Gå til innhold

To hull i hvert øre, hva synes dere om det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvilken alder synes dere det passer til? Jeg har aldri lagt merke til det hos andre før, så jeg vet ikke helt hvilken stil eller alder jeg forbinder det med. 

Anonymkode: 47b2f...b8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det har blitt veldig vanlig hos voksne damer i det siste! Tydeligvis en slags korona-trend eller noe.

Anonymkode: 2add3...b6d

Skrevet

Nå er jeg 50 og har hatt 5 i ene og 7 i andre siden jeg var 16... 

Anonymkode: 0a6d6...c52

• Liker 2
Skrevet

Det er jo dobbelt så mange som ett i hvert øre

Anonymkode: e83aa...865

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Alle hadde det for 20 år siden.

Anonymkode: 385d3...477

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Det har jeg hatt siden videregående....

Skrevet

Jeg har to hull i hvert øre, og har hatt det i over 36 år nå... 

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er fint med mange øredobber/piercinger🥰

Selv har jeg 9 og 11 i ørene,men klarer ikke bruke øredobber i alle,fordi det gjør vondt/blir betent.

Bruker 2 ringer i hvert øre+daith-piercingene .

• Liker 1
Skrevet

Har hatt tre hull i det ene øret siden 90-tallet. Da var det veldig vanlig med flere hull i ørene. Har aldri fått noen kommentarer på dette, så tenker at det er veldig vanlig fremdeles?

Anonymkode: aa38a...557

Skrevet

Det passer til dem som ønsker å ha to hull (eller flere) i hvert øre. 

Det er flott at folk er forskjellige og ikke alle bryr seg tullete aldersregler.

Anonymkode: f7104...8f3

Skrevet

Jeg har 2 i hver øreflipp, hvorfor skulle det være noe rart med det? 

Anonymkode: 990fb...138

Skrevet

Forbinder det ikke med noe spesiell stil eller alder.

Det virker som det er litt i vinden nå, de jeg kjenner som har det er typisk Oslo-kvinner i 30-åra som handler klærne sine på Ganni og slikt, og øredobbene er selvsagt noe designergreier. De har gjerne tre hull også. Med bare typisk bittesmå gullringer og slikt i, synes det er veldig fint jeg.

Anonymkode: 0838a...4ff

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Forbinder det ikke med noe spesiell stil eller alder.

Det virker som det er litt i vinden nå, de jeg kjenner som har det er typisk Oslo-kvinner i 30-åra som handler klærne sine på Ganni og slikt, og øredobbene er selvsagt noe designergreier. De har gjerne tre hull også. Med bare typisk bittesmå gullringer og slikt i, synes det er veldig fint jeg.

Trykket send litt raskt der: I tillegg har jeg sett det på mange som sikkert har det fra 90-tallet, folk med alle slags forskjellige stiler.

Hadde selv, men alle mine hull har grodd igjen faktisk. 

Skrevet

Har det selv, men ville ikke tatt det i dag. Har vel hatt det i 25 år nå 🙈

Anonymkode: d9e8d...86d

Skrevet

Tror det er veldig vanlig. Jeg er snart 40 og vurderer fler hull i ørene da jeg synes det er veldig fint 😊

• Liker 1
Skrevet

Flere hull i ørene er for emos

Anonymkode: b3871...cd5

• Liker 1
Skrevet

Er 40 år, og har nå to hull i hvert øreflipp. Bruker konstant øredobber i disse. Har diamant hoops nederst og diamant studs øverst. Har hatt 3 i hver øreflipp og oppe i begge ørene. Har hatt flere hull i ørene siden jeg var 16 år tror jeg. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har to hull i ett øre og kun ett i det andre. Skal sies at jeg ikke er like flink til å bruke det øvre hullet like ofte. Blir liksom de to "vanlige" som pyntes mest. Har utrolig lyst på tragus da, men kommer aldri til å tørre 😅

• Liker 2
Skrevet

Liker det godt :) Kunne tenkt meg ett hull til i hvert øre, så da blir det tre i hvert øre :) Ikke tenk på hva andre mener om det, synes ikke det er noen alder jeg forbinder med det heller, jeg er 34 forresten. Du trenger ikke ha en spesiell stil heller, man kan være søt eller rocka eller jeans og hettegenser dame, det spiller ikke noen rolle.

Anonymkode: fb504...82e

• Liker 2
Skrevet

Har sett folk i alle aldre ha 2-4 hull i hvert øre i alle år. Syns det er kult så lenge man klarer å ta vare på det, og at man ikke sliter med betennelser osv. 

Jeg har ikke plass til flere nede på flippen ettersom jeg har et 25mm stort hull der i stedet :P Men skulle gjerne hatt fler!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...