Gledesbarna Skrevet 5. desember 2021 #1 Del Skrevet 5. desember 2021 Tok en hjemmetest i dag ( pga forkjølelsesymptomer) som ble negativ, men helt ærlig...hele prosessen ser ikke så lovende ut mtp presise resultater. Stoler dere på svaret av hjemmetest ? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 5. desember 2021 #2 Del Skrevet 5. desember 2021 Jeg stoler sånn delvis på dem. Hva med prosessen mener du ikke ser lovende ut? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajajane Skrevet 5. desember 2021 #3 Del Skrevet 5. desember 2021 Nei, de er ikke mer enn ca 70% pålitelige, og det er kun hvis man gjør det helt riktig. Mannen var hos legen pga sykdom, og sa han hadde tatt 2 hjemmetester som var negative og fikk da til svar at de testene stolte ikke legen på, så han ønsket at mannen min tok en på legekontoret. Ikke første gangen jeg har hørt dette heller. X-mannen min er spesialsykepleier og sier det samme. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 6. desember 2021 #4 Del Skrevet 6. desember 2021 Hva jeg synes påvirker ikke troverdigheten til hurtigtestene. Det jeg har lest er at dersom du tar to hurtigtaster etter hverandre med ett døgns mellomrom, gir de større trygghet enn ên PCR-test. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg