AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #1 Skrevet 6. desember 2021 Er det vanlig å absolutt ikke huske mennesker som var i livet ens når en var 5-7 år? Hva er deres erfaringer? Grunnen til at jeg spør er at pappa møtte på en gammel kompis da vi var ute for å handle julegaver. Han har barn som er på min og min søsters alder og vi brukte leke sammen når vi var små (antar rundt 5-7 år). Jeg klarer absolutt ikke huske å ha sett denne mannen før og husker heller ikke barna hans. Jeg synes det er så rart at jeg ikke klarer å huske dette. Anonymkode: 58dab...e79
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #2 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det vanlig å absolutt ikke huske mennesker som var i livet ens når en var 5-7 år? Hva er deres erfaringer? Grunnen til at jeg spør er at pappa møtte på en gammel kompis da vi var ute for å handle julegaver. Han har barn som er på min og min søsters alder og vi brukte leke sammen når vi var små (antar rundt 5-7 år). Jeg klarer absolutt ikke huske å ha sett denne mannen før og husker heller ikke barna hans. Jeg synes det er så rart at jeg ikke klarer å huske dette. Anonymkode: 58dab...e79 Jeg husker svært lite fra egen barndom,så det er helt normalt at noen husker mye mens andre husker langt mindre. Anonymkode: f1097...c99
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #3 Skrevet 6. desember 2021 Tror det er vanlig? Jeg husker hvertfall ingen Anonymkode: b51fa...9c7
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #4 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Er det vanlig å absolutt ikke huske mennesker som var i livet ens når en var 5-7 år? Hva er deres erfaringer? Grunnen til at jeg spør er at pappa møtte på en gammel kompis da vi var ute for å handle julegaver. Han har barn som er på min og min søsters alder og vi brukte leke sammen når vi var små (antar rundt 5-7 år). Jeg klarer absolutt ikke huske å ha sett denne mannen før og husker heller ikke barna hans. Jeg synes det er så rart at jeg ikke klarer å huske dette. Anonymkode: 58dab...e79 Kjære deg. Jeg husker knapt mennesker jeg møtte i forrige uke. Minnet er betydelig bedre når det kommer til fortid men bare bruddstykker som har hatt en betydning for meg. Dvs antagelig har denne mannen ikke vært av noen betydning for deg og er bare en av veldig mange du har møtt på din vei. Det betyr ikke at dere ikke hadde det fint, men at det ikke var noe ekstraordinært hverken på godt eller vondt. Anonymkode: 4efd7...34b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå