Rosa Dartle Skrevet 6. desember 2021 #1 Del Skrevet 6. desember 2021 Vi skal gifte oss, men tenker enkel vielse på rådhuset og hagebryllup, og derfor synes jeg en voldsom kjole er litt meget. Samtidig ønsker jeg meg en litt classy en, er ikke glad i altfor mye polyester. Er normalt slank men med former, og kler dype utringninger, båthalser osv. Kler ikke for tilkneppede kjoler da jeg er ganske atletisk bygget med brede skuldre. Ønsker lang kjole. Ellers har jeg mørkblondt og langt hår, som jeg pleier å gå med løst. Usikker på frisyre også, men tror det må være noe som henger ned. Samme med bukett, en enkel og litt romantisk. Tips til hvor jeg kan finne noe som passer meg, uten at jeg må bruke evigheter på research? 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 6. desember 2021 #2 Del Skrevet 6. desember 2021 Zalando selger kjoler fra «Needle & Thread», de har mye fint synes jeg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #3 Del Skrevet 6. desember 2021 Vet ikke hva slags budsjett du har, men hvis du har tenkt deg innom en brudesalong vil jeg anbefale kjoler fra Anna Kara. De er bohemske, romantiske og veldig behagelige på. Jeg kjøpte min på Diin i Oslo, men tror også White by Green har (og Bruden i Stavanger). Relativt dyre, men en del modeller selges brukt på Finn og Tise. Kjolen jeg endte opp med, og flere andre av de jeg prøvde, hadde dyp utringning. Blomster og frisyre følte jeg kom naturlig da kjolen var på plass. Gikk for halvoppsatt hår og sesongens blomster i en "tilfeldig" og romantisk bukett. Ta med bilde av kjolen (når den er på plass) til en god blomsterdekoratør, så vil de kunne si noe om hva som vil passe både til årstiden og til deg/kjolen. Anonymkode: 328b6...417 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helne90 Skrevet 6. januar 2022 #4 Del Skrevet 6. januar 2022 Om du er komfortabel med netthandel kan du sjekke ut Pion Dress på Etsy - de har mye klassisk og fint! Samme med Olivia Bottega på Etsy. Til under 10 000 kr for det aller meste! Ang blomster, når på året skal du gifte deg? Når jeg tenker "boho" bukett tenker jeg solsikker, dahlia, eukalyptus, peoner. Håret er fint lett krøllet ned, med kanskje litt av det foran dradd bak i en "halv opp halv ned", med blomster (feks brudeslør) i håret? Eller en løs flette rundt hodet med blomster i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå