AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #1 Skrevet 5. desember 2021 Er 31 uker nå, og har de siste par dagene vært litt uggen i magen, slitt med kynnere og hatt en del voksesmerter og menssmerter i magen.. i dag har jeg hatt mye vondt i magen, og er rett og slett skikkelig dårlig i magen… jeg har jo da blitt litt redd for at kroppen min driver å tømmer seg… noen som vil dele erfaringer rundt om dette skjedde deg, når det begynte og når baby kom?? Anonymkode: e33a7...02a
Besant Skrevet 5. desember 2021 #2 Skrevet 5. desember 2021 Skjedde aldri. Merket ingen forandring da fødsel nærmet seg. 7
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #3 Skrevet 5. desember 2021 Aldri skjedd med mine 5 fødsler Anonymkode: 6f92d...1ec
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #4 Skrevet 5. desember 2021 Det skjedde vel dagen før eller samme dag som vannet gikk. Vet ikke om det var «tømming» akkurat, men ble litt løs i magen. Men det går mye magesjau nå, så det kan jo være du har fått det.. Anonymkode: ce344...b1b
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #5 Skrevet 5. desember 2021 Aldri merket noe sånt før mine 3 fødsler. Høres rart ut at du skal begynne å merke noe sånt over 2 mnd før termin. Anonymkode: 1a188...0d1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #6 Skrevet 5. desember 2021 Ikke merket noe sånt.. Som andre sier, kan hende du bare er dårlig i magen? Mye som går on dagen. Anonymkode: 7d93b...4a3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #7 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Er 31 uker nå, og har de siste par dagene vært litt uggen i magen, slitt med kynnere og hatt en del voksesmerter og menssmerter i magen.. i dag har jeg hatt mye vondt i magen, og er rett og slett skikkelig dårlig i magen… jeg har jo da blitt litt redd for at kroppen min driver å tømmer seg… noen som vil dele erfaringer rundt om dette skjedde deg, når det begynte og når baby kom?? Anonymkode: e33a7...02a Med førstemann skjedde det aldri. Med neste skjedde i det riene startet. Eller man kan si at riene startet av kraftig diare. 5 timer senere ble han født. Med tredje satte jeg selv klyster som fikk i gang riene. Født 5 timer senere. Anonymkode: 36f66...2b4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #8 Skrevet 6. desember 2021 Jeg var ganske ustabil i magen i siste trimester, vekslet mellom løs mage og forstoppelse. Det er ganske vanlig med ustabil mage utover i graviditeten, så det trenger ikke å bety at tarmen tømmes før fødsel. Den skikkelige tømmingen begynte omtrent 3,5 døgn før fødselen startet hos meg. Slimproppen gikk og tegningsblødningen startet et døgn etter tømmingen startet. Sannsynligvis er det bare en vanlig graviditetsplage, du bør jo absolutt ikke føde enda! Anonymkode: 7e247...548 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #9 Skrevet 6. desember 2021 Ikke noe sånt før mine fødsler Anonymkode: e037b...14f
asterix Skrevet 6. desember 2021 #10 Skrevet 6. desember 2021 Har bare hatt noe sånt ved én av mine 9 fødsler. Da våknet jeg på natta med skikkelig diaré og løp til å fra do mange ganger før jeg begynte å kjenne at noe annet også var på gang. 70 minutter etter at jeg våknet med kun diaré og diarésmerter var jenta født.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #11 Skrevet 6. desember 2021 Tømmingen startet når riene var ganske hyppige. Anonymkode: c1c18...3cd
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #12 Skrevet 6. desember 2021 Mine fødsler startet med løs mage tidlig på morgenen, tydelige og regelmessige rier 2-3 timer senere og fødsel på kvelden. Anonymkode: 8443c...94b
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #13 Skrevet 6. desember 2021 Aldri hørt om.,, tre fødsler her Anonymkode: fee14...acd
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #14 Skrevet 6. desember 2021 Var hyppig tømming ca 9 mnd før fødsel. Anonymkode: 0f812...47a
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #15 Skrevet 6. desember 2021 Hatt det i åpningsfasen begge fødsler. Er ikke noe som skjer så lenge før som du er nå Anonymkode: 25b9b...3f1 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #16 Skrevet 6. desember 2021 Jeg hadde løs mage gjennom tredje trimester i begge svangerskap. I første og andre trimester var jeg en del plaget med forstoppelse. I første svangerskap hadde jeg enda løsere mage dagen før fødsel, da trodde jeg at jeg var blitt matforgiftet. I andre svangerskap opplevde jeg ikke noen endring da fødselen nærmet seg. Begge ble født i uke 40. Jeg hadde mye kynnere fra ca halvveis i svangerskapene, særlig andre gang. Og kynnerne kunne påvirke magen sånn at jeg måtte løpe på do. Anonymkode: b457b...556
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå