Gå til innhold

Har et lite hull i oppvaskkummen, hvordan fikse det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et lite hull ved siden et av avløpshullene i oppvaskkummen på kjøkkenet. Se bilde. Finnes det behandling for det? Fx lakk behandling etc?? Hjelp meg.. 

jeg vil ikke kjøpe en helt ny kum bare pga dette. Nå er det stappet ned litt sølvpapir i hullet, slik at det ikke synes for bred, men det synes fortsatt. Finnes det noe håp for meg.

A38CD959-A3B2-4164-9196-9A5BAA62554A.jpeg

Anonymkode: 6450b...6df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden det er rustfritt stål så må det sveises, hvis det ikke er lekkasje så hadde ikke jeg gjort noe med det der. 

Anonymkode: d206a...1c3

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Siden det er rustfritt stål så må det sveises, hvis det ikke er lekkasje så hadde ikke jeg gjort noe med det der. 

Anonymkode: d206a...1c3

Det er ikke lekkasje. Det set bare stygt ut. Hvor omfattende er sveising da? Vet du om jernia el har noe mot det ?

ts

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke lekkasje. Det set bare stygt ut. Hvor omfattende er sveising da? Vet du om jernia el har noe mot det ?

ts

Ville heller byttet ut vasken. Det er ikke verdt verken pengene eller jobben å sveise det der.

Anonymkode: 2c286...b19

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

ts

Det er jo en oppskrapet oppvaskkum, ts. Hva annet enn stygg mener du at den skal være? Selv om du får tettet hullet eller kjøper en helt ny vask så vil den jo aldri være et estetisk innslag. 

Anonymkode: c667f...732

• Liker 3
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor omfattende er sveising da? Vet du om jernia el har noe mot det ?

Jernia sveiser da ikke

Anonymkode: 3066c...728

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er jo en oppskrapet oppvaskkum, ts. Hva annet enn stygg mener du at den skal være? Selv om du får tettet hullet eller kjøper en helt ny vask så vil den jo aldri være et estetisk innslag. 

Anonymkode: c667f...732

Hvorfor vil den ikke være fin hvis jeg kjøper en helt ny en?

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor vil den ikke være fin hvis jeg kjøper en helt ny en?

En oppvaskkum er da aldri vakker

Anonymkode: 3066c...728

• Liker 1
Skrevet

Se om du har ombrukssenter rundt deg? Sjekk finn.no rundt deg? Mange kaster helt gode vask fordi de bytter ut kjøkken. Jeg tenker det er mer lønnsomt for deg å finne en brukt vask, enn å prøve å fikse denne. 

Anonymkode: 72acf...04a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...