AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #1 Skrevet 6. desember 2021 Dere som har voksne barn, hva ønsker dere å få i julegave av dem? Anonymkode: 3b295...2b3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #2 Skrevet 6. desember 2021 Jeg har dette på ønskelisten min (jeg har to voksne barn): - Frokosttallerkener - Smørsmelter - Kapselmaskin - Polvotter - Den store potetkokeboka - Parfyme (en spesifikk) Anonymkode: 728ec...613
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #3 Skrevet 6. desember 2021 Ullundertøy Anonymkode: 609c1...43f
Inwe Skrevet 8. desember 2021 #4 Skrevet 8. desember 2021 Nå har jeg ikke voksne barn, men er et voksent barn. Mamma og pappa ønsker seg alltid opplevelser, så kjøper gavekort på restaurant, teater eller lignende til de. Jeg kjøper inn, også sender jeg vippskrav på halvparten til min bror. Da får de nok til en treretters med vinpakke eller billetter til akkurat hvilken forestilling de vil.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #5 Skrevet 8. desember 2021 Svigermor har ønsket seg brødrister og vaffeljern, så da får hun det 😁 Anonymkode: 9a2c5...e98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå