AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #1 Skrevet 6. desember 2021 Hvilken kjede jobber du i? Hvor høy stillingsprosent har du? Hvordan er arbeidstidene? Hvor mange kvelder i uka? Hvor mange lørdager? Trives du? Anonymkode: 157fe...f13
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #3 Skrevet 6. desember 2021 Kiwi 100% 5 kvelder i mnd, resten dagtid. Annenhver lørdag. Trives veldig bra, er på mitt tolvte år! Anonymkode: 2b65e...078
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #4 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kiwi 100% 5 kvelder i mnd, resten dagtid. Annenhver lørdag. Trives veldig bra, er på mitt tolvte år! Anonymkode: 2b65e...078 Takk! Er en sånn løsning med kvelder og lørdager standard i Kiwi, eller er det opp til hver butikk å bestemme hvem som jobber hvor mange kvelder? Anonymkode: 157fe...f13
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #5 Skrevet 6. desember 2021 At man jobber annenhver lørdag er vanlig og en selvfølge. Kveldsjobbing er veldig individuelt. Dette bestemmer butikksjefen. Det kommer an på hvordan stilling du har og hvilken sjef. Vi med fast 100 % stilling jobber mest dagtid, mens deltidsansatte jobber mer kveld. Det finnes også mellomvakter, f.eks 12-20. Men ulikt fra butikk til butikk hvordan turnus er satt opp. Anonymkode: 2b65e...078 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #6 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): At man jobber annenhver lørdag er vanlig og en selvfølge. Kveldsjobbing er veldig individuelt. Dette bestemmer butikksjefen. Det kommer an på hvordan stilling du har og hvilken sjef. Vi med fast 100 % stilling jobber mest dagtid, mens deltidsansatte jobber mer kveld. Det finnes også mellomvakter, f.eks 12-20. Men ulikt fra butikk til butikk hvordan turnus er satt opp. Anonymkode: 2b65e...078 Takk for svar! Der jeg jobber nå, i en annen type butikk, jobber jeg annenhver uke tidlig og sent. Kjenner jeg begynner å bli lei alle de kveldsvaktene. Har 100%. Anonymkode: 157fe...f13
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #7 Skrevet 7. desember 2021 Som andre har sagt her, kommer an på sjefen. De fast ansatte i butikken jeg jobber i, jobber kun dagvakt, og så har de en langvakt på 9 timer en eller to ganger i uka og lørdag en gang i mnd. Jeg som deltidsansatt jobber bare 5-timers kveldsvakter og annenhver lørdag. Kjipt, men sånn er det i butikk... Anonymkode: 36780...b7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå