Gjest Adobyen Skrevet 6. desember 2021 #1 Del Skrevet 6. desember 2021 https://www.nrk.no/mr/pastor-hans-reite-er-uvaksinert-og-smitta-med-korona-_-no-angrar-han-1.15752236?fbclid=IwAR1NEgRXzI4UP8vQv9AOK1AaHPhBfIPUUYciEHe6d9pIPT4srh1Dj-fOWs4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexxus Skrevet 6. desember 2021 #2 Del Skrevet 6. desember 2021 Ja, dumt ikke vaksinee seg 😄 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Festlig Skrevet 6. desember 2021 #3 Del Skrevet 6. desember 2021 Buhu… ja hvor mange sånne tilfeller har stått frem og klaget sin nød ? Vrangvilje, jeg-vet-bedre-enn-alle-andre og en sjølopptatthet som ligger bak denne trassen til å ikke delta i en dugnad for folkehelsa her i landet. Det er merkelig denne idéen om jeg blir ikke så syk og myndighetene prøver å forgifte oss osv.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexxus Skrevet 6. desember 2021 #4 Del Skrevet 6. desember 2021 Vil si at jeg er over 40 år og under 50 år, og er fullvaksinert. har ingen bivirkninger. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 6. desember 2021 #5 Del Skrevet 6. desember 2021 Har både Astra Zeneca, Pfizer og Moderna. Får jeg tilbud om en 4 dose med Sputnik, så takker jeg Ja til den også😆 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 6. desember 2021 #6 Del Skrevet 6. desember 2021 Tråden er ryddet for avsporinger, latterliggjøring, brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovis Fenja Skrevet 6. desember 2021 #7 Del Skrevet 6. desember 2021 Det er nok enda flere som angrer seg for at de TOK den. Men man kan jo ikke vite hva som er riktig for den enkelte før etter at valget er tatt. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 6. desember 2021 #8 Del Skrevet 6. desember 2021 Man smitter andre selvom man er vaksinert ... Vaksinene er vel mer for at man ikke skal bli så syk at man belaster helsevesenet? Jeg er fullvaksinert, men med de bivirkningene jeg fikk så ønsker jeg ikke en tredje dose. Blødde i snitt 3 uker hver måned, og siden vi prøver å få barn så føles det utrolig skummelt når ingen klarer gi gode svar på hvorfor syklusen til så mange kvinner blir forstyrret. Jeg forstår godt at folk er skeptisk til vaksinen. Og jeg tror det skumleste for samfunnet er at vi splitter opp vaksinerte/uvaksinerte. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WonderWomaan Skrevet 6. desember 2021 #9 Del Skrevet 6. desember 2021 og så har du mange av de som angrer på at de vaksinerte seg, men avisen gidder ikke skrive om det 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipling Skrevet 6. desember 2021 #10 Del Skrevet 6. desember 2021 3 hours ago, Festlig said: Buhu… ja hvor mange sånne tilfeller har stått frem og klaget sin nød ? Vrangvilje, jeg-vet-bedre-enn-alle-andre og en sjølopptatthet som ligger bak denne trassen til å ikke delta i en dugnad for folkehelsa her i landet. Det er merkelig denne idéen om jeg blir ikke så syk og myndighetene prøver å forgifte oss osv.. Mhm, og det er ikke som om journalister velger hva de skal trykke basert på hvilket narrativ de vil promotere ikke sant? Selvsagt går det an å finne eksempeler på folk som angrer på at de ikke vaksinerte seg, på samme måte som det går an å finne folk som fikk bivirkninger og angrer på at de vaksinerte seg. En hører du om og en hører du ikke om, fordi journalister velger fritt hva de vil skrive om. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Festlig Skrevet 6. desember 2021 #11 Del Skrevet 6. desember 2021 Kipling skrev (28 minutter siden): Mhm, og det er ikke som om journalister velger hva de skal trykke basert på hvilket narrativ de vil promotere ikke sant? Selvsagt går det an å finne eksempeler på folk som angrer på at de ikke vaksinerte seg, på samme måte som det går an å finne folk som fikk bivirkninger og angrer på at de vaksinerte seg. En hører du om og en hører du ikke om, fordi journalister velger fritt hva de vil skrive om. Mulig det, men denne mannen er ikke kjent for å holde på talegavene sine. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmmiPeltto Skrevet 6. desember 2021 #12 Del Skrevet 6. desember 2021 1 hour ago, fotballjenta said: Man smitter andre selvom man er vaksinert ... Vaksinene er vel mer for at man ikke skal bli så syk at man belaster helsevesenet? Jeg er fullvaksinert, men med de bivirkningene jeg fikk så ønsker jeg ikke en tredje dose. Blødde i snitt 3 uker hver måned, og siden vi prøver å få barn så føles det utrolig skummelt når ingen klarer gi gode svar på hvorfor syklusen til så mange kvinner blir forstyrret. Jeg forstår godt at folk er skeptisk til vaksinen. Og jeg tror det skumleste for samfunnet er at vi splitter opp vaksinerte/uvaksinerte. Jeg blødde i 3 uker etter første dose pfizer, ikke faen om jeg tar noen flere doser når ikke fastlegen min kan gi meg et ordentlig svar på hvorfor det skjer engang. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 6. desember 2021 #13 Del Skrevet 6. desember 2021 (endret) Tråden er ryddet for kommentar til moderering, brudd på retningslinjene på korona-rommet og svar til dette. Elaine Marley, mod. Endret 6. desember 2021 av Elaine Marley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 6. desember 2021 #14 Del Skrevet 6. desember 2021 (endret) Tussa84 skrev (11 minutter siden): De sier ikke det, de som ble syke av vaksinen. 82% av covid døde var vaksinerte og dere har rene smitteorgier på julebord. Nå må vi vel snart kunne avblåse hele pandemien, men dere driver den videre i jakten på nye skudd (les nye doser) og leker munnbind-gjemsel. Ok. Gidder egentlig ikke, men… Hvor stor prosentandel av vaksinerte får alvorlige bivirkninger? Hvor stor prosentandel av vaksinerte dør av covid? Av alvorlige bivirkninger? Og hvor stor prosentandel blir lagt inn på sykehus og hvor gamle er de? Og hvor mange døde ville det vært om ingen vaksinerte seg eller brukte munnbind? Endret 6. desember 2021 av Klink 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalalalam Skrevet 6. desember 2021 #15 Del Skrevet 6. desember 2021 EmmiPeltto skrev (31 minutter siden): Jeg blødde i 3 uker etter første dose pfizer, ikke faen om jeg tar noen flere doser når ikke fastlegen min kan gi meg et ordentlig svar på hvorfor det skjer engang. Er det første gangen i livet ditt at du har blødd i mer enn 2 uker i strekk da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enda en tulling Skrevet 6. desember 2021 #16 Del Skrevet 6. desember 2021 Klink skrev (29 minutter siden): Ok. Gidder egentlig ikke, men… Hvor stor prosentandel av vaksinerte får alvorlige bivirkninger? Hvor stor prosentandel av vaksinerte dør av covid? Av alvorlige bivirkninger? Og hvor stor prosentandel blir lagt inn på sykehus og hvor gamle er de? Og hvor mange døde ville det vært om ingen vaksinerte seg eller brukte munnbind? Interessant at du stiller disse spørsmålene, for mange av dem har helsemyndighetene ikke noe svar på, iallfall ikke som de har gjort tilgjengelig for allmennheten, Men ut fra sammenhengen virker det som du mener du sitter på disse svarene, i så fall kan du vel opplyse oss andre og kanskje helsemyndighetene også. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmmiPeltto Skrevet 6. desember 2021 #17 Del Skrevet 6. desember 2021 52 minutter siden, Lalalalam said: Er det første gangen i livet ditt at du har blødd i mer enn 2 uker i strekk da? Nei, men da har jeg hatt en logisk og medisink forklaring på hvorfor det skjer feks renselse etter fødsel 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 6. desember 2021 #18 Del Skrevet 6. desember 2021 Enda en tulling skrev (27 minutter siden): Interessant at du stiller disse spørsmålene, for mange av dem har helsemyndighetene ikke noe svar på, iallfall ikke som de har gjort tilgjengelig for allmennheten, Men ut fra sammenhengen virker det som du mener du sitter på disse svarene, i så fall kan du vel opplyse oss andre og kanskje helsemyndighetene også. https://www.nrk.no/norge/hvor-mange-har-dodd-etter-a-ha-fatt-koronavaksine-i-norge_-1.15652835 https://www.faktisk.no/artikler/z4glp/hvorfor-horer-vi-om-fullvaksinerte-som-dor-med-covid-19 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 7. desember 2021 #19 Del Skrevet 7. desember 2021 Folk får selv ta ansvar for sin egen helse. Hvis noen ikke vil ta vaksinen, så er det deres ansvar ingen andre sitt ansvar. At man angrer etterpå er noe man får ta på sin egen kappe. De jeg synes mest synd på er de pårørende evt. I bunn og grunn er man kun ansvarlig for seg selv, og sine barn (hvis man har). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullen Skrevet 7. desember 2021 #20 Del Skrevet 7. desember 2021 (endret) Rundt 320 098 nordmenn takket ja til første vaksinedose…men stoppet etter denne. Dette til tross for det sterke presset rundt å ta dose to, samt den lette tilgjengeligheten og tilretteleggingen for dette. Ikke minst at de dermed mistet muligheten for å oppnå et kanskje etterlengtet koronapass. Som nok var hovedmotivasjonen for ganske mange. Særlig unge. At de likevel valgte å ikke fullføre vaksinasjonen er en liten tankevekker i seg selv. I tillegg kommer alle dem som fikk mer eller mindre alvorlige bivirkninger først etter andre dose. Vi kan regne med at mørketallene er store. Jeg kjenner til to tilfeller med alvorlige bivirkninger der legene deres ikke ville skylde på vaksinen og ikke ville melde det inn som vaksine bivirkning. De gjorde det derfor selv. Men det har nok vært ganske mange som har latt være. Endret 7. desember 2021 av Jullen 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg