AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #1 Skrevet 6. desember 2021 Noen som har tips om byggesett som kan være gøy for en 12 åring? Sønnen min har bygget masse lego, men vil ha en annen type byggesett nå. Han har bygget flere esker med Nintendo labo, og liker godt at det er tekniske funksjoner, og at det er varierte oppgaver han syns lego blir kjedelig. Han har vært med faren sin på å bygge pc, og spiller også pc-bygge-spill, så om det hadde fantes et lekebyggesett for å bygge pc hadde det vært perfekt. Kom gjerne med tips om forskjellige byggesett 😀 Anonymkode: 68e46...121
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #2 Skrevet 6. desember 2021 Hvorfor ikke la han bygge sin egen pc? Anonymkode: 93cb9...a7c 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #3 Skrevet 6. desember 2021 Eller introduser han for Raspberry Pi. Anonymkode: 93cb9...a7c 2
Ginny Skrevet 6. desember 2021 #5 Skrevet 6. desember 2021 Raspberry pi ❤️ Hvis han liker lego men syns det er kjedelig, gi ham en lego mindstorms sammen med en raspberry pi og si go nuts 😁 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #6 Skrevet 6. desember 2021 Har dere et vitensenter i nærheten? De har gjerne en liten butikk, med diverse ting en ikke finner så lett andre steder. Her vet jeg de selger byggesett med ulike roboter som skal bygges og programmeres. Motorer. Mekanisk hånd. Anonymkode: 901cd...4c1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #7 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 12/6/2021 den 7.45): Hvorfor ikke la han bygge sin egen pc? Anonymkode: 93cb9...a7c Han arvet nylig pappaen sin, så han har en bra spill-pc som han skal ha i mange år. Takk for gode innspill, jeg undersøker Raspberry Pi! Tror mannen min har det faktisk. Men jeg er så lite teknisk at jeg ikke vet helt hva det er 🙈 Anonymkode: 68e46...121
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå