Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2005 #21 Skrevet 11. oktober 2005 Nummer to var absolutt finest. Den første er en dusinkjole, mens den andre husker du åssen ser ut ← Enig! Syns igrunnen den andre kjolen er veldig lik alle-andre-kjolar også, men den var finare enn nr 1 då!
Gjest Markblomsten Skrevet 12. oktober 2005 #22 Skrevet 12. oktober 2005 Jeg syns stroppeløse kjoler er så fine. Problemet er at jeg føler jeg ikke har kropp nok eller skal jeg si store nok bryster til å gå med det. Derfor tenkte jeg en variant av den siste kjolen kunne være noe.. ← Har du prøvd kjolene? Ser ofte helt annerledes ut enn man tror, det er min erfaring hvertfall. Likte den første kjolen best jeg da
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2005 #24 Skrevet 12. oktober 2005 Nr 2, ingen tvil om det ← nr 2.. den første synest jeg ikke var noe fin
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2005 #25 Skrevet 12. oktober 2005 Her er det tydligvis delte meninger... Jeg er faktisk ikke sikker på hvem jeg likte best, nr2 kanskje. En ting du kan tenke på i valget mellom disse kjolene er om du vil "lage" mer skuldre enn du har. Kjole nr 2 "lager" skuldre, og det kan være pent om du har "nedoverskuldre", kjole nr 1 hvis du har markerte skuldre
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2005 #26 Skrevet 12. oktober 2005 Jeg synes kjole nr. 2 rett og slett er stygg. Den andre er nyyyydelig. Får litt fnatt av blonder og 80-tallsstilen.
Gjest gjest1 Skrevet 12. oktober 2005 #27 Skrevet 12. oktober 2005 Nr 1 synes jeg var veldig fin, men har gått litt lei av det snittet. "Alle" har jo en slik kjole. Ikke at det nødvendigvis er noe galt i det - kjolen blir jo ikke noe mindre fin fordi mange har lik/nesten lik - men jeg tror ikke jeg ville ha valgt den kjolen. Nr 2 likte jeg godt. Hvertfall brystpartiet og skuldrene, og slepet bak. Er ikke helt sikker på hvordan splitten forran blir når en får kjolen på. Det kommer vel ann på kroppsfasong. Men uansett, hvis jeg bare skal si noe utfra kjolene i seg selv - uten å ta hansyn til hvilken en kler best - så synes jeg nr 2 var den fineste kjolen!
maiia Skrevet 12. oktober 2005 #28 Skrevet 12. oktober 2005 Jeg likte best den første. Den er enkel og stilfull. Kjole nummer to er litt mer spesiell, men jeg likte ikke alt glitteret foran på kjolen.
Huldra:) Skrevet 12. oktober 2005 #29 Skrevet 12. oktober 2005 Helt klart den første. Den vurdere jeg selv å ha. Den andre likte jeg ikke. Likte ikke den blondedelingen på skjørtet, og blondene generelt. Synes den første er mye mer elegant! LESS IS MORE! Men så er det noe med hva som passer best på kroppen din da. Ikke alle er fine med tubetoppkjoler.
Gjest Fruktfat Skrevet 12. oktober 2005 #30 Skrevet 12. oktober 2005 jeg synes nr 1 med ermene til nr 2
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2005 #31 Skrevet 12. oktober 2005 Vær så snill, hvilken kjole..hvilken. Og, helt klart nummer2!
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2005 #32 Skrevet 12. oktober 2005 Jeg synes kjole nr. 2 rett og slett er stygg. Den andre er nyyyydelig. Får litt fnatt av blonder og 80-tallsstilen. ← Om du syns kjole nr. 2 er 80-talls så har du vel ikke fulgt helt med i timen..
Gjest LilleLinda Skrevet 12. oktober 2005 #34 Skrevet 12. oktober 2005 Nr. 2 - fordi den er ikke så vanlig. Den første ligner på slik kjole veldig, veldig mange velger nå for tiden..
Gjest gjest1 Skrevet 12. oktober 2005 #35 Skrevet 12. oktober 2005 Jeg likte nr 2 best, fordi jeg ikke liker stroppeløse.... så det er jo delte meninger på dette da
Boogie Skrevet 12. oktober 2005 #37 Skrevet 12. oktober 2005 Den første kjolen var finest. Ble for mye dill dall på den andre... ← Helt enig med Tonjee
Linn2006 Skrevet 13. oktober 2005 #39 Skrevet 13. oktober 2005 Nummer 1 var helt klart finest, men jeg likte løsningen på skuldrene til nr 2. Men hvis du ikke klarer å bestemme deg har du vel mest sannsynlig ikke funnet Kjolen med stor K? Hva med å vente til 2006 når de nye kjolene kommer, brudemesser osv.
miss77 Skrevet 13. oktober 2005 #40 Skrevet 13. oktober 2005 Hvem syns du var finest? My Webpage eller denne nr 2. My Webpage ← Uten å kikke på hva andre har sagt, så må jeg si at jeg har mest sansen for den første. Kommer uansett veldig an på hvilken fasong du har. Er umulig å si uten å ha sett den på DEG.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå