AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #1 Del Skrevet 6. desember 2021 Vi skal få valp! Er det noen som vet om noen bra bøker vi burde lese om det å oppdra hund? Anonymkode: 43cf3...c79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 6. desember 2021 #2 Del Skrevet 6. desember 2021 Jeg synes helt klart den beste boken om valpeoppdragelse (og hundeoppdragelse generelt) er "Hverdagslydighet fra valp til voksen" av Siri Linnerud Riber og Arne Aarrestad. Den går gjennom de viktigste delene som f.eks sosialisering, miljøtrening, gå pent i bånd, innkalling, valpebiting, bli husren, håndtering osv. Den har enkle øvelser som blir forklart steg for steg og har også en tilhørende YouTube-kanal som viser innlæring av en del av øvelsene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troyamin Skrevet 6. desember 2021 #3 Del Skrevet 6. desember 2021 Norsk Kennel Klub har mye informasjonsmateriell du kan lese deg opp på. Blant annet Velkommen valp 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #4 Del Skrevet 6. desember 2021 Slipp kontrollen løs Turid Rugaas er flink Hundelykke kommer med bok på nyåret, den tror jeg er veldig god! Har gått kurs der og det eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde det fra start… Anonymkode: 6d7a2...de1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LaptopPute Skrevet 7. desember 2021 #5 Del Skrevet 7. desember 2021 https://www.cappelendamm.no/_valp-emma-m-garlant-9788202721459?gclid=EAIaIQobChMIjtzL8O_S9AIVewSiAx0H3wpVEAQYAiABEgKdI_D_BwE Valp av Emma Garlant er veldig god. Ellers støtter jeg den om hverdagslydighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Min_hund_er_Grå Skrevet 8. desember 2021 #6 Del Skrevet 8. desember 2021 Din hund -Som valp og unghundSven Jarverud og Gunvor af Klinteberg-Jarverud Bra relation Om samspelet mellan hund och manniska med TSB-modellen av Kenth Svartberg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #7 Del Skrevet 9. desember 2021 Control Unleashed- the puppy program! Anonymkode: cbcea...60e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå