Gå til innhold

Wuhuu!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har jeg akkuat trent ordentlig for første gang i mitt liv! Vært på spinning i 45 minutter og gått 3 km hjem. :hoppe:

Kjempesliten! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klappe: Så flink du er!!

Var det artig? Tenkt å fortsette??

Skrevet

Jaa! Det var kjempemoro! :-D

Vil fortsette. Fikk også levert en gammel ergometersykkel hjemme i kveld og så jeg kan 'øve' litt for meg selv. :ler:

Også har jeg en SmartGym så jeg får bare begynne på det og. :tunge1:

Skrevet

Så flott da :klappe:

Gjest synseren
Skrevet

Der ser du når du første kommer igang er det gøy å trene for ikke å snakke om den gode samvittigheten etterpå! :klappe:

Skrevet

Jeg vil også spinne, men trodde jeg måtte få opp kondisen litt på forhånd jeg.. trenger jeg ikke det? Kan jeg med min utrolig råtne kondis bare hive meg på en sykkel dernede og sette igang?

Skrevet
Jeg vil også spinne, men trodde jeg måtte få opp kondisen litt på forhånd jeg.. trenger jeg ikke det? Kan jeg med min utrolig råtne kondis bare hive meg på en sykkel dernede og sette igang?

Ja, sett i gang. Du justerer selv hvor hardt det er ved å sykle tyngere eller lettere. Det kan selvsagt være lurt å starte på en nybegynnertime på ca 45 minutter fremfor å hive seg på de lengste timene, men du justerer som sagt mye selv hvor tung det skal være. Ta det rolig i starten, etter et par ganger kan du heller kline til skikkelig.

Skrevet

Det tror jeg absolutt! :-D

Jeg tok en nybegynnertime på 45 minutter og det var veldig tøft enkelte ganger men tilogmed jeg som som oftes blir sliten av å gå opp trappene til leiligheten (bor i 2. etasje) klarte dette. :ler:

Som gjest sier over meg, kan du justere det så det blir lettere og du trenger ikke stille inn sykkelen til så hardt som de mer erfarne gjør det.

Og den høye musikk og gode stemningen hjelper deg å glemme at du er sliten eller får hold. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...