AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #1 Skrevet 5. desember 2021 Han har sagt at han har lite sexlyst pga mye jobbing. Samtidig sier han at han savner jeg tar mer initiativ og er mer dyrisk. Jeg synes det er vanskelig når jeg har blitt avvist en del og ikke er den mest frigjorte. Vil uansett prøve. Det som er problemet, er at nå vil det virke tilgjort, om dere skjønner hva jeg mener. Om jeg plutselig blir dyrisk. Jeg er redd det vil virke avtennende på begge. Hva ville dere gjort for å komme videre her? Anonymkode: 9fe71...2d1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #2 Skrevet 5. desember 2021 Kanskje starte med dirty talk? Du får høre med han hva han vil høre deg si Anonymkode: 4b3b8...2c5 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #3 Skrevet 5. desember 2021 10 minutter siden, AnonymBruker said: Kanskje starte med dirty talk? Du får høre med han hva han vil høre deg si Anonymkode: 4b3b8...2c5 Takk. Ja, si og ikke minst gjøre. Anonymkode: 9fe71...2d1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #4 Skrevet 6. desember 2021 Da tar du har på ordet og kjøper en kattehale og katteørehårbøyle og tegner på kattehår i ansiktet, og tar på deg sorte nettingstrømper. Når han ler så sier du at du gjorde som han sa og at han aldri blir fornøyd, så slipper du å prøve så hardt igjen siden han ødela sjansen han fikk Du kan eventuelt istedet si at du savner at han er mer macho og romantisk, for han kan ikke forvente at du skal tenne på en ihjeljobbet latsabb Anonymkode: 67ba3...ccf 17
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #5 Skrevet 6. desember 2021 Se om det er flere julekalendere igjen på nytelse no eller noe annet sted som selger erotiske kalendere, da har dere noe å gjøre hele desember, ikke noe press om å ta initiativ, du åpner bare en luke. Dere har en avtale hver kveld 😄 Da blir det kanskje lettere i januar osv Anonymkode: abf05...610 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #6 Skrevet 6. desember 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Da tar du har på ordet og kjøper en kattehale og katteørehårbøyle og tegner på kattehår i ansiktet, og tar på deg sorte nettingstrømper. Når han ler så sier du at du gjorde som han sa og at han aldri blir fornøyd, så slipper du å prøve så hardt igjen siden han ødela sjansen han fikk Du kan eventuelt istedet si at du savner at han er mer macho og romantisk, for han kan ikke forvente at du skal tenne på en ihjeljobbet latsabb Anonymkode: 67ba3...ccf Bra! Takk! To gode tips 😀 Anonymkode: 9fe71...2d1 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #7 Skrevet 6. desember 2021 Tilgjort? Du kan kanskje spørre deg hvorfor du er så lite dyrisk i utgangspunktet. Det høres jo ut som han rett og slett synes du er kjedelig i senga. Hans reduserte sexlyst henger nok sammen med dette. Anonymkode: 77d86...e06 4
Bamseklemmer Skrevet 6. desember 2021 #8 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Han har sagt at han har lite sexlyst pga mye jobbing. Samtidig sier han at han savner jeg tar mer initiativ og er mer dyrisk. Jeg synes det er vanskelig når jeg har blitt avvist en del og ikke er den mest frigjorte. Vil uansett prøve. Det som er problemet, er at nå vil det virke tilgjort, om dere skjønner hva jeg mener. Om jeg plutselig blir dyrisk. Jeg er redd det vil virke avtennende på begge. Hva ville dere gjort for å komme videre her? Anonymkode: 9fe71...2d1 Ikke spill dyrisk, det er hans oppgave å gjøre deg dyrisk av pur kåthet😉 8
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #9 Skrevet 6. desember 2021 11 hours ago, AnonymBruker said: Tilgjort? Du kan kanskje spørre deg hvorfor du er så lite dyrisk i utgangspunktet. Det høres jo ut som han rett og slett synes du er kjedelig i senga. Hans reduserte sexlyst henger nok sammen med dette. Anonymkode: 77d86...e06 Jeg har spurt han flere ganger om jeg kan gjøre noe annerledes. Han har tydelig sagt nei, at det ikke er noe jeg kan gjøre annerledes. Han sier han har nedsatt lyst pga for mye jobbing (han jobber MYE). Jeg tok det opp, da jeg ønsker at vi har sex hyppigere, og da kom denne kommentaren med at jeg ikke var dyrisk nok. Følte litt det kom som en havn fordi jeg tok opp det med sexen. Vanskelig for meg å slå meg løs og ta initiativ når jeg blir avvist og han sier han har nedsatt lyst Anonymkode: 9fe71...2d1 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #10 Skrevet 6. desember 2021 Just now, AnonymBruker said: Jeg har spurt han flere ganger om jeg kan gjøre noe annerledes. Han har tydelig sagt nei, at det ikke er noe jeg kan gjøre annerledes. Han sier han har nedsatt lyst pga for mye jobbing (han jobber MYE). Jeg tok det opp, da jeg ønsker at vi har sex hyppigere, og da kom denne kommentaren med at jeg ikke var dyrisk nok. Følte litt det kom som en havn fordi jeg tok opp det med sexen. Vanskelig for meg å slå meg løs og ta initiativ når jeg blir avvist og han sier han har nedsatt lyst Anonymkode: 9fe71...2d1 hevn, ikke havn Anonymkode: 9fe71...2d1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #11 Skrevet 6. desember 2021 Man kan gjerne tro at løsningen på dette må bli å bli mer "dominerende", kaste seg utpå og ta mer kontroll og mannen kan nok også fort tenke at dette er løsningen. Men det finnes flere andre måter for kvinner å ta initiativ på, som er forførende og tennende me som ikke betyr at hun må kaste seg over ham uten hemninger. Hva med å bruke en kveld på badet, tenn lys og gjennomfør egen pleie, barber alt som skal barberes, ordne negler osv. Da legges det kanskje noen tanker igjen i hodet hans. Dagen etter kan du feks gå i litt gjennomsiktig topp uten BH, du kan slenge deg på sofaen i en fin nattkjole med stropp som sklir ned armen. Du kan ta på deg en av hans t-skjorter som bare akkurat går ned på rumpa og gå rundt uten truse hjemme om morgenen. Du kan dusje og gå naken gjennom gangen, gå i hot truse og ingenting mer inn på kjøkkenet for å hente et glass vann, du kan gå i skjørt uten truse under osv osv Du kan la være å ta mer initiativ enn dette, det vekker kanskje noen instinkter i ham. Det kan kanskje ta et par dager hvor du må lokke sansene litt, men begynner du å gå rundt uten bh i en litt gjennomsiktig topp tror jeg fort du vekker interessen. Ja, det blir litt tilgjort men det kommer han fort over. Jeg har slike ritualer ca 2 ganger i måneden. Gjør meg ekstra fin, planlegger hvordan jeg kan kle meg sexy, planlegger at han skal se at jeg ikke har truse på før jeg går på butikken. Dette vekker interessen og instinktene hos oss begge. I en aktiv hverdag, og særlig når man har vært sammen en stund kan begge parter trenge litt hjelp for å vekke instinktene. Det kan gjøres på langt andre måter enn å ta på seg en unaturlig rolle som et villdyr i senga med dirty talk Anonymkode: 76493...ec6 11
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #12 Skrevet 6. desember 2021 For å si det litt kortere enn over. Å være dysirk betyr ikke nødvendigvis å være aktiv cow girl i senga, snakke dirty og kaste deg over mannen. Å være dyrisk kan handle om å finne frem påfuglfjærene og riste litt ekstra med de. (I dyreverden er det ofte mennene som gjør det ja, men hos menneskene er dette kvinnens rolle og det har en effekt på begge parter) Anonymkode: 76493...ec6 8
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #13 Skrevet 6. desember 2021 Kanskje dere kan prøve analsex også kan du suge den godt etterpå? Blir ikke mer dyrisk enn det. Anonymkode: 131e4...bbf 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 6. desember 2021 #14 Skrevet 6. desember 2021 Bamseklemmer skrev (12 timer siden): Ikke spill dyrisk, det er hans oppgave å gjøre deg dyrisk av pur kåthet😉 Men det er jo også hennes oppgave å gjøre han dyrisk av kåthet? Hvorfor legge alt dette på mannen? Man er vel to i et forhold?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #15 Skrevet 6. desember 2021 10 minutter siden, Mysticgirl said: Men det er jo også hennes oppgave å gjøre han dyrisk av kåthet? Hvorfor legge alt dette på mannen? Man er vel to i et forhold? Synes også det. Men det er utfordrene når han har sagt at han mangler sex lyst, samt har avvist meg en del ganger. Så kommer han med den at jeg må ta mer initiativ og være mer dyrisk. Vi har bare vært sammen 5 måneder. Synes det er vanskelig. Tenker om vi ikke passer sammen Anonymkode: 9fe71...2d1 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 6. desember 2021 #16 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes også det. Men det er utfordrene når han har sagt at han mangler sex lyst, samt har avvist meg en del ganger. Så kommer han med den at jeg må ta mer initiativ og være mer dyrisk. Vi har bare vært sammen 5 måneder. Synes det er vanskelig. Tenker om vi ikke passer sammen Anonymkode: 9fe71...2d1 Kan hende han mener initiativ på en annen måte, at du er litt mer bestemt og kåt og bare må ha han eller noe. Hvordan tar du initiativ da?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #17 Skrevet 6. desember 2021 Går ned på han om vi ligger i sengen f.eks. Kysser han dypt. Tar på han. Stryker han mellom bena feks. Anonymkode: 9fe71...2d1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #18 Skrevet 6. desember 2021 Det er han som har et problem om han mangler sexlyst etter bare 5 mnd. Du kan jo prøve å tease han med å sende melding hvor du beskriver hva du vil dere skal gjøre sammen/hva ved ham som tenner deg osv. Men helt ærlig virker det som om han prøver å legge ansvaret over på deg, når det er han selv som har et problem. Det finnes jo en liten mulighet for at han ikke finner deg attraktiv, men merkelig av ham å bli sammen med deg i så fall. Anonymkode: be92f...506 7
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #19 Skrevet 6. desember 2021 42 minutter siden, AnonymBruker said: Man kan gjerne tro at løsningen på dette må bli å bli mer "dominerende", kaste seg utpå og ta mer kontroll og mannen kan nok også fort tenke at dette er løsningen. Men det finnes flere andre måter for kvinner å ta initiativ på, som er forførende og tennende me som ikke betyr at hun må kaste seg over ham uten hemninger. Hva med å bruke en kveld på badet, tenn lys og gjennomfør egen pleie, barber alt som skal barberes, ordne negler osv. Da legges det kanskje noen tanker igjen i hodet hans. Dagen etter kan du feks gå i litt gjennomsiktig topp uten BH, du kan slenge deg på sofaen i en fin nattkjole med stropp som sklir ned armen. Du kan ta på deg en av hans t-skjorter som bare akkurat går ned på rumpa og gå rundt uten truse hjemme om morgenen. Du kan dusje og gå naken gjennom gangen, gå i hot truse og ingenting mer inn på kjøkkenet for å hente et glass vann, du kan gå i skjørt uten truse under osv osv Du kan la være å ta mer initiativ enn dette, det vekker kanskje noen instinkter i ham. Det kan kanskje ta et par dager hvor du må lokke sansene litt, men begynner du å gå rundt uten bh i en litt gjennomsiktig topp tror jeg fort du vekker interessen. Ja, det blir litt tilgjort men det kommer han fort over. Jeg har slike ritualer ca 2 ganger i måneden. Gjør meg ekstra fin, planlegger hvordan jeg kan kle meg sexy, planlegger at han skal se at jeg ikke har truse på før jeg går på butikken. Dette vekker interessen og instinktene hos oss begge. I en aktiv hverdag, og særlig når man har vært sammen en stund kan begge parter trenge litt hjelp for å vekke instinktene. Det kan gjøres på langt andre måter enn å ta på seg en unaturlig rolle som et villdyr i senga med dirty talk Anonymkode: 76493...ec6 Vi bor ikke sammen. Er altid velstelt, barbert. Kan nok være mer dristig kledd. Ganske klassisk i klesstilen. Akkurat nå, er det utfrordrende pga kulden å gå veldig bar. Men skal prøve når vi ses i morgen, å kle meg sexy..:) Anonymkode: 9fe71...2d1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #20 Skrevet 6. desember 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er han som har et problem om han mangler sexlyst etter bare 5 mnd. Du kan jo prøve å tease han med å sende melding hvor du beskriver hva du vil dere skal gjøre sammen/hva ved ham som tenner deg osv. Men helt ærlig virker det som om han prøver å legge ansvaret over på deg, når det er han selv som har et problem. Det finnes jo en liten mulighet for at han ikke finner deg attraktiv, men merkelig av ham å bli sammen med deg i så fall. Anonymkode: be92f...506 Har også følelsen av han prøver å legge ansvaret på meg. Han tar det jo også først opp, når jeg nevner noe om han (som en slags hevn/legge skyld på meg) - og det skal sies at han ikke er redd for å si fra om det er noe galt. Kan hende han ikke synes jeg er attraktiv og vil ha meg for andre kvaliteter, men gidder man gå inn i et slikt forhold? Utseendemessig er det jo subjektivt hva man liker, men uten å lyde for selvgod, så tror jeg ikke det står på det. Slank, litt lavere enn gjennomsnittet, feminint kledd, trener 5 ganger i uka, langt hår, aniktet mitt er jeg fornøyd med. Tror det må være min 'oppførsel' som nok er litt beskjeden Anonymkode: 9fe71...2d1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå