Gå til innhold

Favorittdama i Sex and The City?  

45 stemmer

1. 1. Favorittdama i Sex and The City?

• Carrie
      20
    • Samantha
      8
    • Miranda
      7
    • Charlotte
      10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg diggar alle fire, så eg syns egentlig spørsmålet mitt er ganske vanskelig :ler:

Har gått frå Carrie til Miranda til Samantha. Er midt i sesong 4 no. (Så eg skal ikkje garantere at eg ville svart det samme om et par dagar)

Eg stemte Samantha

:humpe::sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Gjest Mummi på jobb
Skrevet

Jeg liker best Carrie :)

Skal stemme når jeg er hjemme og kan logge meg inn :)

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Har ikke sett serien.

Generelt like jeg nok Sex bedre enn Singelliv, men jeg fant ingen av dem blant alternativene.

Skrevet

Generelt like jeg nok Sex bedre enn Singelliv, men jeg fant ingen av dem blant alternativene.

:ler: Sorry! Skal huske å lage et alternativ til deg neste gang.

Skrevet

Charlotte så klart!

Hadde jeg fått hele hennes garderobe i serien hadde jeg grått hemningsløst av glede! :grine2:

Jeg bare elsker den serien! Har sett alle episodene på tv og har alle sesongene på dvd. Jeg og en vennine reiste til New York i fjor og da var vi selvsagt på "The sex and the city tour". Kjempe stas!

Fikk se masse av stedene serien ble spilt inn på. :hoppe:

Gjest Catwoman
Skrevet

Digger den serien :-D Den går stadig ekk i reprise på de forskjellige tv3 kanalene, og jeg ser på selv om jeg har sett episoden flere ganger før :ler:

Carrie er favoritten. Tror jeg. Liker alle veldig godt egentlig.

Skrevet

Litt vanskelig å velge mellom Charlotte eller Carrie, men må jeg (og dette er jo alvorlige saker ;) ) så blir det nok Charlotte.

Ser fortsatt på reprisene som går på TV3 jeg også, pluss at har sesong 5 som jeg i sin tid lastet ned på nettet.

Skrevet

Liker vel Carrie best... Men ligner kanskje selv mest på Miranda? Det kunne aldri falle meg inn å bruke SÅÅÅ mange penger på sko i alle fall.

(Men den jeg liker best å se på er mr. big... Fy flate for en sjarmør....)

Skrevet

Både Carrie og Charlotte er mine favoritter!

Gjest Catwoman
Skrevet
(Men den jeg liker best å se på er mr. big... Fy flate for en sjarmør....)

:Nikke:

• 2 uker senere...
Skrevet

Samantha.

Kunne dødd for en slik selvtillit.

Skrevet

Jeg liker best Charlotte. Hun er den jeg ligner mest på også :ler:

Skrevet

Jeg stemte Carrie. Hennes kjærlighetsliv er det som gjennom serien har minnet mest om mitt eget. Er endelig sambo og lykkelig etablert med min egen Mr. Big.. :hjerter_rundt: Det har vært frem og tilbake i årevis før vi ble sammen (for n´te gang) for et par år siden og flyttet sammen. :) Identifiserer meg mest med henne, men elsker de andre jentene i serien nesten like mye.

Knallserie forresten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...