Gå til innhold

Hva er greia med wet sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Golden shower, tiss. Hva er greia? Kan man ikke bare brukt varmt vann, te eller noe? Som i det minske lukter og smaker godt

Anonymkode: 86d76...0f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hatt det noen ganger med et par stk.

Drikke mye vann før, så lukter det lite.

De jeg har gjort det med ble opphisset av varm stråle i ansiktet. De satt over kølla mi og tissa i dusjen,  og det var ganske digg følelse egentlig 

Skrevet

Hele poenget er jo at det skal være perverst, skittent og stinkende.

Anonymkode: 17292...bf3

• Liker 3
Skrevet

Det er en kink. Det er ikke nødvendig for de som ikke er involvert i denne kinken, å skjønne greien. 

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Golden shower, tiss. Hva er greia? Kan man ikke bare brukt varmt vann, te eller noe? Som i det minske lukter og smaker godt

Som SlemUlv skriver er det en kink. Altså at noen tenner på at det er skittent. Og gjerne tenner på kroppsvæsker i seg selv, og ikke er redd for at det lukter eller smaker litt.

Anonymkode: 195f0...831

Skrevet

Hadde bare ELSKET om du skulle ha wet sex med noen og møtte opp med en kanne te. Eeeeelsket.

Anonymkode: c35d9...757

• Liker 6
Skrevet

Et tåpelig spørsmål egentlig. Jeg vet ikke om du TS har vært i en setting, sett eller opplevd noe som fikk deg knallhard/våt uten at du egentlig skjønner hva som skjer. Jeg har et par sånne kinks/preferanser. Det er ikke noe jeg har jobbet med å like, det handler om en umiddelbar tenning, jeg har like lite kontroll over det som noen som tenner på blondiner, store muskler eller andre mer aksepterte ting.

Anonymkode: c4011...34c

• Liker 1
Skrevet

Du har ikke den fetishen, andre har den fetishen. Hvofor skulle de tilpasse deg som ikke har den fetishen? Gir ingen mening.

Anonymkode: ea086...647

• Liker 2
Skrevet

Savner wetsex med den ene eksen. Hun var gal. Likte å pisse på meg, men hun likte bedre å bli pisset på, i munnen også. Vi bæsjet mye sammen også, vi ble tent av å se på hverandre når vi bæsjet. Hun spurte faktisk en gang om hun skulle drite meg i kjeften, da sa jeg nei, der gikk grensen. 

Anonymkode: db74e...fe3

Skrevet
SlemUlv skrev (5 timer siden):

Det er en kink. Det er ikke nødvendig for de som ikke er involvert i denne kinken, å skjønne greien. 

Det var ikke dette som var spørsmålet. Spørsmålet var HVORFOR, og hvis du ikke har noe svar, er det vel like greit å holde kjeft?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Greia er at piss fra fitta til ei herlig dame føles utrolig mye hottere enn vann som kommer ut av en vannkoker eller en kran. Sikkert bare innbilning for vannkokeren når 100 grader og varmtvannstanken er opp mot 70. Smaken er 1000 ganger hottere, det er ikke innbilning.

Anonymkode: edc72...c15

• Liker 1
Skrevet

For meg er greia med wet at det er utrolig intimt, man deler en «skitten» hemmelighet, blottlegger seg i en situasjon det man i utg pkt er naken, sårbar og avkledd, og deler med en annen. Det at det kjennes litt forbudt og tabu er en del av spissen på det hele. For andre kan det handle om andre ting.  Vi er da ulike, andre mennesker tenner på noe annet. Og det gjør kinks til en spennende og morsom ting. Aksepterer at man «gillar ulika», burde ikke være så vanskelig. 

Anonymkode: 93291...8ca

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det var ikke dette som var spørsmålet. Spørsmålet var HVORFOR, og hvis du ikke har noe svar, er det vel like greit å holde kjeft?

Det var jo svaret.. Og spørsmålet var "hva er greia", ikke hvorfor. 

Greia er, at det er en kink. 

• Liker 2
Skrevet

Fordi det er en kink, rett og slett. Det hadde ikke vært det samme om han hadde helt varmt vann eller te på meg 🙄 Poenget er at det er skittent (i positiv forstand), perverst, intimt og deilig nedverdigende.

• Liker 2
Skrevet

Jeg sliter også med å forstå dette. Min kjære vil men jeg får det bare ikke til, det gååår ikke rett å slett. Han presser ikke på det på noen måte men likevel han hinter jo om at det er et ønske…. A

Anonymkode: 2a19d...eef

Skrevet

Jeg har gjort det mange ganger mot betaling (og ja, jeg er en eskorte) og jeg har et inntrykk av at det er ganske mange som tenner på det. Jeg har null tenning på det, men det gjør meg ikke noe å tisse på en mann, som tenner på det. Ingen får tisse på meg, men jeg kan tisse hvor som helst på en mann. Både i ansiktet/munnen og andre plasser som er ønskelig, men det gjør meg ikke litt tent for å si det slik…

Anonymkode: 4b8cf...940

Skrevet

Tråden er rydddet i henhold til seksualitetsforumets retningslinjer.

Aniria, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...