AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #1 Skrevet 6. desember 2021 Noen med erfaring? Er dette normalt? Hadde rester etter cytotec og måtte ha utskraping. Negativ graviditetstest og påfølgende positiv eggløsningstest. "Mensen" 12 dager senere. Dvs, tre tørk med rødt blod og 6 dager med litt koagler og "hinnerester", men mest bare brunt. Er ikke gravid og testet negativ med eggløsningstester både i dag og helt frem til det jeg trodde var 7 dpo (for å være sikker på at egget slapp). Har hatt ma før og da var mens som normalt etterpå, men en utskraping er jo å fjerne hinna helt... Noen med erfaring? Ville dere regnet det som mens? Minnet mest om den type "mens" jeg hadde på ppillen egentlig. Anonymkode: 62d3d...fee
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #2 Skrevet 6. desember 2021 Jeg har ingen godt svar til deg, for jeg går gjennom nøyaktig det samme. Utskrapning etter rester etter cytotec. Fikk også en blødning etter 12 dager, veldig av og på. Hadde en blødning med friskt blod, deretter spotting, og så litt friskt blod igjen, er på dag 5 med dette nå. Ringte sykehuset fordi jeg var redd for infeksjon, fordi jeg tenkte at mensen kunne jo ikke komme så fort, men de hadde ingen gode svar dessverre.. Anonymkode: 5142d...eb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå