AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #1 Skrevet 6. desember 2021 I går kveld snappet dama mi med en gammel flamme. De hadde vel en 2-3 år hvor de var av og på som p***venner. På kvelden når vi skulle legge oss, begynte hun å hinte frampå om sex. Jeg sa det som det var, at det var turn-off når hun snappet med denne personen, og med den historikken i bakhodet er det noen fysiske lover som gjør at tårnet ikke vil reise seg. (man kan jo faktisk ikke noe for det) Hun ble skikkelig irritert og syntes det var rart at det skulle være turn-off. At dette ikke hadde med oss som par å gjøre. Altså, jeg vurderte å dra en hvit en og fortelle henne at jeg bare var sliten, men nå er det vel slik at ærlighet varer lengst... Jeg synes uansett hun overreagerte, eller? Anonymkode: f9ee6...8e5 15
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 6. desember 2021 Synes det var bra du var ærlig,ikke normalt å ha pulevenner på snapchat og holde kontakten når man er i forhold. Hun burde skjønt det av seg selv. Anonymkode: 48a3b...168 77
Crobern Skrevet 6. desember 2021 #3 Skrevet 6. desember 2021 Hun ble irritert fordi hun ikke fikk i pose og sekk. Jeg hadde reagert på akkurat samme måte som deg. 24
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #4 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes det var bra du var ærlig,ikke normalt å ha pulevenner på snapchat og holde kontakten når man er i forhold. Hun burde skjønt det av seg selv. Anonymkode: 48a3b...168 Enig i denne! Anonymkode: 8c959...535 11
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #5 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Synes det var bra du var ærlig,ikke normalt å ha pulevenner på snapchat og holde kontakten når man er i forhold. Hun burde skjønt det av seg selv. Anonymkode: 48a3b...168 Altså, jeg stoler på henne, så det er ikke noe problem sånn sett. Problemet er at det er så hinsides turn-off og jeg vet ikke om det i det lange løp er bra for forholdet. Vil heller ikke kreve at hun ikke skal prate med den og den. Anonymkode: f9ee6...8e5 7
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #6 Skrevet 6. desember 2021 Crobern skrev (1 minutt siden): Hun ble irritert fordi hun ikke fikk i pose og sekk. Jeg hadde reagert på akkurat samme måte som deg. Bra jeg ikke er helt urimelig her da Anonymkode: f9ee6...8e5 7
Becky Skrevet 6. desember 2021 #7 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Altså, jeg stoler på henne, så det er ikke noe problem sånn sett. Problemet er at det er så hinsides turn-off og jeg vet ikke om det i det lange løp er bra for forholdet. Vil heller ikke kreve at hun ikke skal prate med den og den. Anonymkode: f9ee6...8e5 Veldig forståelig!! Ville rett og slett sagt at du syntes det ikke er greit at hu snapper med en gammel pulevenn.. skulle nesten tro hun prøver å fremprovosere sjalusi i deg. Ikke kult. 4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #8 Skrevet 6. desember 2021 Jeg er dame og enig med deg. Jeg syns dog heller ikke at hun burde ha kontakt med vedkommende. Anonymkode: 87b94...8b9 7
Cole Skrevet 6. desember 2021 #9 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Altså, jeg stoler på henne, så det er ikke noe problem sånn sett. Problemet er at det er så hinsides turn-off og jeg vet ikke om det i det lange løp er bra for forholdet. Vil heller ikke kreve at hun ikke skal prate med den og den. Anonymkode: f9ee6...8e5 Det handler ikke om at du stoler på henne, det handler om at hun ikke respekterer deg. 18
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #10 Skrevet 6. desember 2021 Syntes ikke dette er rart, å drive å snappe med gammel FF er ikke akkurat noe som får en til å føle seg veldig spesiell. Anonymkode: 419b0...915 10
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #11 Skrevet 6. desember 2021 Becky skrev (7 minutter siden): Veldig forståelig!! Ville rett og slett sagt at du syntes det ikke er greit at hu snapper med en gammel pulevenn.. skulle nesten tro hun prøver å fremprovosere sjalusi i deg. Ikke kult. Exactly. Kunne ikke i min villeste fantasi hatt kontakt med en gammel kk om jeg var i et forhold. Anonymkode: 99799...59c 4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #12 Skrevet 6. desember 2021 Virker jo som de fleste er enige i at dette er ok. Synes dere jeg bør ta opp dette med henne? Anonymkode: f9ee6...8e5 4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #13 Skrevet 6. desember 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Virker jo som de fleste er enige i at dette er ok. Synes dere jeg bør ta opp dette med henne? Anonymkode: f9ee6...8e5 Ja, jeg ville tatt det opp med henne igjen, rolig og saklig. Forklare henne at det sårer deg når hun reagerer med å bli sint fordi du ikke blir kåt etter at hun har snappet med en pulevenn. Jeg håper at hun er villig til å lytte og forstå hvis du bruker denne vinklingen, kontra å nekte henne kontakt med han. Hvis hun respekterer deg, så vil hun kutte kontakten med han uten at du må be om det. Anonymkode: bcfb0...04c 13
miss summers Skrevet 6. desember 2021 #14 Skrevet 6. desember 2021 Æsj, hvorfor har hun denne fyren på snap? Forstår deg godt, dealbreaker for meg det der! 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #15 Skrevet 6. desember 2021 Hmm… jeg tror at jeg hadde fått problemer med å forsette i et forhold der respekt og selvinnsikt ikke er tilstede. Mangel på tillit kan knekke selv den sterkeste tiltrekning. Det virker i tillegg direkte uintelligent å sitte å snappe med en expulevenn. Det er lavmål å gjøre dette, i tillegg til at det til og med var åpenlyst Anonymkode: 2038c...b69 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #16 Skrevet 6. desember 2021 Så mange som reagerer på at de har kontakt. Skulle jeg kuttet ut alle mennesker jeg har hatt den type kontakt med ville jeg måtte gjort en del endringer. Så en mann som krever dette ville vært uaktuelt. Heldigvis har jeg en mann som står støtt i forholdet og egen selvsikkerhet, så det er ikke et problem. Anonymkode: f7f48...aa3 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #17 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så mange som reagerer på at de har kontakt. Skulle jeg kuttet ut alle mennesker jeg har hatt den type kontakt med ville jeg måtte gjort en del endringer. Så en mann som krever dette ville vært uaktuelt. Heldigvis har jeg en mann som står støtt i forholdet og egen selvsikkerhet, så det er ikke et problem. Anonymkode: f7f48...aa3 Som nevnt tidligere så stoler jeg på henne, så det er ikke noe problem. Saken er at hun ble irritert og reagerte på at jeg synes det var turn-off. Hva tenker du om det? Anonymkode: f9ee6...8e5 4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #18 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så mange som reagerer på at de har kontakt. Skulle jeg kuttet ut alle mennesker jeg har hatt den type kontakt med ville jeg måtte gjort en del endringer. Så en mann som krever dette ville vært uaktuelt. Heldigvis har jeg en mann som står støtt i forholdet og egen selvsikkerhet, så det er ikke et problem. Anonymkode: f7f48...aa3 Nei, det er ikke alle som reagerer på kontakten eller mener at han kan kreve at hun kutter kontakten. Men Ts må få lov til å synes at det er avtennende. Det betyr ikke at han er kontrollerende, men at tanken på ex-pulevennen til dama ikke akkurat får han in the mood. Til og med menn må noen ganger føle seg nær partneren for å ha lyst. Anonymkode: 8d286...371 18
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #19 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, det er ikke alle som reagerer på kontakten eller mener at han kan kreve at hun kutter kontakten. Men Ts må få lov til å synes at det er avtennende. Det betyr ikke at han er kontrollerende, men at tanken på ex-pulevennen til dama ikke akkurat får han in the mood. Til og med menn må noen ganger føle seg nær partneren for å ha lyst. Anonymkode: 8d286...371 Dette! TS Anonymkode: f9ee6...8e5 6
Cole Skrevet 6. desember 2021 #20 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Så mange som reagerer på at de har kontakt. Skulle jeg kuttet ut alle mennesker jeg har hatt den type kontakt med ville jeg måtte gjort en del endringer. Så en mann som krever dette ville vært uaktuelt. Heldigvis har jeg en mann som står støtt i forholdet og egen selvsikkerhet, så det er ikke et problem. Anonymkode: f7f48...aa3 Åh, er du en sånn en, som har ligget med alle av det motsatte kjønn som du er "venn" med...?🙄 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå