AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #1 Skrevet 6. desember 2021 Begynte for to uker siden, fikk surdeigstarter av en bekjent. Har bare bakt brød. I går fikk jeg lyst å bake kardemommeboller. Har du erfaring med søt bakst? De skulle formes på kvelden og stekes om morgen,men det ser ikke ut som de har hevet seg. Gjør de det først i ovnen? eller bør jeg la de stå lengre? Anonymkode: aebc9...de3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #2 Skrevet 6. desember 2021 De hever seg nok i ovnen Min erfaring med surdeig er at man må prøve seg litt fram. Men når det funker er det veldig kjekt! Anonymkode: a6f75...b14
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #3 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): De hever seg nok i ovnen Min erfaring med surdeig er at man må prøve seg litt fram. Men når det funker er det veldig kjekt! Anonymkode: a6f75...b14 takk for svar ja veldig spennende Anonymkode: aebc9...de3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #4 Skrevet 6. desember 2021 Hevet i romtemperatur eller kjøleskap? Pass på å etterheve nok, så går det nok bra Anonymkode: ae3df...39c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå