Gå til innhold

Hun sier hun ikke kan treffes igjen før etter jul, pga ny jobb og det blir "hektisk" denne måneden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet henne en liten stund, og ting begynte å skyte fart rett før hun fikk nye jobben. Nå har jeg ikke sett henne på 3 uker, og hun sier dette til meg. Er det galt av meg å forvente at hun klarer å lage tid til å treffes hvis det faktisk er noe som betyr noe for henne? Hun bor en time unna, så det er ikke BARE å gå ned gata, men er ikke så vanskelig heller.

Anonymkode: d02e1...697

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som hun prøver å kjøpe seg tid.

Man ordner tid til det man vil selv i en hektisk hverdag.

Harde fakta men hun er feig isteden for å si det rett ut.

Anonymkode: 9eac9...bc2

• Liker 20
Skrevet

Tja, vanligvis har jeg en dårlig følelse når den ene ikke har tid i lengre perioder. Det kan selvsagt skyldes at det er vanskelig med familie/barn/ny jobb kombinasjon, men vanligvis tilsier min erfaring at da er hun nok ikke så interessert. Hvordan var stemningen mellom dere da dere traff hverandre forrige gang?

Anonymkode: 961a4...c49

• Liker 4
Skrevet

Jeg syns det er fint hun gir deg en forklaring, det hadde hun ikke giddet om hun ikke var interessert. Klart det er hektisk nå føl jul det har vel alle forståelse for?! Og når hun i tillegg må bruke to timer på reisevei for å være med deg så sier det seg selv at dette har man ikke overskuddet til nå! 

Ikke lag noe ut av det som det ikke er, hun snakker sant og hvis du ikke viser forståelse for det så hadde ikke jeg villet samle på deg hvertfall. Menn som tror de er sentrum i mitt liv når vi bare såvidt dater det tåler jeg ikke, prøv å se ting fra hennes side og fra hennes liv 

Anonymkode: 3d0ad...92e

• Liker 9
Skrevet

Jeg er sånn at jeg ikke hadde kombinert ny, hektisk jobb med dating. 

Tre uker er en stund da, og det kan være hun ikke er så interessert.

Men dere dater jo bare, det er ikke noe man skal stresse med å sette av tid til, det er noe jeg gjør når jeg har tid og overskudd.

Anonymkode: e3c50...83d

• Liker 2
Skrevet

Én time unna, er det hun eller du som pleier å reise?

Ser ikke helt vanskeligheten med å treffes dersom du kan ta reisingen. Om hun var interessert kunne hun avsett 2 timer liksom. Ærlig talt. Er man betatt så tar man seg tid.

Anonymkode: 3fc29...0f2

• Liker 15
Skrevet

Har dere pult?

Anonymkode: 6f352...6f5

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har dere pult?

💥🤣:dany:

Anonymkode: 5224b...917

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tja, vanligvis har jeg en dårlig følelse når den ene ikke har tid i lengre perioder. Det kan selvsagt skyldes at det er vanskelig med familie/barn/ny jobb kombinasjon, men vanligvis tilsier min erfaring at da er hun nok ikke så interessert. Hvordan var stemningen mellom dere da dere traff hverandre forrige gang?

Anonymkode: 961a4...c49

Stemningen når vi treffes er alltid veldig hyggelig, men hun virker som en helt annen person når vi tekster... ihvertfall i perioder. Da virker det som hun ikke er interessert, tar lite kontakt, osv.

Jeg syns det er fint hun gir deg en forklaring, det hadde hun ikke giddet om hun ikke var interessert. Klart det er hektisk nå føl jul det har vel alle forståelse for?! Og når hun i tillegg må bruke to timer på reisevei for å være med deg så sier det seg selv at dette har man ikke overskuddet til nå! 

Ikke lag noe ut av det som det ikke er, hun snakker sant og hvis du ikke viser forståelse for det så hadde ikke jeg villet samle på deg hvertfall. Menn som tror de er sentrum i mitt liv når vi bare såvidt dater det tåler jeg ikke, prøv å se ting fra hennes side og fra hennes liv 

Men er det fint når forklaringen egentlig ikke gir mening? Hvorfor er det klart at det er hektisk før jul? Juleshopping er kanskje litt hektisk, men setter man resten av livet på pause i desember på grunn av det? Jeg har forståelse for at man kan ha det hektisk i perioder, men nå snakker vi 3 uker + ut desember.

Jeg er sånn at jeg ikke hadde kombinert ny, hektisk jobb med dating. 

Tre uker er en stund da, og det kan være hun ikke er så interessert.

Men dere dater jo bare, det er ikke noe man skal stresse med å sette av tid til, det er noe jeg gjør når jeg har tid og overskudd.

Er det virkelig stress å sette av tid til det? Jeg synes det blir litt feil å bruke begrepet "dating" her, fordi jeg føler ikke det er "dating" hun nedprioriterer - det er meg. Og det føles ikke bra ut.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hva vet vel du om hun snakker sant? Blir veldig bastant av deg.

Anonymkode: b9720...fbd

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ser ikke helt vanskeligheten med å treffes dersom du kan ta reisingen. Om hun var interessert kunne hun avsett 2 timer liksom. Ærlig talt. Er man betatt så tar man seg tid.

Er akkurat det jeg føler. Skal jeg virkelig "vente" på henne hele denne tiden? Hva blir neste ting som dukker opp, liksom.

Men hvordan sier man det til henne? At enten så må hun klare å sette av tid til meg, eller så blir det ikke noe av?

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har dere pult?

Ja

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det virkelig stress å sette av tid til det? Jeg synes det blir litt feil å bruke begrepet "dating" her, fordi jeg føler ikke det er "dating" hun nedprioriterer - det er meg. Og det føles ikke bra ut.

Ja, det synes jeg. Selv om det er hyggelig når man møtes, så er det ofte sånn at man har tusen andre ting man skulle gjort, og om du kommer på besøk så må man rydde og vaske og handle inn greier og barbere leggene og klippe tåneglene.. Er det en time hver vei til deg så er jo det også lang reisevei.

Jeg får lavere energi på vinteren kombinert med at det er den perioden det er mest hektisk på jobb, i tillegg til de jævla julebordene i hytt og gevær som sliter meg ut, så jeg tilbringer hver ledige time jeg har i sofaen. Ikke sett noen av mine nærmeste venner på sikkert tre uker.

Hadde en kjæreste jeg, hvor vi kunne være lenge fra hverandre når begge hadde mye å gjøre, uten at den andre tok det personlig. Vi var like der, men folk er forskjellige.

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvem bestemmer det? Det har ikke så mye med klokketid å gjøre, men ned overskudd, energi, fokus og humør. I julestria så er man gjerne stresset og sliten og med en date man liker vil man kunne ha god tid, fred i hodet, mulighet til å koble av og ikke minst til å få vist seg fra sin beste side. Helt forståelig at hun vil vente til julestria er over og hun kan gi all fokus til treffet istedet for å sitte der med tusen andre tanker utmattet etter julehandling og juleplanlegging og i dårlig humør fordi hun vet at hun ser sin slitsomme onkel igjen om litt. 

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, det synes jeg. Selv om det er hyggelig når man møtes, så er det ofte sånn at man har tusen andre ting man skulle gjort, og om du kommer på besøk så må man rydde og vaske og handle inn greier og barbere leggene og klippe tåneglene.. Er det en time hver vei til deg så er jo det også lang reisevei.

Jeg får lavere energi på vinteren kombinert med at det er den perioden det er mest hektisk på jobb, i tillegg til de jævla julebordene i hytt og gevær som sliter meg ut, så jeg tilbringer hver ledige time jeg har i sofaen. Ikke sett noen av mine nærmeste venner på sikkert tre uker.

Hadde en kjæreste jeg, hvor vi kunne være lenge fra hverandre når begge hadde mye å gjøre, uten at den andre tok det personlig. Vi var like der, men folk er forskjellige.

Dette! 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Den er grei, men da må ikke du bli fornærmet av at en du dater sier til deg at han synes det er kjipt at du prioriterer å henge i sofaen alene fremfor å treffes (over en periode på 5-6 uker). Synes man kan være litt grei og tenke på hvordan andre personen vil føle seg da.

• Liker 4
Skrevet

Hvem bestemmer det? Det har ikke så mye med klokketid å gjøre, men ned overskudd, energi, fokus og humør. I julestria så er man gjerne stresset og sliten og med en date man liker vil man kunne ha god tid, fred i hodet, mulighet til å koble av og ikke minst til å få vist seg fra sin beste side. Helt forståelig at hun vil vente til julestria er over og hun kan gi all fokus til treffet istedet for å sitte der med tusen andre tanker utmattet etter julehandling og juleplanlegging og i dårlig humør fordi hun vet at hun ser sin slitsomme onkel igjen om litt. 

men nå er det også i tillegg 3 uker.

Hun er ikke intressert.

Anonymkode: 5224b...917

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men hvordan sier man det til henne? At enten så må hun klare å sette av tid til meg, eller så blir det ikke noe av?

Ja

Bare si det som du skriver her. Men vær forberedt på at hun ser deg som en egoistisk energivampyr og gledelig får deg ut av livet sitt 

• Liker 1
Skrevet
Sitat

Er akkurat det jeg føler. Skal jeg virkelig "vente" på henne hele denne tiden? Hva blir neste ting som dukker opp, liksom.

Hvis du liker henne er det ikke lenge å vente. Men hvis du er en person som må ha oppmerksomhet fra damer og ikke klarer en måned eller to uten så er du kanskje uansett ikke klar for noe forhold 

• Liker 2
Skrevet

Hun virker ikke særlig interessert egentlig. Forstår frustrasjonen. Dette hadde ikke jeg syns var noe særlig heller. 

• Liker 3
Skrevet

Alle er så forskjellige på sånt så det er vanskelig å si. Jeg personlig ville funnet tid til en person jeg hadde vært interessert i. 

Kan ikke du reise på besøk til hun?

Anonymkode: 1d6d9...3c6

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...