AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #1 Skrevet 5. desember 2021 Det er så høyt sjukefravær på jobb, at jeg hver kveld håper jeg våkner opp sjuk morgenen etter, så jeg slipper å dra på jobb! Flere som har det slik for tiden? 😒 Anonymkode: b39e6...e0e 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #2 Skrevet 5. desember 2021 Jupp. Ser fram til juleferie for å si det sånn! Anonymkode: bb5ef...482 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #3 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jupp. Ser fram til juleferie for å si det sånn! Anonymkode: bb5ef...482 Heldig du som har juleferie. Anonymkode: 51edf...c53 5
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #4 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jupp. Ser fram til juleferie for å si det sånn! Anonymkode: bb5ef...482 Ja! Anonymkode: b39e6...e0e
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #5 Skrevet 5. desember 2021 Jeg tror alle i helse- og skolevesenet ønsker det samme.. Korona, influensa, lungebetennelse, brukket rygg.. Hva som helst er bedre enn å komme på jobb til kaos, underbemanning, overfylte arbeidslister, kulde, glatte veier, irriterte pasienter og pårørende pga sen/avlyst hjelp, mange barn og få voksne..etc Det er ikke mye å glede seg til. Takk for at du holder ut, og likevel går på jobb! Anonymkode: 4d7ae...129 6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #6 Skrevet 5. desember 2021 Jeg er syk nå, det er ikke noe å lengte etter. Til tross for underbemanning,stress, lang reisevei o.l. Skulle heller vært på jobb enn å være syk. Anonymkode: 6d43a...410 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #7 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg tror alle i helse- og skolevesenet ønsker det samme.. Korona, influensa, lungebetennelse, brukket rygg.. Hva som helst er bedre enn å komme på jobb til kaos, underbemanning, overfylte arbeidslister, kulde, glatte veier, irriterte pasienter og pårørende pga sen/avlyst hjelp, mange barn og få voksne..etc Det er ikke mye å glede seg til. Takk for at du holder ut, og likevel går på jobb! Anonymkode: 4d7ae...129 Er det på sin plass å si: takk det samme? 😊 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg er syk nå, det er ikke noe å lengte etter. Til tross for underbemanning,stress, lang reisevei o.l. Skulle heller vært på jobb enn å være syk. Anonymkode: 6d43a...410 Jeg tenker selvsagt ikke langtidssykdom eller alvorlig sykdom. Noen dagers forkjølelse med mulighet for å bare slappe av hadde vært helt topp. Anonymkode: b39e6...e0e 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #8 Skrevet 6. desember 2021 Samma her. Håper jeg blir syk for å være hjemme. Kjenner litt ekstra etter hver morgen nå. Er så kjipt på jobb for tiden, må virkelig ta meg sammen for å komme meg opp. Helsevesenet. Anonymkode: d92aa...6a8 1
Cole Skrevet 6. desember 2021 #9 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg tror alle i helse- og skolevesenet ønsker det samme Kan ikke forstå at så mange søkte seg til sykepleier og lærer i år... 2
charlotte0 Skrevet 6. desember 2021 #10 Skrevet 6. desember 2021 Jeg synes så synd på dere som jobber i helsevesen nå! Og dere i skole- og barnehager også, som er ekstra utsatte for smitte. Dere er overarbeidet og underbetalt til de grader! ❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #11 Skrevet 6. desember 2021 Jeg skjønner hva du mener. Personlig har jeg det motsatt. Jeg håper for guds skyld at jeg ikke er syk så jeg slipper å gi en ekstra byrde til kollegaer. 😕 Anonymkode: 6e06f...a5d 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #12 Skrevet 6. desember 2021 Slik har jeg hatt det hele livet. Min aller største drøm i livet er å ikke trenge å jobbe noe mer. Gikk på NAV i noen år og absolutt elsket hvert minutt, men dessverre fikk jeg ikke nok penger til å leve det livet jeg ville, så måtte tilbake i jobb. Klager ikke på jobben, egentlig. Den er helt grei. Gode kollegaer har jeg også. Men det er rett og slett min store drøm å bare gå hjemme hver eneste dag. Jeg har så mange hobbyer at jeg aldri kjeder meg et eneste sekund. Føler jobb er sløsing av tid jeg kunne brukt på noe bedre. Å jobbe senker livskvaliteten min kraftig. Det er ganske deprimerende å tenke på at man bruker 1/3 av tiden sin i hverdagene på jobbing. Jeg ELSKER livet, og vil leve det til det fulle hver eneste dag! Så, JA! Jeg sykmelder meg så ofte jeg kan. Ikke har jeg dårlig samvittighet for det heller. Kunne ikke brydd meg mindre. Anonymkode: a27b8...85e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå