Gå til innhold

Hadde sex med ung.kjærligheten. Han har dame!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men nå må dere høre! 

Jeg fikk først mld av han for et halvt år siden. Han jeg var stup forelsket i ungdom.tiden. Vi gar i grunnen kjent hverandre i 17år. 

Grunnen til at jeg da svarte han var fordi han skrev at han var på vei ut av det 9år lange forholdet. Han visste ikke hvor han skulle bo, hun hadde vært skjelt han ut og de hadde det ikke greit. Vi fikk da opp en kontakt som kun var vennskapelig. 

Han kom på besøk flere ganger uten å prøve seg. Han hadde enda ikke dratt ifra henne. 

Han kom igjen igår og han viste at han hadde lyst på meg. Vi koste oss og lo og pratet om ung.tiden vår. Han har alltid vært en tøffing men så ogår en myk og fin side. Vi hadde sex etterhvert og han fortalte meg etter sexen at han ikke hadde hatt det med dama si på 1.5år. Det er lenge det. Da kan de ikke ha det greit? Hun hadde tatt med seg ungene på hytta denne helgen og lot han være hjemme. Kommer det til å vare mellom dem? Og det er vel en grunn for at han holder på som han gjør? 

Han sier til meg at han er redd for å havne i en "ond" sirkel med meg. Redd for å få følelser. Kan han få det hvis han fortsetter med meg? Hva vil han tro? 

🙄🙄 Kvinne 35

Anonymkode: adab4...fbf

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bør jeg ha skammelig dårlig samvittighet? 

Skrevet

Det er jo han selv som roter og ødelegger i eget forhold, men jeg hadde aldri latt meg selv være en del av det. Du trenger ikke ha dårlig samvittighet, men jeg personlig hadde holdt meg helt unna til forholdet er helt over. 

• Liker 6
Skrevet
Lacuna skrev (Akkurat nå):

Det er jo han selv som roter og ødelegger i eget forhold, men jeg hadde aldri latt meg selv være en del av det. Du trenger ikke ha dårlig samvittighet, men jeg personlig hadde holdt meg helt unna til forholdet er helt over. 

Jeg skjønner godt hva du mener. Spm er: Er han en smule intr i meg? Hver gang etter han har besøkt meg har han tatt initiativ til å vil komme igjen. Selv om han er litt "tøff". Viste ikke følelser 

Han har holdt igjen og vært "fornuftig" helt til igår, da sprakk han. Han var her i 6 timer, ville ikke hjem. Han ble nesten sjenert da jeg tok litt på han og satt ut da jeg kysset han. Kunne nesten virke litt forelsket i meg. Han har det tydeligvis helt dødt hjemme... Skjønner ikke hvorfor han ikke drar fra henne når han oprpriktig ikke har det greit? Han sier hsnblir psyket ned av henne ...

Vil han ha meg, ikke sexmessig men følelsesmessig? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg skjønner godt hva du mener. Spm er: Er han en smule intr i meg? Hver gang etter han har besøkt meg har han tatt initiativ til å vil komme igjen. Selv om han er litt "tøff". Viste ikke følelser 

Han har holdt igjen og vært "fornuftig" helt til igår, da sprakk han. Han var her i 6 timer, ville ikke hjem. Han ble nesten sjenert da jeg tok litt på han og satt ut da jeg kysset han. Kunne nesten virke litt forelsket i meg. Han har det tydeligvis helt dødt hjemme... Skjønner ikke hvorfor han ikke drar fra henne når han oprpriktig ikke har det greit? Han sier hsnblir psyket ned av henne ...

Vil han ha meg, ikke sexmessig men følelsesmessig? 

Det er veldig vanskelig å si hva hans intensjoner er. Den eneste muligheten for å finne ut av dette er å ta et steg tilbake. 

Skrevet

Han bor med kone og barn. Han bør ha seriøs dårlig samvittighet, og du bør også ha dårlig samvittighet for ditt bidrag. Du bør be ham holde unna deg så lenge han leker familie hjemme.

Anonymkode: 18b38...760

• Liker 3
Skrevet
Lacuna skrev (2 minutter siden):

Det er veldig vanskelig å si hva hans intensjoner er. Den eneste muligheten for å finne ut av dette er å ta et steg tilbake. 

Han sa jeg ikke må sende han mld etter igår. Har såklart ikke gjort det. Vanskelig dette ... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han sa jeg ikke må sende han mld etter igår. Har såklart ikke gjort det. Vanskelig dette ... 

Han er jo redd kona skal se meldingene. Derfor ber han deg ikke sende. En riktig luring, han der.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han bor med kone og barn. Han bør ha seriøs dårlig samvittighet, og du bør også ha dårlig samvittighet for ditt bidrag. Du bør be ham holde unna deg så lenge han leker familie hjemme.

Hun nekter han sosiale medier, hun sier han ikke er bra nok for han. Han sliter litt med selvtilliten selv om han er utrolig kjekk. Ikke hatt sex med henne på 1.5år. Det finnes dårlige damer også. Jeg får nesten litt vondt av han.

Han er Chilener, mørk og utrolig fin i tillegg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun nekter han sosiale medier, hun sier han ikke er bra nok for han. Han sliter litt med selvtilliten selv om han er utrolig kjekk. Ikke hatt sex med henne på 1.5år. Det finnes dårlige damer også. Jeg får nesten litt vondt av han.

I rest my case. Du ønsker jo å bli lurt. Selvfølgelig lyver han ikke, hverken om sex med kona, eller noe annet. 😄 

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Han ville ikke du skulle sende melding for ham e redde kona skulle se det.. men det forstår du vell.  Hadde ham vært på vei ut fra forholdet så hadde ham vell ikke vært redd for å skrive med deg?  

Dropp ham eller vent til han skiller seg/flytter ut. Så vet du i det minste hvor du har ham. Akkurat nå så kan alt ham fortelle deg være løgn. Regner med at du vet det selv.

• Liker 2
Skrevet

Synes du virkelig synd i den idioten der? Han får i pose og sekk, ved å ha sex med deg. Fortelle deg hvor vondt han har det hjemme. Gjøre seg selv til offer. Lovebombe deg for å holde deg på gress. Han har mulighet for å gjøre noe med sin situasjon, men han har nok ikke baller nok. Ikke la deg bli brukt av en slik tøffelhelt. Det er ikke synd i han. Han har det som plommen i egget, så lenge du er tømmestasjonen hans. Du betyr ingenting for han, han spiller. Viss du kutter han ut, finner han noen andre. Han er bare en typisk utro idiot. 

Anonymkode: 4614b...45b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du vet bare den ene siden av saken. Hvordan vet du at hun nekter han sosiale medier og at de ikke har hatt sex på 1,5 år? Fordi han sier det? Vel, da må du tenke litt lengre enn til hva du hører. Her snubler du jo åpenbart med vilje over snora for å såre deg selv. Nei, hold deg unna, unngå å såre flere enn deg selv. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Men nå må dere høre! 

Jeg fikk først mld av han for et halvt år siden. Han jeg var stup forelsket i ungdom.tiden. Vi gar i grunnen kjent hverandre i 17år. 

Grunnen til at jeg da svarte han var fordi han skrev at han var på vei ut av det 9år lange forholdet. Han visste ikke hvor han skulle bo, hun hadde vært skjelt han ut og de hadde det ikke greit. Vi fikk da opp en kontakt som kun var vennskapelig. 

Han kom på besøk flere ganger uten å prøve seg. Han hadde enda ikke dratt ifra henne. 

Han kom igjen igår og han viste at han hadde lyst på meg. Vi koste oss og lo og pratet om ung.tiden vår. Han har alltid vært en tøffing men så ogår en myk og fin side. Vi hadde sex etterhvert og han fortalte meg etter sexen at han ikke hadde hatt det med dama si på 1.5år. Det er lenge det. Da kan de ikke ha det greit? Hun hadde tatt med seg ungene på hytta denne helgen og lot han være hjemme. Kommer det til å vare mellom dem? Og det er vel en grunn for at han holder på som han gjør? 

Han sier til meg at han er redd for å havne i en "ond" sirkel med meg. Redd for å få følelser. Kan han få det hvis han fortsetter med meg? Hva vil han tro? 

🙄🙄 Kvinne 35

Var han en like stor drittsekk i ungdommen, eller er svik og utroskap noe han har begynt med i voksen alder?

Anonymkode: 0e353...7f3

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Der ja :)

Synes det begynte litt kjedelig, men her begynner du å få riktig sving på leserinnlegget ditt til Cupido.

Anonymkode: fe1bd...218

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Bør jeg ha skammelig dårlig samvittighet? 

Ja, selvfølgelig bør du det. 

Anonymkode: a1534...ec5

Skrevet

Sånn erfaringsmessig så tar det ofte lang tid fra "skal flytte fra hverandre" til "har flyttet..."

Tenk på deg selv og hold deg unna.

Skrevet

Selvfølgelig bør man holde seg unna! Skjønner ikke at det er noe å lure på. Ja, man kan få følelser. Umulig å svare på hva som er hans intensjoner, men det er jo rødt flagg når han ikke ønsker å få melding, men liksom har sagt at han er på vei ut av forholdet. Enten er det slutt, eller så er det ikke slutt. Ville aldri involvert meg før jeg visste at det var helt slutt.

Og dette er jo typisk framgangsmåte for dem som ikke får sex hjemme, men heller ikke vil ut av forholdet.. Enkelt å skaffe seg en på si’ da..

Skrevet

Du må aldri stole på en mann som sier  han er «på vei ut av forholdet» det  merker du om ca to år, når du er i dyp kjærlighetssorg.

Anonymkode: 4614b...45b

Skrevet

Hvis det er en ungdomskjæreste og dere ikke har hatt sex før så er det lov en gang selv om en eller begge er gift nå. Men bare en gang !

Anonymkode: f1967...b12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...