AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #1 Skrevet 5. desember 2021 Er det andre som opplever at mennesker som er følelsesløse i kommunikasjonen utløser en slags uro eller angst? Dette er noe jeg har klart å sette ord på nå etter lang tid i et forhold med en mann som har blitt mer og mer lukket. Han snakker i fakta og om gjøremål, men virker ikke å ha eller vise noe følelser. Vi er jo nære og burde egentlig kjenne hverandre godt, men nå føler jeg han er en fremmed. Min indre uro har kanskje noe med at jeg har en forhistorie med en psykopat som gjorde meg veldig redd? Anonymkode: ecab9...824
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #2 Skrevet 5. desember 2021 Mennesker som oppfører seg fjerne i en nær relasjon kan vekke uro hos hvem som helst. Anonymkode: a0419...ec7 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #3 Skrevet 6. desember 2021 Med forbehold om at historien kan være overdrevet i ditt hode og egentlig være helt ufarlig, så synes jeg ikke dette høres noe bra ut og jeg skjønner du føler på uro. Ville iallfall tatt en prat om det. Spør hvordan det går med han, om han har det bra om dagen, hvordan er jobb, hvordan går det med oss. Anonymkode: 24a88...907
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå