Gjest Gamle Alex Skrevet 14. oktober 2005 #41 Skrevet 14. oktober 2005 nr 2- Alle andre har stroppløskjole
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2005 #42 Skrevet 14. oktober 2005 Uten å kikke på hva andre har sagt, så må jeg si at jeg har mest sansen for den første. Kommer uansett veldig an på hvilken fasong du har. Er umulig å si uten å ha sett den på DEG. ← Det er en kjole som har litt av begge disse, og heter Royal Monica. Den har et sykt langt slep (bare synd at det ikke kommer så godt frem på bildet). Den er stroppeløs, eller med de samme ermene som kjole nr 2 http://www.finn.no/finn/bap/object/;pdc=11...8&tot=62&page=2
Dewey Skrevet 14. oktober 2005 #43 Skrevet 14. oktober 2005 Denne er også en fin mix av de to... http://www.maggiesottero.com/catalog/window.php?220
tuji Skrevet 14. oktober 2005 #44 Skrevet 14. oktober 2005 Skuldrene på nummer 2 var fantastisk fine, samtidig som jeg liker midjen på nummer 1. Du kan ikke få en sydame til å mikse de to da?
Bonzo Skrevet 22. oktober 2005 #46 Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Jeg syntes helt klart kjole nr. 2. var finest. Jeg personlig syntes ikke stroppløse kjoler er så fine, dessuten er så utrolig mange som gifter seg i slike kjoler. Syntes de fleste har en eller annen slags variant av denne typen kjole. Det er vel en MS kjole og de fleste av de er utrolig like. Så hvis du ønsker å være litt mere spesiell en alle andre ville jeg gått for nr. 2. Så nå i ettertid meldingen til Dewey og uregistrert og de kjolen var faktisk en riktig god blanding av begge. Endret 22. oktober 2005 av Bonzo
Gjest baby-E Skrevet 22. oktober 2005 #47 Skrevet 22. oktober 2005 syns nr en jeg. Nr 2 var med for mye dilldall
Gjest Miss.Chanel Skrevet 22. oktober 2005 #49 Skrevet 22. oktober 2005 hei. man kan ta av stroppene med hempene. på kjole nummer 2. synes nummer 2 er penest, nummer en blir litt kjedeli og vanlig.
Saeria Skrevet 23. oktober 2005 #51 Skrevet 23. oktober 2005 Jeg likte best nr.2. Den var litt mer spesiell og romantisk syntes jeg.
Tyren Skrevet 23. oktober 2005 #53 Skrevet 23. oktober 2005 Jeg likte nr 2 best, selv om begge var flotte !
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2005 #56 Skrevet 23. oktober 2005 Nr. 1 Likte ikke stroppene på den andre. Dessuten var det noen skjøter/sømmer på nummer to som mildt sagt så tacky ut
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2005 #57 Skrevet 23. oktober 2005 Hva sier forresten Mzfire? Har DU bestemt deg?
Gjest Mzfire Skrevet 23. oktober 2005 #58 Skrevet 23. oktober 2005 Takk for alle svar Jeg må si at jeg egentlig ikke har bestemt meg. Blir jo 2007 brud Men jeg syns ingen av kjolene er såkalt drømmekjolen for meg. Likte begge to, men jeg syns nr 2 er noe jeg kunne tenke meg. Ser flere nevner dill dall på kjolen. Det kan godt hende.. Jeg hadde ikke tenkt å velge akkuratt den kjolen. Så jeg er enig i at stroppeløs kjole er veldig populært for tiden. Og jeg selv syns også det er fint. Men det er ikke helt meg. Syns faktisk den kjolen en av dere kom med som var en blanding av begge to var lekker. Den MS kjolen. Likte ikke helt dekoren nederst på kjolen, men noe sånt hadde vært noe. Spennende å se hva jeg velger til slutt.
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2005 #59 Skrevet 24. oktober 2005 Hvis det er den Royal Monica du synes er fin, så anbefaler jeg deg på det sterkeste å prøve den! Ganske utrolig kjole - med DET slepet. Jeg husker godt da jeg prøvde den! (Det var ikke den jeg kjøpte, men det var fordi jeg hadde bestemt meg for en helt annen kjole).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå