AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #1 Skrevet 6. desember 2021 Hei. Noen som har klart å slutte vellykket på zyprexa? Tar 5 mg og tenkte å slutte tvert på det eller gå ned til 2,5 mg. Forresten legen sa at det gikk greit, men ville høre andres erfaringer. Anonymkode: ae25c...63b
Marye Skrevet 6. desember 2021 #2 Skrevet 6. desember 2021 Har sluttet tvert på mye høyere doser så lenge jeg hadde annen medisin i bunn gikk det bra
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #3 Skrevet 6. desember 2021 Antar det er for søvn eller? Anonymkode: e27c9...9f1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #4 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Antar det er for søvn eller? Anonymkode: e27c9...9f1 Ja, derfor tenkte jeg å slutte . TS Anonymkode: ae25c...63b
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #5 Skrevet 6. desember 2021 Marye skrev (1 time siden): Har sluttet tvert på mye høyere doser så lenge jeg hadde annen medisin i bunn gikk det bra Har ingen annen medisin som erstatning. TS Anonymkode: ae25c...63b
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #6 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Ja, derfor tenkte jeg å slutte . TS Anonymkode: ae25c...63b Er i samme situasjon som deg. Så vil gjerne ha tips jeg også. Anonymkode: e27c9...9f1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #7 Skrevet 6. desember 2021 Hva er det du er redd for, hvis det er ubehagelige symptomer ved å slutte, ville jeg ikke sluttet brått. Ta først 2,5 i en uke, så halve dosen av det neste uka. Kanskje spørre legen om du kan få noe annet å sove på, hvis det går an? Anonymkode: dafda...003
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #8 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er det du er redd for, hvis det er ubehagelige symptomer ved å slutte, ville jeg ikke sluttet brått. Ta først 2,5 i en uke, så halve dosen av det neste uka. Kanskje spørre legen om du kan få noe annet å sove på, hvis det går an? Anonymkode: dafda...003 Anbefalt nedtrapping er 10% per uke, ikke 50%. https://www.helsenorge.no/medisiner/vanedannende-medisiner/ Anonymkode: e27c9...9f1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #9 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hva er det du er redd for, hvis det er ubehagelige symptomer ved å slutte, ville jeg ikke sluttet brått. Ta først 2,5 i en uke, så halve dosen av det neste uka. Kanskje spørre legen om du kan få noe annet å sove på, hvis det går an? Anonymkode: dafda...003 Har tenkt på å ta 2,5 mg inatt. Så håper det går bra. Å trappe ned fra 5 mg til 2,5 , men har blitt dårlig før når jeg skulle gjort det. Men får prøve igjen, klarer ikke fortsette på den. TS Anonymkode: ae25c...63b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå