AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #1 Skrevet 6. desember 2021 Lurte på om noen kan hjelpe meg å finne en magisk hekseformel, slik at jeg kan få kontakt med og invitere noen fra en annen planet på date. Hadde vært veldig spennende, men jeg aner ikke hva jeg må gjøre for å få det til. Finnes det bøker med effektive besvergelser man kan bruke når det er snakk om UFO-er? Er usikker på om Enoks bok kan brukes her; vet ikke om von Däniken er på rett spor. Kanskje kunne man bruke bestemte krystaller dersom man legger dem på riktig sted i pentagrammet, slik at det oppstår astrale bølger som kan kommunisere med vedkommende. Jeg vet ærlig talt ikke, men før jeg ber en alien på date, hadde det vært fint om vi kunne bli litt kjent først. Anonymkode: 72df3...628
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #2 Skrevet 6. desember 2021 Hvis du skulle få kontakt med en utenomjordisk person, så ville denne sannsynligvis være fra en høyere dimensjon, og derfor totalt uinteressert i å gå på date med deg. Anonymkode: b63bc...aa9 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #4 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvis du skulle få kontakt med en utenomjordisk person, så ville denne sannsynligvis være fra en høyere dimensjon, og derfor totalt uinteressert i å gå på date med deg. Anonymkode: b63bc...aa9 Den utenomjordiske kunne sikkert vært interessert i å ha personen som kjæledyr. Anonymkode: eee9e...060 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #5 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 6.12.2021 den 15.16): Lurte på om noen kan hjelpe meg å finne en magisk hekseformel, slik at jeg kan få kontakt med og invitere noen fra en annen planet på date. Hadde vært veldig spennende, men jeg aner ikke hva jeg må gjøre for å få det til. Finnes det bøker med effektive besvergelser man kan bruke når det er snakk om UFO-er? Er usikker på om Enoks bok kan brukes her; vet ikke om von Däniken er på rett spor. Kanskje kunne man bruke bestemte krystaller dersom man legger dem på riktig sted i pentagrammet, slik at det oppstår astrale bølger som kan kommunisere med vedkommende. Jeg vet ærlig talt ikke, men før jeg ber en alien på date, hadde det vært fint om vi kunne bli litt kjent først. Anonymkode: 72df3...628 Terningkast 2. Anonymkode: b6437...dc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå