Gå til innhold

Trådløs støvsuger - har du en rimelig en som du er fornøyd med?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe meg en i uka som kommer og vil helst ikke gi mere enn to tusen for den, eller kanskje to og et halvt. Anmeldelsene varierer veldig på de fleste syns jeg, så da spør jeg heller folk her. Er du fornøyd med den du kjøpte, eller absolutt ikke? Kan du anbefale meg en slik 2 i 1-variant og som er stående av seg selv. 

Anonymkode: f5c56...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har en 2 i 1 Bosch som varte akkurat i 1 år og nå varer batteriet knapt 2 minutter. Prismessig var den midt på treet og i starten hadde den batteri på 40 min. Generelt er det dårlige batterier på disse ... Man må trolig veldig høyt opp i prisklasse for å få et bedre batteri.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 2-i-1 trådløs støvsuger fra Eletrolux som jeg er fornøyd med. Jeg ville ha en som stod I lader på gulvet, ikke en som måtte henges på veggen.

Den bråker litt, men det går bra den lille stunden det står på.

Den ligner litt på denne, men er hvit.

https://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/stovsuger-og-rengjoring/tradlos-stovsuger/EER73BPM/electrolux-ergorapido-tradlos-stovsuger-eer73bpm-rosa?_gl=1*igsg4t*_up*MQ..&gclid=CjwKCAiAhreNBhAYEiwAFGGKPFSPVp0ZVqsI3dqPleprjHRzZNS4HYkTUaHk0zJvqT18yP-pQ3rgWxoC7l0QAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Anonymkode: 99d65...821

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg unna Nilfisk sin, største dritt jeg har hatt! Mer fornøyd med Electrolux sin, men den er dårlig på kattesand 🙄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ser at Coop OBS har en nilfisk til 1600,- Er det denne typen du vil fraråde @Metalbitch?
503354_5715492204489_1.jpg?ref=1FA9F63DC

JA! Greier ikke å støvsuge opp brødsmuler, kattesand, potetgullbiter. Møkkamaskin.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har denne kjøpt på jula. Kampanje til 700 kr. Veldig fornøyd! Kanskje det kommer ny kampanje etter jul 

Anonymkode: 61afe...071

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metalbitch skrev (21 minutter siden):

JA! Greier ikke å støvsuge opp brødsmuler, kattesand, potetgullbiter. Møkkamaskin.

Ok, da kjøper jeg ikke den. Takk for råd. :) 

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Vi har denne kjøpt på jula. Kampanje til 700 kr. Veldig fornøyd! Kanskje det kommer ny kampanje etter jul  

Jeg skal vente og følge med. Ser litt tøff ut også. Bråker den mye? Hvor mange dl. tar oppsamleren? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kan eller skal hepa-filteret byttes med jevne mellomrom? Hvilket Hepa-filter- produkt må man kjøpe for at det skal passe til denne støvsugeren?

"Maskinen er dessuten utstyrt med HEPA-filter for å sikre frisk inneluft."

Anonymkode: 62edf...4ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er en god nok til å brukes til støvsuging i hele huset inkl på gulv og i møbler etc?

Anonymkode: 62edf...4ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tips: Sjekk om man kan bytte filter på den du kjøper. Vi kjøpte en håndholdt støvsuger for litt over 2000kr og helt umulig å få tak i nytt filter. Blir jo fort skittent om man bruker den kjapt i stuen eller på kjøkkenet der det kanskje er mat. Vi måtte improvisere et nytt et. Kjipt opplegg. 😕 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...
AnonymBruker

Dytter rett og slett opp denne, for jeg trenger ny støvsuger og ønsker meg en trådløs som er kjapp å ta ut for å få tatt smuler på kjøkkenet og grus og sand som hund og barn drar inn tre ganger om dagen 🙄 

Noen som har flere tips om kjøp eller styr unna? 

Anonymkode: 97e6b...667

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Styr unna Phillips speedpro max! Må demontere støvsugeren etter noen få ganger bruk pga hår som sitter seg fast i alt mulig. Ser den har fått litt blandede rewievs på nett, men har du eller noen i husstanden langt hår bør du styre unna. Den funker ypperlig i begynnelsen men så går det bare nedover. 

Anonymkode: 879fa...a6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Styr unna Phillips speedpro max! Må demontere støvsugeren etter noen få ganger bruk pga hår som sitter seg fast i alt mulig. Ser den har fått litt blandede rewievs på nett, men har du eller noen i husstanden langt hår bør du styre unna. Den funker ypperlig i begynnelsen men så går det bare nedover. 

Anonymkode: 879fa...a6d

Dette er min erfaring med alle sånne trådløse støvsugere, langt hår jammer seg fast i maskineriet, også må en til å skru opp og klippe løs.

Eneste jeg ikke har opplevd dette med er min søsters Dyson, den er så kraftig, men til gjengjeld ga hun vel nærmere 9000....

Anonymkode: abf62...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette er min erfaring med alle sånne trådløse støvsugere, langt hår jammer seg fast i maskineriet, også må en til å skru opp og klippe løs.

Eneste jeg ikke har opplevd dette med er min søsters Dyson, den er så kraftig, men til gjengjeld ga hun vel nærmere 9000....

Alle jeg har hatt altså, philips, electrolux SPESIELT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...