AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #1 Skrevet 5. desember 2021 Jeg har fått turnus for neste år. Famt ut at jeg er gravid i år. Forrige graviditet gikk fint, og jeg håpet jo det går bra denne gangen også uten særlig plager. Turnus er lagt opp slik at jeg jobber 4-6 vakter på rad og deretter fri noen dager. Jobber 70%. Dersom jeg må få tilrettelegging, hva er lov? Kan arbeidsgiver splitte/fordele vaktene slik at jeg jobber noen få av gangen, men dermed ikke får langfri slik det er oppsatt i turnus? Ønsker å være forberedt på dette. Slik turnus jeg har nå hadde jeg i fjor også pga. mannen jobb. Da klaffer det stort sett med fri når han har langvakter på sin jobb. Anonymkode: e5d63...8e3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #2 Skrevet 5. desember 2021 I år skulle selvsagt være i går... Anonymkode: e5d63...8e3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #3 Skrevet 5. desember 2021 Har du den turnusen du har nå i kontrakten? Anonymkode: 07cff...784
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #4 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 12/6/2021 den 0.41): Har du den turnusen du har nå i kontrakten? Anonymkode: 07cff...784 Ikke i kontrakten. Får ny turnus hvert år. Den er "endelig", men aner ikke noe om de har lov å endre senere. Anonymkode: e5d63...8e3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #5 Skrevet 7. desember 2021 Er du sykepleier? Hvis ja, så mener jeg det står i tariffavtalen deres at ved tilrettelegging grunnet graviditet skal dere ikke miste tillegg som nattetillegg og andre UB-tillegg. Sjekk der. Anonymkode: 48e5a...a96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå