AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #1 Skrevet 6. desember 2021 Jeg har begynt på behandling, og er nå på dag 4 men har fortsatt symptomer. Burde ikke symptomene forsvunnet til nå? Hvor lenge etter behandling forsvant dine symptom? Anonymkode: ed148...4f6
Stillalive Skrevet 6. desember 2021 #2 Skrevet 6. desember 2021 Nå har ikke jeg hatt Klamydia, men trodde den var stort sett symptomfri? I alle fall for menn?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #3 Skrevet 6. desember 2021 Stillalive skrev (34 minutter siden): Nå har ikke jeg hatt Klamydia, men trodde den var stort sett symptomfri? I alle fall for menn? Jeg er ikke symtomfri, har økt utflod og merket med engang at noe ikke var som det skulle. Men vet mange er uten symptomer Anonymkode: ed148...4f6
Stillalive Skrevet 6. desember 2021 #4 Skrevet 6. desember 2021 Vel, Penicillin må jo uansett få jobbe først, så jeg regner med det skal bedre seg på mellom 4 og 7 dager på generelt grunnlag
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #5 Skrevet 6. desember 2021 Stillalive skrev (52 minutter siden): Vel, Penicillin må jo uansett få jobbe først, så jeg regner med det skal bedre seg på mellom 4 og 7 dager på generelt grunnlag Ja håper det! Idag skal jeg ta den 5 tabletten, merker jeg har mindre utflod men det er liksom ikke borte Anonymkode: ed148...4f6
Stillalive Skrevet 6. desember 2021 #6 Skrevet 6. desember 2021 Penicillin virker jo også boe etter at du har tatt den siste tabletten, regner med du er symptomfri før det har gått en uke 😉
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #7 Skrevet 6. desember 2021 Stillalive skrev (27 minutter siden): Penicillin virker jo også boe etter at du har tatt den siste tabletten, regner med du er symptomfri før det har gått en uke 😉 Håper på det! Takk for betryggende svar:-) jeg fikk beskjed av legen å ikke ha samleie før etter en uke, men smitte klamydia fortsatt om man har symptom etter behandling? Anonymkode: ed148...4f6
Stillalive Skrevet 6. desember 2021 #8 Skrevet 6. desember 2021 Hvis symptomer er til stede etter behandling så bør du konsultere lege, men tror nok en behandling er nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå