AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #1 Skrevet 6. desember 2021 Jeg var forlovet med en mikrocheater. Derav bruddet. Før det endelige punktumet,opprettet jeg en falsk profil på en datingside . Ikke noe navn eller bilde,men halet han inn,mens han fortsatt holdt meg på gress og vi hadde sex. Visste hvilke knapper jeg skulle trykke på. Etter bruddet tok han etter flere måneder kontakt og la ut om " meg " til hun her nye ..Hans versjon selvsagt...Pluss han kjørte på sjarmøretappen med alle vinklinger jeg kjente fra før. Halvparten sannhet ....Han løy også om andre ting ifht seg selv. 😎 Så satt opp et møte i en park en dag det var mye regn før snøen kom . Koste meg stort den formiddagen og ble endelig ferdig med han! Da jeg ikke møtte .... Ville bare dele denne solskinnshistorien til de som fortsatt henger igjen I nettet 😊 Anonymkode: 2b2c5...f91 25
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #2 Skrevet 6. desember 2021 Neida, ikke stygt gjort. Helt greit, han fortjente det, synes jeg. Anonymkode: 179db...618 4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #3 Skrevet 6. desember 2021 Haha, helt topp!!!!! Det fortjente han! Men håper du har lagt han helt bak deg nå og ikke bruker et sekund mer av tiden din på han Anonymkode: 05565...802 8
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #4 Skrevet 6. desember 2021 Jeg har gjort noe liknende. Registrerte meg på appen han var på, det var løgn fra ende til annen. Dro det så langt jeg kunne bare for å drite han maaaaks ut. Føltes bra og var en closure for meg, da så jeg virkelig hvor patetisk han er. Anonymkode: 9fce6...8c1 8
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #5 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Neida, ikke stygt gjort. Helt greit, han fortjente det, synes jeg. Anonymkode: 179db...618 Skulle vært flue på veggen i parken...Han bruker aldri paraply 🤣 Jeg blokkerte ham på datingsiden 10 min før avtalt treff,så hans forsøk på kontakt vet jeg ikke. Men han møtte opp . Det var hovedsaken ! Og han gledet seg stort 🤪 Anonymkode: 2b2c5...f91 6
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #6 Skrevet 6. desember 2021 Godt forsøk på trollehistorie Anonymkode: ebcd4...611 4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #7 Skrevet 6. desember 2021 Hahaha🤣 fantastisk gjort👏🏻 Anonymkode: 130fb...032 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #8 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har gjort noe liknende. Registrerte meg på appen han var på, det var løgn fra ende til annen. Dro det så langt jeg kunne bare for å drite han maaaaks ut. Føltes bra og var en closure for meg, da så jeg virkelig hvor patetisk han er. Anonymkode: 9fce6...8c1 Nettopp : closure ! Og en bekreftelse på alt som aldri stemte 🤪,,, Det verste av alt : bli beskyldt for sjalusi og at man trenger hjelp . Når det EGENTLIG er adekvate reaksjoner på Bullshit ! Jeg har hatt få menn i mitt liv....og aldri behøvd være sjalu 🤣 Et langt ekteskap har jeg bak meg også ! Ikke tilnærmet lik ! 🤣 Anonymkode: 2b2c5...f91 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #9 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Godt forsøk på trollehistorie Anonymkode: ebcd4...611 Neida, true story 😊 Men det ligger mye og måneder bak ! Jeg følte jeg fortjente å avslutte på mine termer. Da han kun var en Peter Pan og gas lighter.... Det vonde er at jeg kunne elsket ham dersom han ikke hadde fucket det opp! Men det gjorde han . Fra helt tidlig i forholdet! Hva andre kvinner og ekser utgjorde. Hadde kjent ham som venn i mange år. Og satset derfor. Som kjæreste og forloved , not so much... Anonymkode: 2b2c5...f91 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #10 Skrevet 6. desember 2021 Et mer fargerikt alternativ i en varmere årstid kunne ha vært å invitere ham på nakenbading på et sted der man kan reise med kollektiv transport, ledet ham til målet ved å legge ut mystiske papirlapper som spor, og etter at han hadde kommet i vannet uten en tråd, kunne man stikke av med klærne uten å bli sett. Turen hjem hadde sikkert blitt riktig morsom for hans del ... Anonymkode: 260d7...90a 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #11 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Neida, true story 😊 Men det ligger mye og måneder bak ! Jeg følte jeg fortjente å avslutte på mine termer. Da han kun var en Peter Pan og gas lighter.... Det vonde er at jeg kunne elsket ham dersom han ikke hadde fucket det opp! Men det gjorde han . Fra helt tidlig i forholdet! Hva andre kvinner og ekser utgjorde. Hadde kjent ham som venn i mange år. Og satset derfor. Som kjæreste og forloved , not so much... Anonymkode: 2b2c5...f91 Slike mennesker elsker ikke andre, mest sannsynlig likte han deg ikke engang. Anonymkode: 9fce6...8c1 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #12 Skrevet 6. desember 2021 Haha, utro folk fortjener ingen barmhjertighet. Jeg gjorde noe lignende, men jeg var mye mer ekstrem og ond (😇) og dreit henne ut som faen. Kan si at vennene og familien hennes fikk et annet bilde av henne. Anonymkode: 9dde4...ec3 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #13 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Slike mennesker elsker ikke andre, mest sannsynlig likte han deg ikke engang. Anonymkode: 9fce6...8c1 Jo han likte meg frem til jeg satte spørsmål 🙄 Etter det,kun drama ! Jeg hadde en sentral rolle ifht vårt felles virke . Hadde vært venn gjennom mange år i det virket. Trodde jeg kjente ham .. Nettopp derfor mitt behov for alternativ outcome/ closure 🥳 Tror han var blendet over år over min lederrolle 🙄 ABSOLUTT unødvendig! Så ham som en like på det personlige planet! Men så også han var opptatt av status ... God knows why... Men slik var familien hans også.. Maskebærere ... når vi kun var vanlige folk ! Anonymkode: 2b2c5...f91
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #14 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jo han likte meg frem til jeg satte spørsmål 🙄 Etter det,kun drama ! Jeg hadde en sentral rolle ifht vårt felles virke . Hadde vært venn gjennom mange år i det virket. Trodde jeg kjente ham .. Nettopp derfor mitt behov for alternativ outcome/ closure 🥳 Tror han var blendet over år over min lederrolle 🙄 ABSOLUTT unødvendig! Så ham som en like på det personlige planet! Men så også han var opptatt av status ... God knows why... Men slik var familien hans også.. Maskebærere ... når vi kun var vanlige folk ! Anonymkode: 2b2c5...f91 Er du utenlandsk eller noe? Anonymkode: 9fce6...8c1 5
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #15 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Er du utenlandsk eller noe? Anonymkode: 9fce6...8c1 Nei ,kun nidkjær tydeligvis 😂 Anonymkode: 2b2c5...f91
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #17 Skrevet 6. desember 2021 miss summers skrev (16 minutter siden): Så lei av dårlig språk på nett. På nett, faktisk. Very bad language! Anonymkode: 9dde4...ec3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #18 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Haha, utro folk fortjener ingen barmhjertighet. Jeg gjorde noe lignende, men jeg var mye mer ekstrem og ond (😇) og dreit henne ut som faen. Kan si at vennene og familien hennes fikk et annet bilde av henne. Anonymkode: 9dde4...ec3 Vel , har sagt mitt til hans familie som lever i La La - land De vet jo kun 15 % av min versjon og 440 av hans 🤪 Gadd ikke kaste bort energien på de. Men jammen irriterer det ! Jeg har barn og et nærmiljø å ta hensyn til ,så kan ikke go all in 🥳 Så godt med en uskyldig hevn som ikke skader noen. Jeg gjorde det KUN for bekreftelse ifht mikrocheating. Han var sååå kåt på denne personen jeg forestilte ham gjennom bruddet ( mens jeg forsøkte å lappe lappeteppet 🤪) og søkte tilbake til henne etter måneders avbrudd ! Et menneske uten bilde og navn.... go figure ! Som han da i etterkant forsøkte å sjarmere med halvsannheter 😎 En Peter Pan ,som har mugg i kjøleskapet, permittert både før og etter Corona , nå snart på 2 / året....god utdannelse og gamer ( skjult for omverdenen 🙄,,, midten av 50 -åra) Han drar fordeler der han kan og er lat ,- rett og slett ! Gjemmer seg bak snillhet ( med publikum) og whatever ! Mye der jeg også forsøkte å røre ved,,,vi bodde 10 min fra hverandre. Sov ,spilte Sov spilte ,,kurs på høgskolen,,,innovativt for 20 åringer,,,mat I pausene ,utflukter .videoer til forskermiljøet,,uten innhold HERREGUD ! Hadde hatt mindre grudge om han ikke lot meg renovere huset hans fra påske til oktober / oppussing på min regning ,- hvilket var et helvete ! Hoarder, hver minste papirlapp skulle gjennomgås .... og vi skulle bli samboere .... Uka før innflytting: kalde føtter ,- strøkent hus . Etter det kun DRITT ! Anonymkode: 2b2c5...f91
kar90 Skrevet 6. desember 2021 #19 Skrevet 6. desember 2021 At du gidder, og alt det du fikk til var å lure han ut i regnet på en date som ikke møtte. 6
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #20 Skrevet 6. desember 2021 Noen hevner syns jeg er skikkelig stygge, på den måten at hevneren har falt ned på den andres nivå, eller til og med lavere. Denne hevnen syns jeg ikke er en sånn hevn. Dette er egentlig en ganske morsom, og ganske uskyldig hevn. Noe venner også kunne gjort som en «prank». Så jeg syns ikke det var dårlig gjort, ts. Anonymkode: 55408...3c7 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå