SuzsuZ Skrevet 6. desember 2021 #1 Skrevet 6. desember 2021 Hei! Spør her siden jeg ikke fikk noe svar i EL tråden. 😇 Jeg prøver å finne EL etter SA. Noen som tror at det kan ha vært EL den 03.12? Det var lavt før og er lavt helt siden da men var jo ikke noe høy topp. Jeg håper på at jeg bare gikk glipp av å teste den.
Bruspulver Skrevet 6. desember 2021 #2 Skrevet 6. desember 2021 Tja, det kan være, men LH-nivåene går mye opp og ned ila syklusen. Du har testet såpass ofte at jeg vil tro du hadde fått med deg en eventuell LH-topp. Hvis du ikke temper i tillegg for å bekrefte eventuell EL, er det vanskelig å vite. Jeg ville fortsatt å teste. I en syklus hvor jeg ikke fikk EL på 4mnd varierte testene fra 0.1-0.7, men ble veldig tydelig positive i flere dager når EL endelig skjedde. 1
SuzsuZ Skrevet 6. desember 2021 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2021 9 minutter siden, Bruspulver said: Tja, det kan være, men LH-nivåene går mye opp og ned ila syklusen. Du har testet såpass ofte at jeg vil tro du hadde fått med deg en eventuell LH-topp. Hvis du ikke temper i tillegg for å bekrefte eventuell EL, er det vanskelig å vite. Jeg ville fortsatt å teste. I en syklus hvor jeg ikke fikk EL på 4mnd varierte testene fra 0.1-0.7, men ble veldig tydelig positive i flere dager når EL endelig skjedde. Takk for svar! Ja jeg har sett at når de er positive hos andre så er de ganske sterke men aldri sett det hos meg da jeg ikke har testet mye. Hadde håper på at variasjonen ikke betydde helt oppe i 0.7 men da har sikkert EL ikke vært! Fortsetter å teste daglig ☺️
stAre Skrevet 9. desember 2021 #4 Skrevet 9. desember 2021 (endret) siden du hadde 74 dagen før så tror jeg at du hadde El 3. 😊 De andre er jo alle mye svakere. Kan jo være du nådde topp når du sov og at den var på vei opp.på morgenen hadde den sunket igjen. Kan jo være du hadde fått 90 hvis du hadde tatt test kl 22. jeg opplever noen ganger å måtte justere manuelt etter hvor sterke strekene ser ut. Ser det ut som de kanskje er litt sterkere enn kameraet har fanget opp. Endret 9. desember 2021 av stAre 1
SuzsuZ Skrevet 10. desember 2021 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2021 8 hours ago, stAre said: siden du hadde 74 dagen før så tror jeg at du hadde El 3. 😊 De andre er jo alle mye svakere. Kan jo være du nådde topp når du sov og at den var på vei opp.på morgenen hadde den sunket igjen. Kan jo være du hadde fått 90 hvis du hadde tatt test kl 22. jeg opplever noen ganger å måtte justere manuelt etter hvor sterke strekene ser ut. Ser det ut som de kanskje er litt sterkere enn kameraet har fanget opp. Takk! Jeg syns også de var ble litt svakere på kamera også. Men jeg klimrer meg fast til håpet om EL var 3. 🥰 Har fortsatt å teste og de er bare lave 0.1-0.2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå