AvokadonĂžtta Skrevet 6. desember 2021 #1 Del Skrevet 6. desember 2021 Da var casten for bloggeren sesong 16 avslĂžrt. đŻ Sophie og Iselin er ute, Martine er tilbake og vi fĂ„r to nye profiler: Sara Emilie og Gisle Agledahl. Hvordan tror dere sesongen blir og hva synes dere om casten? Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
J.. Skrevet 6. desember 2021 #2 Del Skrevet 6. desember 2021 Skal IKKE se rett og slett fordi casten er elendig. 12 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AvokadonĂžtta Skrevet 9. desember 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 9. desember 2021 J.. skrev (PĂ„ 6.12.2021 den 12.13): Skal IKKE se rett og slett fordi casten er elendig. Jeg er og litt skuffa over casten denne gangen NĂ„ er det flere jeg kommer til Ă„ spole over enn jeg kommer til Ă„ se pĂ„. Blir korte episoder om ikke annet da đ 5 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #4 Del Skrevet 30. desember 2021 Skulle Ăžnske de kunne fĂ„ vekk det begredelige Nyhus-paret. Jeg orker ikke de falske smilene og klissete greiene⊠đ Anonymkode: 53fed...b1f 14 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Gjest hellokitty Skrevet 30. desember 2021 #5 Del Skrevet 30. desember 2021 Hjelpes enda en ny sesong?!đ Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #6 Del Skrevet 2. januar 2022 AvokadonĂžtta skrev (PĂ„ 10.12.2021 den 0.02): Jeg er og litt skuffa over casten denne gangen NĂ„ er det flere jeg kommer til Ă„ spole over enn jeg kommer til Ă„ se pĂ„. Blir korte episoder om ikke annet da đ Hvem kommer du til Ă„ se pĂ„ da? Selv synes jeg det er gĂžy med Emma og Martine oger spent pĂ„ Gisle. Resten har jeg ikke trua pĂ„ at blir noe moro Ă„ fĂžlge. Anonymkode: 5a049...887 3 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Sobriety Skrevet 3. januar 2022 #7 Del Skrevet 3. januar 2022 Skal se fĂžrste episoden nĂ„ tenkte jeg, har ikke sĂ„ mye annet Ă„ gjĂžre. Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Gjest loveli Skrevet 11. januar 2022 #8 Del Skrevet 11. januar 2022 SĂ„ en episode i dag og er det virkelig slik at disse bloggerne oppriktig mener at de er sĂ„Ă„Ă„Ă„ gode venninner nĂ„r de ikke engang vet hvor mange Ă„r hverandre er??? Sarah Emilie ble tatt med pĂ„ spa av Monica Nyhus +en annen som overraskelse i forbindelse med 29Ă„rsdagen sin og sĂ„ kommer det frem at Monica tror at Emilie blir 30..... Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
SoftKitty Skrevet 11. januar 2022 #9 Del Skrevet 11. januar 2022 16 minutter siden, loveli said: SĂ„ en episode i dag og er det virkelig slik at disse bloggerne oppriktig mener at de er sĂ„Ă„Ă„Ă„ gode venninner nĂ„r de ikke engang vet hvor mange Ă„r hverandre er??? Sarah Emilie ble tatt med pĂ„ spa av Monica Nyhus +en annen som overraskelse i forbindelse med 29Ă„rsdagen sin og sĂ„ kommer det frem at Monica tror at Emilie blir 30..... Tja jeg var i 29Ă„rsdagen til en venn jeg hadde kjent i 8 Ă„r og til og med bodd sammen med litt (i kollektiv oss 2 og 1 til) men jeg trodde oppriktig han ble 30 og fant ut i bursdagen at jeg tok feil. Hadde aldri fĂ„tt med meg at han var et Ă„r yngre enn meg og hadde bare antatt at vi var like gamle av uvisse grunner. Og jeg er vanligvis god pĂ„ datoer og tall đ  4 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
KrutthĂžna Skrevet 12. januar 2022 #10 Del Skrevet 12. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (PĂ„ 30.12.2021 den 13.57): Skulle Ăžnske de kunne fĂ„ vekk det begredelige Nyhus-paret. Jeg orker ikke de falske smilene og klissete greiene⊠đ Anonymkode: 53fed...b1f Enig! FĂ„r helt fnatt av bĂ„de mor og far, men spesielt morÂ đ€ź Endret 12. januar 2022 av KrutthĂžna skrivefeil 5 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Justlooking Skrevet 12. januar 2022 #11 Del Skrevet 12. januar 2022 Tja, ingen interessante bloggere med denne gangen synes jeg .. 3 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
KrutthĂžna Skrevet 12. januar 2022 #12 Del Skrevet 12. januar 2022 Justlooking skrev (5 timer siden): Tja, ingen interessante bloggere med denne gangen synes jeg .. Liker Gisle   Litt deilig Ă„ fĂ„ med noen som ikke nĂždvendigvis er typiske "rosa-bloggere" og fjoller. 8 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Gjest Humoristen Skrevet 13. januar 2022 #13 Del Skrevet 13. januar 2022 Serien burde ikke helt bloggerne lenger, men heller Instagrammerne?! Ja veldig kjedelig cast. Jeg synes det er skikkelig forutsigbart og veldig kjedelig. Det er jo ingen som har noe Ă„ komme med. helt ĂŠrlig. emma kunne vĂŠrt noe men hele personligheten er bare way to much. MĂ„ alle fjolle seg sĂ„ jĂŠvlig til?? Jeg blir sliten av Alexandra Joner, to much! Nyhus: eh, hva da? ja vi har fĂ„tt med oss at dere elsker Oslo, nuff said. Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
KĂ„lfrid Skrevet 13. januar 2022 #14 Del Skrevet 13. januar 2022 Digger moren til Alexandra! đ Og de to sammen. đ Skulle gjerne sett mer av dem. Liker Alexandra ogsĂ„, men er enig i at hun kan vĂŠre litt mye av og til. 4 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
KaBom Skrevet 13. januar 2022 #15 Del Skrevet 13. januar 2022 loveli skrev (PĂ„ 12.1.2022 den 0.11): SĂ„ en episode i dag og er det virkelig slik at disse bloggerne oppriktig mener at de er sĂ„Ă„Ă„Ă„ gode venninner nĂ„r de ikke engang vet hvor mange Ă„r hverandre er??? Sarah Emilie ble tatt med pĂ„ spa av Monica Nyhus +en annen som overraskelse i forbindelse med 29Ă„rsdagen sin og sĂ„ kommer det frem at Monica tror at Emilie blir 30..... Mulig at det er jeg som er over snittet slĂžv her, men jeg husker ikke nĂžyaktig Ă„rskull pĂ„ venner jeg har mĂžtt i voksen alder. đ   4 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Ost Skrevet 13. januar 2022 #16 Del Skrevet 13. januar 2022 Martine & Gisle er de jeg synes er noenlunde gĂžy Ă„ se pĂ„. De andre har jeg ikke sĂ„ voldsomt stor interesse for. SĂ„ tilfeldigvis pĂ„ det, er i utgangspunktet ikke glad i influencere generelt men synes det var gĂžy nĂ„r de to der var pĂ„ skjermen đ€·ââïž 2 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Gjest loveli Skrevet 13. januar 2022 #17 Del Skrevet 13. januar 2022 KaBom skrev (4 timer siden): Mulig at det er jeg som er over snittet slĂžv her, men jeg husker ikke nĂžyaktig Ă„rskull pĂ„ venner jeg har mĂžtt i voksen alder. đ   Men husker man ikke hvor gammel en bestevenninne blir nĂ„r man skal feire ekstra mye fordi venninnen fyller rundt tall? Det er forskjell pĂ„ Ă„ huske til enhver tid hvor gamle alle venninner er og Ă„ huske runde tall nĂ„r man skal lage et overraskelsesparty til vedkommende. Men samma det, har skjĂžnt at flere ikke bryr seg om slikt sĂ„ da skal jeg ikke jabbe mer om det. For meg ble det bare et tegn pĂ„ at disse bloggvennskapene ikke er sĂ„ sterke, bare overfladiske og tilstede slik at folk kan klatre pĂ„ hverandres skuldre, men der tok jeg feil. đ€ Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Gjest Humoristen Skrevet 14. januar 2022 #18 Del Skrevet 14. januar 2022 loveli skrev (14 timer siden): Men husker man ikke hvor gammel en bestevenninne blir nĂ„r man skal feire ekstra mye fordi venninnen fyller rundt tall? Det er forskjell pĂ„ Ă„ huske til enhver tid hvor gamle alle venninner er og Ă„ huske runde tall nĂ„r man skal lage et overraskelsesparty til vedkommende. Men samma det, har skjĂžnt at flere ikke bryr seg om slikt sĂ„ da skal jeg ikke jabbe mer om det. For meg ble det bare et tegn pĂ„ at disse bloggvennskapene ikke er sĂ„ sterke, bare overfladiske og tilstede slik at folk kan klatre pĂ„ hverandres skuldre, men der tok jeg feil. đ€ De er bestevenninner foran kamera  Synes hele Farris Bad turen deres var superklein. PĂ„tatt moro liksom. "er vi jenter pĂ„ tur eller mammaer" (ish) ref Monica Nyhus. Nei du er betalt teit influenser som later som om dette er dritgĂžy... zzz (Faen hvorfor ser jeg pĂ„ dette????) Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Justlooking Skrevet 4. februar 2022 #19 Del Skrevet 4. februar 2022 Tja, sĂ„ pĂ„ en episode av bloggerne nĂ„. Alexandra har det alltid sĂ„ fryktelig travelt, men med hva? Vet ikke om hun tjener penger selv, men nĂ„r man bor sammen med en milliardĂŠr kan man sikkert bruke tid og penger pĂ„ hva man vil. Det livet ser imidlertid veldig overfladisk ut, for meg i hver fall âŠ..đ 4 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Silva Pluvialis Skrevet 22. februar 2022 #20 Del Skrevet 22. februar 2022 Overrasket over at ingen har nevnt gynekologbesĂžket til Martine? Skikkelig tĂžft gjort Ă„ ufarliggjĂžre det og vise unge hva som skjer under en celleprĂžve. Det tror jeg kan hjelpe mange. 6 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ