lin Skrevet 5. desember 2021 #1 Skrevet 5. desember 2021 Hva er den beste måten å kjøpe Roblox gavekort på? Og hvor bør nan gjøre det? Kan man gi dette gavekortet «fysisk» eller får man det kun som digitale koder? Altså, kan man skrive ut noe feks?
GammelKaktus Skrevet 7. desember 2021 #2 Skrevet 7. desember 2021 Vi kjøper det på den offisielle siden til Roblox, du kan skrive det ut tror jeg. Som regel så sender vi det bare på mailen til de som skal ha det (eller foreldrene) og skriver i bursdagskortet at de har fått et gavekort, veldig populært. 1
lin Skrevet 10. desember 2021 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2021 Takk for svar:) Kan man kjøpe gavekort også fra den offisielle siden altså? Vi har bare kjøpt direkte til spiller (på iPad) tidligere, men nå spiller ikke mine barn roblox mer så er litt utav det;)
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #4 Skrevet 2. februar 2023 Noen som vet om Kiwi selger sluke gavekort? Anonymkode: da6ac...f29
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #5 Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 2.2.2023 den 14.48): Noen som vet om Kiwi selger sluke gavekort? Anonymkode: da6ac...f29 Tviler. Kan ikke huske å ha sett gavekort fra roblox noen gang? Og jeg handler relativt ofte fra den hylla med div gavekort Anonymkode: 95d0e...706
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #6 Skrevet 5. februar 2023 Man kan kjøpe paygoo-gavekort, det kan brukes på roblox Anonymkode: d37ca...7cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå