AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #1 Skrevet 6. desember 2021 (beklager rotete innlegg, jeg vet ikke h ordan jeg skal uttale meg..) Jeg snakker med min bestevennine flere ganger om dagen, og får sikert en 20 snaper hver dag. På mandag stoppet det helt. Hun og sønnen på 2 år har vært forkjølet i en periode, så jeg sente en melding på mandag og spurte hvordan det gikk med de, og den meldingen ble ikke åpnet før på torsdag. Da fikk jeg til svar "sender deg en melding senere:)" jeg trodde hun mente senere på kvelden, men nå har jeg enda ikke fått noen melding og jeg er kjempe bekymret! Er så redd sønnen kan ha fått rs eller noe annet alvorlig.. Men jeg vil ikke masse på henne hvis hun er opptatt med mye viktigere ting, men tenker kanskje hun bare har glemt at hun skulle sende meg en melding... Hva skal jeg gjøre? Jeg vil gjerne hjelpe til hvis det er noe eller ikke hvis hun ikke vil ha hjelp, men jeg aner ikke hva som skjer.. Jeg pleier å passe 8 åringen hennes så kanskje jeg skal tiby det? Skal jeg la henne være i fred til hun er klar? Eller prøve igjen å se om det går fint? 😔 Anonymkode: 958c2...a6c
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #2 Skrevet 6. desember 2021 Jeg synes at du kan sende en melding og spørre om det går bra med dem. Det kan umulig oppfattes som mas. Hvis hun svarer, kan du spørre om hun trenger hjelp med noe. Anonymkode: e593c...4d2 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #3 Skrevet 6. desember 2021 Du kan absolutt sende en melding. Du kan jo skrive at fi gjerne kan hjelpe om det trengs. Enig i at dette var rart. Anonymkode: 4e9e0...c80 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #5 Skrevet 7. desember 2021 Tror helt ærlig at jeg hadde ringt. Vist hun ikke svarer kan du sende en melding og spørre hvordan det går og om hun trenger hjelp med noe Anonymkode: 87370...8d6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå