Gå til innhold

Blir jeg ekstra pirret fordi det er han..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har truffet og datet en mann som er min "filletantes" , (barn til min onkels kone) . Hører sikkert æsj å bla bla .  Men vi har virkelig begynt å like hverandre. Egentlig ikke en blitt så gira på, men han her gjør meg skikkelig gæ'rn

Er det fordi det er litt "feil" at lysten blir så stor på begge? Lurer på om vi hadde endt opp om ikke vi var i denne relasjonen.. Vi er begge 30

Anonymkode: 0ffb0...c91

Videoannonse
Annonse
Skrevet
TurdusMerula skrev (4 minutter siden):

Stefetter mener du vel? 

Kall det hva du vil. Men ja, blir på en måte det. Ikke vokst opp samen som det... Har ikke mine tvil der, men aldri kjent en så tiltrekning, fantasien løper jo løpsk. Kanskje fordi vi må holde det hemmelig? Kanskje det ikke vil funke.... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kall det hva du vil. Men ja, blir på en måte det. Ikke vokst opp samen som det... Har ikke mine tvil der, men aldri kjent en så tiltrekning, fantasien løper jo løpsk. Kanskje fordi vi må holde det hemmelig? Kanskje det ikke vil funke.... 

Hvorfor må dere holde det hemmelig? Dere er ikke biologisk i slekt, og du har heller ikke vokst opp med ham... 

• Liker 1
Skrevet

Hvordan skal noen her kunne vite det?

Om du får ereksjon av å gni deg mot buskas og kratt er det bare du som kan svare på det.

Anonymkode: cf301...5c9

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvordan skal noen her kunne vite det?

Om du får ereksjon av å gni deg mot buskas og kratt er det bare du som kan svare på det.

Anonymkode: cf301...5c9

Jeg er dame .🙋‍♀️

Men joda han sier han blir kåt av bildene mine. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...