AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #1 Skrevet 6. desember 2021 Var på en sånn der standard tyrkisk cafe i dag og spiste litt middag. Når jeg skulle til å gå, så jeg at han som laget maten satt å så lurt på meg. Og da sier jeg sånn konstant stirr med sånn skikkelig rampesmil. Blir paranoid. Kan han ha hatt noe rart i maten? Er ikke dame, så skulle tro at han ikke glante sånn se på dame gloing. Anonymkode: 80c97...ec5
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. desember 2021 #3 Skrevet 6. desember 2021 Kan jo hende han er homo, og syns du var hot.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #4 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Var på en sånn der standard tyrkisk cafe i dag og spiste litt middag. Når jeg skulle til å gå, så jeg at han som laget maten satt å så lurt på meg. Og da sier jeg sånn konstant stirr med sånn skikkelig rampesmil. Blir paranoid. Kan han ha hatt noe rart i maten? Er ikke dame, så skulle tro at han ikke glante sånn se på dame gloing. Anonymkode: 80c97...ec5 Det kan ikke vi vite. Hva spiste du? Men var smilet evil, lurt eller rampete? Eller alle tre på en gang? Kanskje han syntes det var bra at det var en kunde innom, kanskje han likte deg, kanskje han hadde gjort noe med maten (f.eks. hatt i en "hemmelig" ingrediens i dressingen), kanskje han ikke hadde gjort noenting Anonymkode: 1f908...567
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #5 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det kan ikke vi vite. Hva spiste du? Men var smilet evil, lurt eller rampete? Eller alle tre på en gang? Kanskje han syntes det var bra at det var en kunde innom, kanskje han likte deg, kanskje han hadde gjort noe med maten (f.eks. hatt i en "hemmelig" ingrediens i dressingen), kanskje han ikke hadde gjort noenting Anonymkode: 1f908...567 Nei vet ikke, men i alle fall lurt smil ja. Var ikke eieren av cafeen men en random ny kokk, tror jeg. Anonymkode: 80c97...ec5
Ardwinna Skrevet 6. desember 2021 #6 Skrevet 6. desember 2021 Han fantaserte sikkert om å smøre deg inn i matolje, rulle deg i bulgur og laurbærblader og slikke deg ren til tonene av en ustemt tambur. Ta det som en kompliment og la mannen få ha fantasiene sine i fred. No worries. 5
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #7 Skrevet 6. desember 2021 Ardwinna skrev (1 minutt siden): Han fantaserte sikkert om å smøre deg inn i matolje, rulle deg i bulgur og laurbærblader og slikke deg ren til tonene av en ustemt tambur. Ta det som en kompliment og la mannen få ha fantasiene sine i fred. No worries. 😂😂😂😂 Ts, han var sikkert bare hyggelig. Du kjenner han ikke, og vet ikke hvordan han smiler til vanlig. Du har garantert ikke blitt forgifta. Anonymkode: 07d26...6c3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #8 Skrevet 6. desember 2021 Ughh..... Merker at det siste jeg ønsker er å være gjenstand for sånne luringer som ikke har en dritt å gjøre på.... Anonymkode: 0827c...8d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå