AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #1 Skrevet 5. desember 2021 Har en date jeg kjenner fra før, og det er først nå det er skapt noe imellom. Samtlige tidligere menn jeg har holdt på med har vist en ekstrem seksuell lyst. Da har jeg fått høre her inne at jeg må finne en mann som ikke viser nakne bilder, runkevideoer osv.. Han siste har ikke vist runkevideo. Han her vil ha meg på nok en date, vi hadde sex på første. Men ble fyllasex, så ikke det store. Han sender meg snap og mld hele tiden. Vil helst de og treffe meg idag, reise med meg og varter meg opp. Men så kommer såklart de kåte mld også... Følger ikke det med en forelskelse da? Eller en betatthet? Man kan ikke gå ut ifra at alle menn som er kåte på ei dame bare vil ha henne for noen ligg? Eller hva mener dere? Jeg vil ha forhold, men kjenner meg kåt og lysten på han. Og jeg viser det, så hvorfor annerledes med menn? Anonymkode: 3e161...ffb
herzeleid Skrevet 6. desember 2021 #3 Skrevet 6. desember 2021 Sitat Er det virkelig gitt at menn bare er ute etter en ting om de tidlig viser seg sexlystne? Nei, men om det kun er det han viser interesse for eller om han ikke er interessert om det ikke blir sex kan det være gode indikatorer. 3
Doktor Dyregod Skrevet 6. desember 2021 #4 Skrevet 6. desember 2021 Det er ikke noe fasit det nei. Vi er like forskjellige som dere damer. 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #5 Skrevet 6. desember 2021 Nei,og det kommer også ann på hva slags type mann dette er snakk om. Om det er en supertøffel som skal vennesone deg tilsengs for å så sjarmere seg inn i felles bolig og hund så raskt som mulig. Så avstår han kanskje fra sex eller downplayer det. Er det en normal fyr så kommer han til å søke sex uansett og det er mere du som er variabelen for hvordan utfallet blir. Det er ganske enkelt å finne ut av egentlig, men det krever ærlighet av deg selv. Kan denne mannen få bedre kvinner? Ja, da er det kun sex. Er dere likeverdige (her kommer ærligheten inn) så kan det kanskje bli noe mer. Anonymkode: 1ae65...61b 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #7 Skrevet 6. desember 2021 Han er bare ute etter sex ja og vet at han må godprate litt vanlig prat mellom sex praten for å holde deg interessert Anonymkode: 0e171...830 3
NysgjerrigPiken Skrevet 6. desember 2021 #8 Skrevet 6. desember 2021 3 hours ago, herzeleid said: Nei, men om det kun er det han viser interesse for eller om han ikke er interessert om det ikke blir sex kan det være gode indikatorer. Stiller meg bak denne. Jeg har ihvertfall vært i lignende situasjoner som du beskriver, TS, der de mennene har vært ute etter mer enn sex. Man merker det egentlig ganske fort, syns jeg, om noen er interessert i deg eller ikke. 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #9 Skrevet 6. desember 2021 Jeg endte opp som samboer og fikk barn med han som var som du beskriver ts. Var sex første date og var selvfølgelig kåte på hverandre begge to. Men det ble kjærlighet etterhvert også! Var sammen i nesten 5 år. Anonymkode: 940e4...29f
Antiviruset Skrevet 6. desember 2021 #10 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Han her vil ha meg på nok en date, vi hadde sex på første. Men ble fyllasex, så ikke det store. Han sender meg snap og mld hele tiden. Vil helst de og treffe meg idag, reise med meg og varter meg opp. Men så kommer såklart de kåte mld også... Følger ikke det med en forelskelse da? Eller en betatthet? Man kan ikke gå ut ifra at alle menn som er kåte på ei dame bare vil ha henne for noen ligg? Eller hva mener dere? Det er nesten umulig å si! Noen indikatorer kan vise hva han er ute etter. Er det bare å ha hygge og så sex? Eller viser han en god interesse for deg og ditt liv, altså bli skikkelig kjent med deg. Stille deg litt spørsmål om din bakgrunn, dine lengsler og dine behov! Så følge det opp med handling og gjøre deg fornøyd på disse områdene også ? Om ikke er dette bare begjær, som kan gå over i morgen eller om 2 måneder. Jo mange menn er kåte på en dame for noen ligg Det kan jeg garantere deg, med null intensjon om noe langvarig, så dette må du virkelig ha med deg i bakhodet. Ellers ender du opp som veldig såret om det er virkeligheten. Det er også kvinner som er slik, kan ha en kort romanse og så gidder de ikke mer, videre til neste spennende opplevelse.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #11 Skrevet 6. desember 2021 Det eneste menn vil ha er sex. Anonymkode: 581d1...33f
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #12 Skrevet 7. desember 2021 Han virker jo intr med at han lurer på hva jeg gjør, får daglige mld av han. Klart han gleder seg til å møte meg, også for å ha sex, det har han skrevet. Men når man er betatt så er vel dere menn som oss damer, mer kåte? Jeg blir jo lysten selv. Merkelig å avstå sex bare fordi man er redd for å bli avvist etterpå eller bli "brukt" som elskerinne. Jeg tror han er betatt av meg og veldig seksuelt interessert i meg. TS Anonymkode: 3e161...ffb
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #13 Skrevet 7. desember 2021 Du må jo ta sjansen, ha sex kos dere nyt tiden sammen så utvikler det seg den retningen det er ment uansett. Anonymkode: 3ddcb...934
Uredd Skrevet 7. desember 2021 #14 Skrevet 7. desember 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Han virker jo intr med at han lurer på hva jeg gjør, får daglige mld av han. Klart han gleder seg til å møte meg, også for å ha sex, det har han skrevet. Men når man er betatt så er vel dere menn som oss damer, mer kåte? Jeg blir jo lysten selv. Merkelig å avstå sex bare fordi man er redd for å bli avvist etterpå eller bli "brukt" som elskerinne. Jeg tror han er betatt av meg og veldig seksuelt interessert i meg. TS Anonymkode: 3e161...ffb Tenker du skal gå for den versjonen jeg. Selv om menn kan ha sex med flere enn de kan tenke seg et langvarig forhold til, betyr ikke det at de er uinteressert i sex. Menn vil ha forhold med den rette. I tillegg vil de også ha sex med henne. Tidlig sex er derfor ingen indikator på utviklingen videre. Det er det andre ting som indikerer. Som f.eks. at han er interessert i deg, utover hva du jkan tilby i senga. 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #15 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du må jo ta sjansen, ha sex kos dere nyt tiden sammen så utvikler det seg den retningen det er ment uansett. Anonymkode: 3ddcb...934 Men er samtidig så redd for å få følelser hvis han bare vil en ting. Han vil ha et nattabilde av meg hver kveld før han sovner. Er det positivt? Han vil også se meg til helga og etterhvert ha meg med på tur. Menn kan vel også bli forelsket? Anonymkode: 3e161...ffb
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #16 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men er samtidig så redd for å få følelser hvis han bare vil en ting. Han vil ha et nattabilde av meg hver kveld før han sovner. Er det positivt? Han vil også se meg til helga og etterhvert ha meg med på tur. Menn kan vel også bli forelsket? Anonymkode: 3e161...ffb Slitsomt å måtte sende nattabilder hver kveld, ikke gjør det. Høres ut som noe veldig kontrollerende oppførsel fra hans side. Menn har også følelser ja, forelsker seg ganske raskt også når de først gjør det. At han vil se deg og slikt er positivt. Du kan jo teste han ved å treffe han en kveld, men si at du ikke er i form og orker ikke sex akkurat nå, se åssen han tar det Hvis han koser med deg uten sex og det ikke endrer stemningen, så er det god tegn og om han blir litt kaldere i fremtoningen så har du svaret ditt. Anonymkode: 3ddcb...934 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #17 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Slitsomt å måtte sende nattabilder hver kveld, ikke gjør det. Høres ut som noe veldig kontrollerende oppførsel fra hans side. Menn har også følelser ja, forelsker seg ganske raskt også når de først gjør det. At han vil se deg og slikt er positivt. Du kan jo teste han ved å treffe han en kveld, men si at du ikke er i form og orker ikke sex akkurat nå, se åssen han tar det Hvis han koser med deg uten sex og det ikke endrer stemningen, så er det god tegn og om han blir litt kaldere i fremtoningen så har du svaret ditt. Anonymkode: 3ddcb...934 God idé.. Jeg kan for eks ha tante rød på besøk. Da går det ikke. Noen kvelder vil han først ha et bilde, etter 5min et nytt og gjerne et siste. Dette skjer ikke hver kveld. Men hvorfor så mange? Anonymkode: 3e161...ffb
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #18 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): God idé.. Jeg kan for eks ha tante rød på besøk. Da går det ikke. Noen kvelder vil han først ha et bilde, etter 5min et nytt og gjerne et siste. Dette skjer ikke hver kveld. Men hvorfor så mange? Anonymkode: 3e161...ffb Det må du spørre ham om. Kommunikasjon er utrolig viktig og jeg foreslår at du spør ham om det du lurer på, i stedet for randoms på KG. Legg merke til om han svarer ullent og unnvikende (dårlig tegn). Husk at du kan stille krav og si fra også, du trenger ikke kjøre i hans spor hvis det ikke passer deg. Anonymkode: 1dcee...42f
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #19 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det må du spørre ham om. Kommunikasjon er utrolig viktig og jeg foreslår at du spør ham om det du lurer på, i stedet for randoms på KG. Legg merke til om han svarer ullent og unnvikende (dårlig tegn). Husk at du kan stille krav og si fra også, du trenger ikke kjøre i hans spor hvis det ikke passer deg. Anonymkode: 1dcee...42f Jeg tror han vil kommunisere bra og han er en god lytter. Men kanskje han vil se at jeg var alene, eller så ville han nyte bildene med å kose seg selv? For meg er det et pluss at jeg ikke får runkevideo av han. Har fått det utrolig mange menn og det har vist seg at de kun er ute etter sex. Anonymkode: 3e161...ffb
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #20 Skrevet 7. desember 2021 Selvfølgelig er det ikke sant. Hvis du ser godt etter, er det noen få menn som sier dette og at dette gjelder for alle menn. Min erfaring er at menn som kvinner selvfølgelig kan både være interessert i en relasjon og ville ha sex tidlig, samtidig som de kanskje ikke tenker så mye over det, men hopper til sengs med deg ganske tidlig og fremdeles ønsker å opprettholde kontakt etterpå, fordi man har hatt det gøy og hyggelig. Av mine ons har nok circa. 60 prosent uttrykt ønske om videre kontakt. Selv vil jeg tippe at jeg har ønsket kontakt med 30 prosent av de jeg har ligget med, noen av de ville ha kontakt med meg, og andre av de ville ikke. Det har blitt et par forhold av dette. Det er ikke så skjevt, med mindre man er en person som alltid håper på noe mer. Da blir det skjevt og man føler seg nok lett avvist. Jeg tror heller ikke noen av disse som ikke ønsket videre kontakt med meg, ville ønsket det dersom vi ikke hoppet til sengs. Jeg gidder ikke vente med sex fordi noen få mener at menn mister interesse etter sex. Det bryr jeg meg faktisk ikke om, og dessuten tilsier ikke min erfaring dette i det hele tatt. Er man interessert i noe mer så er man interessert i noe mer, sex eller ikke. Anonymkode: ee8ef...0f7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå