Gå til innhold

Hår på brystet?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Fredrik

Jeg er en ung og på alle måter gjennomsnitlig mann som lurer på en liten sak:

Jeg har IKKE hår på brystet, og som 25-åring er det vel lite sannsynlig at det dukker opp noe nytt :wink:

Et par jenter jeg har vært sammen med har sagt at de godt kunne tenkt seg at jeg hadde litt hår de kunne leke og kose med, men at det samtidig er deiligere å kysse og slikke en hårløs overkropp... :kul:

Hva mener dere der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Birgitte

Samboeren min er også hårløs på brystet (og også på pungen :oops: :oops: ) og jeg synes det er utrolig deilig å la tunga lete seg fram til favorittstedene våre uten å krasje i hår!

Men han er verdens beste både i senga og ellers, og jeg hadde sikkert elsket å nyte kroppen hans om han hadde gorillapels også!! :sjarmor:

Men hvis jeg får velge vil jeg altså helst ha en uten altfor mye hår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrine

MED hår er best, leke med hårene mens man napper i en brystvorte eller andre steder (mmm) :briller::briller:

Unnskyld, Fredrik! Men du har jo kjæreste :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt hår er helt greit for min del. Rett og slett fordi jeg ikke har store interessen av å rundslikke samboeren på brystet, dessuten kan jeg aldri tenke meg han vil synes det er noe å bli tent av.

Hår for å kose med jaaaaa :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hår på brystet er best! Masse fine hår som jeg kan leke med, såpe inn i rare formasjoner i dusjen og - og... Skal stoppe der, tror jeg.

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hår på brystet er ikke bra! Hadde en type tidligere, men han fikk jeg bare hår i munnen av, enten jeg tok på han, eller bare såvidt så på han :hoho:

Nei lite håe eller NADA. Sambo har lite på på brystet. Det er passelig syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hår på brystet betyr ingenting!

Sambo har ikke, eksen hadde. Om det er det som betyr noe er man kanskje sammen med feil person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg ville aldri blitt sammen med en "Gorilla". Heldigvis har forloveden min lite kroppshår, ikke noe på bryst og rygg, lite hår på armer og ben og han er glattbarbert :-)

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jørgen

Milla, jeg håper for hans skyld at du glattbarberer deg oppå hodet, så han slipper å oppleve det ekle håret ditt når han kysser deg på halsen/øret.

Dessuten tror jeg du endrer syn på håret hans når du er ferdig på ungdomsskolen...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss da, Jørgen... alle har da rett til sine egne preferanser uten å bli kalt fjortis av den grunn? Liker ikke Milla hår, liker hun ikke hår....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Kanskje Jørgen er en stor hårete "gorilla" da, som følte seg truffet???

:hoho::hoho::hoho:

Man må da få lov å ha den meningen man vil uten at andre skal komme å fortelle hvor gal den er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jørgen

Poenget jeg ønsket å få fram, er at "hårhysteriet" visstnok ikke gjelder "hodehår", så hva er forskjellen i preferanser, hår på hodet og hår på kroppen forøvrig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ER forskjell på å ha hår på kroppen og å ha hår på hodet. Ser du ikke forskjellen, Jørgen? Det er akkurat på samme måte som at forskjellige hårfasonger gir forskjellig inntrykk - det er jo derfor vi har forskjellige hårfasonger, fordi vi ønsker å gi et spesielt bilde av oss selv.

Mye hår på kroppen gir ofte et mer rått og primitivt og macho inntrykk, uten at det dermed er sagt at personen ER det, men det er ofte i den retningen assosiasjonene går. Og noen liker å få sånne assosiasjoner, mens andre liker det ikke. Enkelt og greit. Vi er forskjellige, og det ene er ikke mer riktig enn det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og selvfølgelig, det jeg nettopp sa, er bare EN side av saken - det er faktisk lov å bare ikke like å få hår i munnen også, sant?

Og det betyr jo ikke nødvendigvis at man dumper drømmegutten bare fordi han har litt hår, selv om man uttrykker en preferanse for menn uten hår.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...