AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #1 Skrevet 6. desember 2021 Hei! Er det flere her som er i en jobbsøkeprosess nå? Hvor langt har dere kommet og har dere søkt mye? Jeg har søkt noen jobber nå og har fått et par avslag, men venter på svar etter et annengangsintervju og et førstegangsintervju akkurat nå. Holder på å bli sprø, synes denne prosessen er utrolig krevende og blir så ekstremt selvbevisst og selvkritisk 🤪 Føler meg uforberedt uansett hvor mye jeg forbereder meg. Hvordan går det med dere og hvordan har dere det? Anonymkode: 1316a...85f
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #2 Skrevet 6. desember 2021 Kjenner på disse følelsene. Jeg har fått fast jobb og trodde jeg ville trivdes godt, men nei. Søker desperat andre jobber, også vikariater. Anonymkode: f7db0...033
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #3 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Kjenner på disse følelsene. Jeg har fått fast jobb og trodde jeg ville trivdes godt, men nei. Søker desperat andre jobber, også vikariater. Anonymkode: f7db0...033 Åå så leit, hvorfor? Kan skjønne det er enda tyngre hvis man ikke ønsker å være der man er. Hvilken bransje tilhører du? Anonymkode: 1316a...85f
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #4 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Åå så leit, hvorfor? Kan skjønne det er enda tyngre hvis man ikke ønsker å være der man er. Hvilken bransje tilhører du? Anonymkode: 1316a...85f Vanskelig forhold å jobbe under eier av stedet. Finner ikke min plass som leder i en sånn type bedrift. Anonymkode: f7db0...033 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #5 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vanskelig forhold å jobbe under eier av stedet. Finner ikke min plass som leder i en sånn type bedrift. Anonymkode: f7db0...033 Masse lykke til i prosessen videre ❤ Anonymkode: 1316a...85f 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #6 Skrevet 6. desember 2021 Jeg søker jobber da jeg vil flytte til en større by. Søkte nåværende jobb på bygda for å få erfaring. For se om jeg får napp etterhvert, har enda ikke fått intervju. Jeg trives forsåvidt der jeg er, men samboer søker også jobb i byen siden han har vært arbeidsledig en stund. Anonymkode: e0e0c...355
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #7 Skrevet 6. desember 2021 Jeg har en jobb jeg liker, men jeg vil flytte til en annen by og søker derfor jobber der. Søker kun på faste stillinger i jobber jeg ønsker. Jeg har så langt sendt 3 søknader. To av dem er besatt nå, og jeg fikk ikke intervju. Håper på intervju på den tredje. Ellers må jeg bare fortsette. Jeg vet at det kan ta tid for meg å få ny jobb. Anonymkode: 65f8a...bfc 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #8 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg søker jobber da jeg vil flytte til en større by. Søkte nåværende jobb på bygda for å få erfaring. For se om jeg får napp etterhvert, har enda ikke fått intervju. Jeg trives forsåvidt der jeg er, men samboer søker også jobb i byen siden han har vært arbeidsledig en stund. Anonymkode: e0e0c...355 Ønsker både deg og samboeren lykke til! Hvilken bransje søker du? AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har en jobb jeg liker, men jeg vil flytte til en annen by og søker derfor jobber der. Søker kun på faste stillinger i jobber jeg ønsker. Jeg har så langt sendt 3 søknader. To av dem er besatt nå, og jeg fikk ikke intervju. Håper på intervju på den tredje. Ellers må jeg bare fortsette. Jeg vet at det kan ta tid for meg å få ny jobb. Anonymkode: 65f8a...bfc Hvorfor vil du flytte? 😊 Anonymkode: 1316a...85f
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #10 Skrevet 8. desember 2021 Jeg liker oppgavene, men ikke alt rundt. Synes alt er så tungvindt. Jobber jo bare hjemme og kjenner ingen. Leter etter et sted med bedre lønn bare. Fått innkalling til 1 intervju nå. Håper de har noe bra. Ofte stemmer ikke tittelen med innholdet. Ønsker meg ungt arbeidsmiljø med unge kollegaer. Anonymkode: 747e9...4d4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #11 Skrevet 10. desember 2021 Hadde nettopp et utrolig hyggelig førstegangsintervju på teams, god stemning og latter! Håper jeg får innkalling til 2.gangsintervju🙉🤞🏼 Anonymkode: 263ee...b62 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #12 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hadde nettopp et utrolig hyggelig førstegangsintervju på teams, god stemning og latter! Håper jeg får innkalling til 2.gangsintervju🙉🤞🏼 Anonymkode: 263ee...b62 Lykke til 😍😍 Anonymkode: 1316a...85f 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #13 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 6.12.2021 den 18.15): Ønsker både deg og samboeren lykke til! Hvilken bransje søker du? Hvorfor vil du flytte? 😊 Anonymkode: 1316a...85f Takk Jeg søker innen administrasjonen i det offentlige. Anonymkode: e0e0c...355
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #14 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Takk Jeg søker innen administrasjonen i det offentlige. Anonymkode: e0e0c...355 Håper det går din veg! Anonymkode: 1316a...85f
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #15 Skrevet 11. desember 2021 Jeg har et 2. gangsintervju til uka, er veldig spent. Fikk en jobb for snart 3 år siden som virkelig var drømmejobben. Og arbeidsoppgavene er veldig bra. Men dessverre jobber sjefen min på en måte som oppleves veldig ustrukturert, og jeg føler jeg drar mye av lasset på jobb. Har blitt veldig sliten, og tenkt meg bort en stund, men korona utsatte hele prosessen. Nå håper jeg på en ny jobb innen sommeren. Anonymkode: 5d787...ca6
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #16 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har et 2. gangsintervju til uka, er veldig spent. Fikk en jobb for snart 3 år siden som virkelig var drømmejobben. Og arbeidsoppgavene er veldig bra. Men dessverre jobber sjefen min på en måte som oppleves veldig ustrukturert, og jeg føler jeg drar mye av lasset på jobb. Har blitt veldig sliten, og tenkt meg bort en stund, men korona utsatte hele prosessen. Nå håper jeg på en ny jobb innen sommeren. Anonymkode: 5d787...ca6 Masse lykke til! Jeg fikk enda et andregangsintervju i går, allerede på mandag. Så jeg skal inn i en uke nå hvor jeg venter på svar fra 2 arbeidsgivere samtidig og jeg holder på å bli sprø.... 🙃 Anonymkode: 1316a...85f
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #17 Skrevet 11. desember 2021 25 minutter siden, AnonymBruker said: Masse lykke til! Jeg fikk enda et andregangsintervju i går, allerede på mandag. Så jeg skal inn i en uke nå hvor jeg venter på svar fra 2 arbeidsgivere samtidig og jeg holder på å bli sprø.... 🙃 Anonymkode: 1316a...85f Takk det samme! Har selv vært i prosess med flere, en gang ventet jeg på svar fra hele 4 stk. Til slutt fikk jeg 1 tilbud, men det var den jeg helst ville ha faktisk. Anonymkode: 5d787...ca6
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #18 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Takk det samme! Har selv vært i prosess med flere, en gang ventet jeg på svar fra hele 4 stk. Til slutt fikk jeg 1 tilbud, men det var den jeg helst ville ha faktisk. Anonymkode: 5d787...ca6 Åå det var dårlige odds for meg følte jeg 😅😅 ønsker definitivt den ene jobben mer enn den andre, de skal ha 3-4 stk i samme runde men jeg aaaaner ikke hvor mange de har kalt inn til intervju så vet ikke hvor stor sjansen er 🙃 Så fint du fikk den du ville ha 😊😊 Anonymkode: 1316a...85f
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #19 Skrevet 13. desember 2021 Nytt andregangsintervju i dag og går nå inn i en uke hvor jeg venter på 2 avgjørelser 😭 ikke til å holde ut, hva om jeg ender med 2 nei liksom. Wæææ. Anonymkode: 1316a...85f
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #20 Skrevet 13. desember 2021 Jeg har heldigvis fått et jobbtilbud fra det eneste stedet jeg ble ringt tilbake. Jeg har ikke hørt noe som helst fra de andre stedene jeg har søkt. Konkurransen er hard. Anonymkode: e62ac...77e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå