AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #1 Skrevet 6. desember 2021 Jeg har glemt mennesker som var i livet mitt da jeg var mindre. Tenker da rundt da man begynner å huske (3 år?) til jeg var rundt 8 år kanskje. Er dette vanlig? Jeg bare synes det er så rart at jeg ikke husker, mulig jeg bare har veldig dårlig hukommelse eller hva? Noen andre som har lignende erfaringer? Er det bare jeg som overdriver og det er helt normalt eller? Jeg har blant annet glemt en del av mammas venninner. Klarer ikke huske at de var i livet mitt når jeg var mindre. Har gått rundt 10-20 år siden jeg så dem sist. Men det jeg synes er merkeligst er at jeg ikke kjente igjen pappas/mammas venn og hans barn fra da jeg var mindre. Vi hadde visst en del kontakt, var hjemme hos hverandre osv. Jeg klarer absolutt ikke huske overhode. Anonymkode: dce1c...fad
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #2 Skrevet 6. desember 2021 Er nok mye jeg ikke husker fra den tiden også. Tror det er ganske tilfeldig hva man husker og ikke i den alderen. Anonymkode: 41205...e60 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #4 Skrevet 9. desember 2021 Jeg tror at jeg har mine første minner fra jeg var 4-5 år, så jeg ville ikke vært bekymret for om du ikke husker tiden før skolestart. Derimot tror jeg de fleste har klare minner om for eksempel de som de gikk i lag med på barneskolen. Anonymkode: a9937...61f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå