Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde slitt skikkelig. Hadde blitt lei meg av kommentarer om utseendet, måten min å snakke på osv. Tror at folk her inne hadde skrevet mye rart om meg. Det hadde blitt ungdomsskolen/VGS på nytt. 

Anonymkode: 77701...6c9

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hadde ikke taklet det .. Hadde blitt et nervevrak!

Anonymkode: a596e...009

• Liker 3
Gjest Damiano
Skrevet

Hadde nok taklet det, men jeg hadde ikke ønsket det.

Skrevet

Jeg er relativt kjent (ikke A-kjendis) og jeg tror jeg hadde taklet å være enda mer kjent også :) I starten gikk jeg nesten på veggen fordi jeg skulle strekke til for alle hele tiden, men nå har jeg lært meg å sette grenser og jeg føler livet har en bra balanse. Har ikke et behov for det da og kommer nok aldri til å gå inn for å bli mer kjent.

Anonymkode: 6e8bb...edb

• Liker 1
Skrevet

Nei jeg hadde ikke taklet det :) 

Anonymkode: 804af...583

Skrevet

Ja, det tror jeg. Men jeg hadde ikke stilt opp i teite såkalte talkshow. Det er noe av det pinligste jeg ser på. Uansett om det er hun prestedatteren ( glemt navnet), eller Kåss Furuseth. Klarer bare ikke å se på sånt. 

Ikke hadde jeg vært med i annen reality-tv heller. Jeg hadde nok taklet det, men ser jo at min tid som kjendis ville blitt kort 😄

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg hadde taklet å være kjent for noe, som politiker, forfatter elle skuespiller, selv om jeg ikke hadde likt å være kjent. Men å være kjent for å være reality-deltaker eller influencer det hadde jeg aldri turt. Jeg hadde vært så flau over den jeg var at jeg hadde emigrert til Sibir. Slike folk er absolutt siste sort ifølge meg.

Anonymkode: 73081...f35

• Liker 5
Skrevet

Hadde aldri taklet det.. ikke pga haters men er dritredd for å ha en stalker. Mitt verste mareritt

• Liker 1
Skrevet

Ja, men kommer helt an på hva jeg hadde vært kjent for. Hadde nok fått litt angst om jeg som ung voksen hadde vært med på paradise eller lignende, og gjort mye rart, hatt sex på tv osv. Men hadde jeg vært kjent fordi jeg hadde vært flink i det jeg gjør/arbeider med, hadde jeg taklet det. 

Jeg jobber i barnevernet nå, så jeg er vant til at folk snakker dritt om meg, er sint på meg og uenig med meg. Så det hadde ikke vært noe stress. Jeg er også flink til å stenge ut all usaklig negativitet, og tar meg lite nær av det folk sier.

Anonymkode: d9579...672

• Liker 3
Skrevet

Skuespiller kanskje, for da kunne jeg holdt privatlivet privat, men fortsatt vært kjendis for filmene. Men ikke musiker, for hadde ikke klart å stå på scene foran folk, eller influencer av noe slag, der man er berømt for å "være seg selv"

Anonymkode: e7454...a6c

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Så absolutt ikke! Fortoner seg som rene marerittet og være kjendis. Det er bare så vidt jeg orker å være meg selv noen dager🙈

Skrevet

Jeg får allerede sinnsyke mengder fitte, så tror det kunne blitt litt for mye om jeg var kjendis...

Anonymkode: a256c...9df

Skrevet

Jeg var motvillig populær på skolen og fra det lille stedet jeg kommer fra. Alltid vekket oppsikt. Hater det. Rykter , baksnakking og folk som er interessert i hva og hvem du er med. Dra til helvete! Drittleit rett og slett. 

Anonymkode: dcf55...5ec

Skrevet (endret)

Jeg hadde nok blitt natkoman tror jeg, eller alkoholiker. Hadde ikke taklet alle kommentarene og folk som skulle legge seg bort i alt hele tiden.

Privatlivet er viktig!

Endret av SnartMammaLykke
Skrevet

Lett, men det kommer heldigvis aldri til å skje. Har ingen store nok talenter, og ellers er jeg for lite selvopptatt til å skulle ønske å bli kjent.

Anonymkode: 21aff...d38

Skrevet

Absolutt ikke et ønske. Hvis jeg skulle bli det til tross for at jeg ikke vil det, så kommer jeg til
 å bli en mester i forkledning og sniking ut alle bakdørene. :ninja:  Privatlivets fred er ukrenkelig.

• Liker 1
Skrevet

Ja, det hadde jeg taklet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12/6/2021 den 9.07):

Jeg hadde slitt skikkelig. Hadde blitt lei meg av kommentarer om utseendet, måten min å snakke på osv. Tror at folk her inne hadde skrevet mye rart om meg. Det hadde blitt ungdomsskolen/VGS på nytt. 

Anonymkode: 77701...6c9

Å få en tråd her inne der folk går amok, hadde jo vært en bonus. Herregud jeg hadde ledd  😂 

Skrevet

Kunne vært kjent for tegning/maling eller musiker (ikke som sanger, men gitar eller trommer, altså noe i  bakgrunnen) - ja. Hadde taklet det.

Skuespiller, influenser, reality kjendis.. som må sitte på talkshow og serier.. nei takk! 

Anonymkode: c6503...fd6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...