Gå til innhold

Bloggerne sesong 16

Avokadonøtta

Anbefalte innlegg

Tvillingsjel skrev (På 23.2.2022 den 0.20):

Overrasket over at ingen har nevnt gynekologbesøket til Martine? Skikkelig tøft gjort å ufarliggjøre det og vise unge hva som skjer under en celleprøve. Det tror jeg kan hjelpe mange. 

Enig👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tvillingsjel skrev (På 23.2.2022 den 0.20):

Overrasket over at ingen har nevnt gynekologbesøket til Martine? Skikkelig tøft gjort å ufarliggjøre det og vise unge hva som skjer under en celleprøve. Det tror jeg kan hjelpe mange. 

Enig! Er utrolig redd for gynekologen, og derfor har jeg faktisk aldri hatt en gynekologisk undersøkelse enda jeg nå er 29 år gammel.  Synes det var kjempekult av henne å la dem filme det! Gjerne mer av dette fra TV2, og mindre "bli med inn i operasjonssalen med Sophie Elise!".

Men ellers synes jeg dette var en kjip sesong. Veldig lite innhold, og så var plutselig sesongen over. Også mye kjedelige mennesker i denne sesongen, som egentlig ikke burde vært i dette programmet i det hele tatt.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

three_arm_sally skrev (20 timer siden):

Enig! Er utrolig redd for gynekologen, og derfor har jeg faktisk aldri hatt en gynekologisk undersøkelse enda jeg nå er 29 år gammel.  Synes det var kjempekult av henne å la dem filme det! Gjerne mer av dette fra TV2, og mindre "bli med inn i operasjonssalen med Sophie Elise!".

Men ellers synes jeg dette var en kjip sesong. Veldig lite innhold, og så var plutselig sesongen over. Også mye kjedelige mennesker i denne sesongen, som egentlig ikke burde vært i dette programmet i det hele tatt.

Enig. Spilte meg gjennom mesteparten av sesongen, tror ikke jeg kommer til å se eventuelle fremtidige sesonger

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hipparchia

Gisle er forferdelig dårlig til å sette Fyresdal i godt lys. Han klager jo hele tiden. Noen som vet hvor mye han fikk for å reklamere for stedet? 

Elsker moren til Alexander Joner. Hun burde få en egen serie🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipparchia skrev (3 timer siden):

Gisle er forferdelig dårlig til å sette Fyresdal i godt lys. Han klager jo hele tiden. Noen som vet hvor mye han fikk for å reklamere for stedet? 

Elsker moren til Alexander Joner. Hun burde få en egen serie🙈

Jeg syntes og den biten var utrolig teit. «Flytter til landet». Kanskje jeg overså noe med det, men jeg trodde han oppriktig flyttet dit og ble pendler til Oslo/kjæreste/venner/familie, så ble ganske overraska at han skulle hjem igjen. Trodde det var hans nye hjem siden han flyttet dit🙈

Hvem som helst hadde gjort dette, når man blir filmet, får opp følgere på Instagram (ergo tjener mer penger) og mest sansynlig får penger for å gjøre det. Også var det bare er kort opphold…

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...