Ab_naturals Skrevet 6. desember 2021 #1 Del Skrevet 6. desember 2021 Helseministeren og Nakstad nevner flere steder idag at de muligens har nye tiltak på gang. Og jeg mener å ha lest i èn av nettavisene tidligere idag at restriksjoner på reiser innenlands var én av tingene som ble vurdert... Men nå finner jeg det ikke igjen! Kanskje jeg leste feil, og uansett kan det ha vært et uforpliktende svar på en journalist's spørsmål, men tror dere at noe slikt er sannsynlig? At myndighetene vil f.eks anbefale eller "forby" unødvendige reiser ut av kommunen e.l, som vi hadde litt av ifjor? Jeg vil jo i utgangspunktet tro at det er altfor ekstremt, men kanskje de vurderer det mer nå pga mutasjonen? Er så usikker på en reise (innenlands) om noen dager, om jeg skal avlyse eller ikke 😖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capt. Obvious Skrevet 6. desember 2021 #2 Del Skrevet 6. desember 2021 Ja, jeg tror nok vi kan få dette innen kort tid. Det kommer til å bli svært strenge tiltak i en lang periode denne vinteren også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 6. desember 2021 #3 Del Skrevet 6. desember 2021 Tiltakene vi har idag er ikke tilstrekkelige, og helseministeren varsler omfattende tiltak. Det kan godt hende at unødvendige innenlands reiser ikke blir anbefalt, men da må de jo virkelig først slutte å anbefale folk å gå på julebord. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 6. desember 2021 #4 Del Skrevet 6. desember 2021 Innenlands reiserestriksjoner er fullstendig unødvendig og veldig inngripende. Det er også svært betenkelig rent juridisk med grunnloven. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg