**Marshmallow** Skrevet 5. desember 2021 #1 Skrevet 5. desember 2021 (endret) Pastasalat - men sukkererter tenkte jeg å ha i selve dagen, tenker de blir myke ? skagenrøre ? Har noen en god oppskrift foresten skal lage panna cotta for første gang, med pepperkake smuler i bunn. Blir de myke, eller er det ok? Endret 5. desember 2021 av **Marshmallow**
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #2 Skrevet 5. desember 2021 Panna cotta og skagenrøre kan du du fint lage dagen før, men pastasalat ville jeg ventet med. Det blir fort slapt og brunt og kjedelig. Anonymkode: 778ad...451 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #3 Skrevet 6. desember 2021 Jeg jobber som kokk, og der blir alle disse tingene som oftest laget dagen før 😅 pepperkaken kommer til å bli litt myk uansett, men du kan pynte med ekstra pepperkaker på toppen kanskje når du serverer så det blir noe crunch? 😊 Du skriver ikke hvilken pasta salat du skal lage, men hvis det er en med dressing så kommer pastaen til å suge til seg mye av væsken, og bli en del tørrere dagen etter, så det beste er kanskje å gjøre alt kuttet og klart, og bare blande i dressingen samme dagen 😊 Min favoritt skagen: Reker, krepsehaler og røyklaks. rød løk, gressløk/vårløk, dill. 50/50 majones og rømme. Smakes til med salt, pepper, lime og limezest. 😊 Anonymkode: f0440...284 2
**Marshmallow** Skrevet 6. desember 2021 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2021 (endret) 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg jobber som kokk, og der blir alle disse tingene som oftest laget dagen før 😅 pepperkaken kommer til å bli litt myk uansett, men du kan pynte med ekstra pepperkaker på toppen kanskje når du serverer så det blir noe crunch? 😊 Du skriver ikke hvilken pasta salat du skal lage, men hvis det er en med dressing så kommer pastaen til å suge til seg mye av væsken, og bli en del tørrere dagen etter, så det beste er kanskje å gjøre alt kuttet og klart, og bare blande i dressingen samme dagen 😊 Min favoritt skagen: Reker, krepsehaler og røyklaks. rød løk, gressløk/vårløk, dill. 50/50 majones og rømme. Smakes til med salt, pepper, lime og limezest. 😊 Anonymkode: f0440...284 Takk 😊 Den pastasalaten er egentlig en påleggsalat med kylling, rødkål, eple, majones og karri. Men jeg tenkte å tilsette pasta, rød paprika. Sukkererter og blande majones med rømme slik at det blir en pastasalat. Håper det funker 😅 skal spare litt Pepperkakecrumble til å ha på toppen👌🏻 Endret 6. desember 2021 av **Marshmallow**
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #5 Skrevet 6. desember 2021 Nam! 😁 Høres godt ut! Enig med kokken over her, jeg er ikke kokk men du får ikke bedre svar 😊 Anonymkode: 2576e...fa0 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #6 Skrevet 6. desember 2021 **Marshmallow** skrev (2 minutter siden): Takk 😊 Den pastasalaten er egentlig en påleggsalat med kylling, rødkål, eple, majones og karri. Men jeg tenkte å tilsette pasta, rød paprika. Sukkererter og blande majones med rømme slik at det blir en pastasalat. Håper det funker 😅 Slike salater blir jo bare bedre om de får stå litt. Anonymkode: 32066...321 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå