Gå til innhold

Julegaver - hva gir du, hva håper og ønsker du deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har/skal du gi i gave og til hvem? :)

Hva er det du ønsker deg til jul? Hva håper du at du får? 

Oppdater gjerne hva du får da dagen er over! 🎄 

Jeg ønsker meg alt fra sokker til bøker :)

Har gitt duftlys og pysj (ønsker)

Anonymkode: 8d3ff...4f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal gi til foreldrene mine, besteforeldrene mine, søster og eks svigers(pleier å få en liten gave av de ved jul og bursdag)

hva jeg skal gi er nye hotellputer og lysestak,  bestikk sett og noen skåler på fjøl, wokpanneskikkelig sjokolade kjøpt på konfekt butik til dattera mi blir det nytt sengesett og noe leker (ikke kjøpt enda)

Dattera mi gir til mormor og morfar, farmor og farfar, tante, tante og onkel, pappaen sin og oldeforeldrene sine

Hva hun gir er konfekt fra konfekt butikk, sett med krem og såpe, votter, håndkler til hender, genser

Anonymkode: e531b...b3a

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skal gi til foreldrene mine, besteforeldrene mine, søster og eks svigers(pleier å få en liten gave av de ved jul og bursdag)

hva jeg skal gi er nye hotellputer og lysestak,  bestikk sett og noen skåler på fjøl, wokpanneskikkelig sjokolade kjøpt på konfekt butik til dattera mi blir det nytt sengesett og noe leker (ikke kjøpt enda)

Dattera mi gir til mormor og morfar, farmor og farfar, tante, tante og onkel, pappaen sin og oldeforeldrene sine

Hva hun gir er konfekt fra konfekt butikk, sett med krem og såpe, votter, håndkler til hender, genser

Glemte å skrive hva jeg lnsker meg men det er alt i fra klær, til skikkelige vintersko til bruk på jobb og når jeg er ute sammen med mini, til div interiør og pysjamas ☺️

Skrevet

Kjøper salt- og pepperkvern fra Peugeot til mamma og pappa, de trengte nye.
Google-høyttaler og løpebelte til samboer. Komfyrfolie og håndsåpe fra Rituals til venninne. Gavekort på restaurant til bror. Spill til «tantebarn». Og togbane og fargeleggingssaker til ukjent gutt på 2 år gjennom donasjon/organisasjon. Mangler bare til bror, veldig deilig å være ferdig!

Har ønsket meg klokke, romslig veske, et par øredobber, juleservise og kakespade. 

Anonymkode: d9c32...1ae

• Liker 1
Skrevet

Gir: hobbysaker/perler/aktivitetssett til alle tantebarna, spiselig og drikkelig (matkurver) til alle voksne i ulike prisklasser, headset+refleksvest+en bok + en felles SPA tur, til mannen

Ønsker meg: Eksklusive produkter til bad og dusj, bøker, ny dunjakke (den kjøper jeg selv), gode oljer/krydder/produkter, Thermomix - men det har jeg ikke sagt til noen, for både mamma+pappa og mannen hadde kjøpt, men jeg synes den er for dyr (16 000) og tror prisene vil synke etterhvert som den blir allemannseie. 

Anonymkode: ca5b2...cf7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...