AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #1 Skrevet 5. desember 2021 Jeg forstår meg ikke på menn, nærmere bestemt min «fuck friend». Kan noen hjelpe meg å forstå? Han ønsker ikke forhold, «han er ikke klar for noe mer». Jeg får servert frasen «Det er ikke deg, det er jeg som er ødelagt i hodet». Vi har fantastisk sex, sover alltid over og han sier han stortrives med meg. Sist vi møttes sa han at han godt kunne finne på andre ting enn kun å møtes hjemme. F.eks treningsturer, skogsturer og fest. Han sa også at han ikke har behov for å ligge med andre og at han holder seg til meg, dette kom frem under en samtale om bruk av kondom. I mitt hode kalles dette å date, men han ønsker ikke å date - han ønsker kun uforpliktende sex og hygge. Men hvorfor i alle dager vil han gjøre andre aktiviteter med meg? Og hvorfor har han ikke interesse og behov for å ligge med andre damer, hvis han uansett ikke ser på meg som en aktuell date/fremtidig partner? 🙄 Han ønsker familie og barn, så det står ikke på det. Ved å kun møte meg, setter han jo muligheten til å finne «drømmedama» på vent 🤔 Jeg forstår meg virkelig ikke på dette… Anonymkode: 04f88...486
Festlig Skrevet 5. desember 2021 #2 Skrevet 5. desember 2021 Jeg tror i dette tilfellet at du burde begynne å tenke på hva du ønsker og hva du ikke skal finne deg i. Denne mannen tester deg for å se hvor lavt ned han kan senke terskelen din, og dermed sørge for en frihet som egentlig hører til i et harem 21
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #4 Skrevet 5. desember 2021 Han er i det minste ærlig om intensjonene sine, men høres ut som han vil ha i pose og sekk. Du reduserer deg selv til en ventedame. Anonymkode: 4b143...09f 14
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #5 Skrevet 5. desember 2021 Høres ut som du har tatt over min «ex», han sa nøyaktig det samme men la til «hvem vet hva som kan skje, men jeg kan ikke love noe» 2 år kastet jeg bort på «ikke date», dvs sove over, kose, spise ute, trene sammen, møte vennene hans, gå på konserter, reise på ferier, møte familien, alltid holde hender, lage planer - men å definere det? Nei. Vi hadde det sååå fint og han var såååå koselig, kjærlig, morsom og romantisk. Jeg burde hørt på ham når han sa at han var «ødelagt i hodet», men i stedet tenkte jeg at handling sier mer enn ord. Så feil kunne jeg ta. De gangene jeg satte hardt mot hardt så «gikk han med» på å kalle det forhold. De gangene jeg avsluttet så gjorde han alt for å få meg tilbake - til jeg var tilbake. Vi var eksklusive etter hans forslag og vi var sammen omtrent hele tiden. Han ville alltid at jeg skulle sove over. Likevel viste det seg at han verken hadde vært eksklusiv (han løy og det var helt tilfeldig at jeg oppdaget det), og han hadde faktisk ikke følelser for meg. Han hadde følelser for seg. Det var veldig godt å ha noen der, som likte ham, var klar med sex og kos og ville tilbringe tid sammen (når det passet for ham). Det var fint å ha noen der han kunne høste alle fordelene ved et fordel uten å bli stilt krav til - da ble det plutselig stress og mas. Men siden han hele tiden sa at han ble mer og mer glad i meg, aldri hadde følt det sånn før etc så ventet jeg og håpte jeg. Som sagt, jeg kastet bort 2 år og i tillegg 99% av selvrespekten min. Ikke gjør samme feil. Anonymkode: 78d0a...bac 21 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #6 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg forstår meg ikke på menn, nærmere bestemt min «fuck friend». Kan noen hjelpe meg å forstå? Han ønsker ikke forhold, «han er ikke klar for noe mer». Jeg får servert frasen «Det er ikke deg, det er jeg som er ødelagt i hodet». Vi har fantastisk sex, sover alltid over og han sier han stortrives med meg. Sist vi møttes sa han at han godt kunne finne på andre ting enn kun å møtes hjemme. F.eks treningsturer, skogsturer og fest. Han sa også at han ikke har behov for å ligge med andre og at han holder seg til meg, dette kom frem under en samtale om bruk av kondom. I mitt hode kalles dette å date, men han ønsker ikke å date - han ønsker kun uforpliktende sex og hygge. Men hvorfor i alle dager vil han gjøre andre aktiviteter med meg? Og hvorfor har han ikke interesse og behov for å ligge med andre damer, hvis han uansett ikke ser på meg som en aktuell date/fremtidig partner? 🙄 Han ønsker familie og barn, så det står ikke på det. Ved å kun møte meg, setter han jo muligheten til å finne «drømmedama» på vent 🤔 Jeg forstår meg virkelig ikke på dette… Anonymkode: 04f88...486 Hvor får du det fra at han setter muligheten til å møte noen andre på vent? Han har sagt han ikke vil ligge med fler av gangen, det lukker ikke døra for at han kan date/møte flere av gangen. Han sier at han ikke vil ligge med fler, ikke ikke treffe fler. Det er to forskjellige ting. Han har sagt han ikke vil i et forhold, så du kommer bare til å skade deg selv om du prøver å tolke denne handlingen til at han nå vil i et forhold, og at han ikke vil treffe andre. Den dagen han treffer en han vil date, så avslutter han jo bare sexen med deg, og vips så kan han ligge med andre. Anonymkode: d4020...2b0 4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #7 Skrevet 6. desember 2021 Skjønner ikke hvordan det kan være et spørsmål. Han sier det jo rett frem Anonymkode: 47b1a...cd5 10
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #8 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): I mitt hode kalles dette å date, men han ønsker ikke å date - han ønsker kun uforpliktende sex og hygge. Men hvorfor i alle dager vil han gjøre andre aktiviteter med meg? Og hvorfor har han ikke interesse og behov for å ligge med andre damer, hvis han uansett ikke ser på meg som en aktuell date/fremtidig partner? 🙄 Han ønsker familie og barn, så det står ikke på det. Ved å kun møte meg, setter han jo muligheten til å finne «drømmedama» på vent 🤔 Jeg forstår meg virkelig ikke på dette… Anonymkode: 04f88...486 Han har deg mens han venter på noe bedre. Han har ikke behov for å ligge med andre, enda. Om han møter kun deg, vet du ikke. Han kan si en ting, men gjøre noe annet. Han kan aktivt lete etter andre, eller ikke. Han vil ha friheten sin til å kunne velge deg bort når som helst uten å tenke på konsekvensene dette har for deg. Du er tømmestasjonen og tidsfordrivet hans. Så lenge du ikke stiller krav, så vil du forbli det. Anonymkode: 1ec04...166 10
Duff Skrevet 6. desember 2021 #9 Skrevet 6. desember 2021 Han liker å være med deg, trives i ditt selskap. Og han får sex men du er bare en venn. En dag nøter han ei som er den rette og da forsvinner han. 9
Gjest Lunaris Skrevet 6. desember 2021 #10 Skrevet 6. desember 2021 Dette er vel ikke det du drømmer om. Avslutt det «vennskapet» og Finn en som vil ha det samme som deg, så du kan få et fint liv.
Epplekiwi Skrevet 6. desember 2021 #11 Skrevet 6. desember 2021 (endret) 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg forstår meg ikke på menn, nærmere bestemt min «fuck friend». Kan noen hjelpe meg å forstå? Han ønsker ikke forhold, «han er ikke klar for noe mer». Jeg får servert frasen «Det er ikke deg, det er jeg som er ødelagt i hodet». Vi har fantastisk sex, sover alltid over og han sier han stortrives med meg. Sist vi møttes sa han at han godt kunne finne på andre ting enn kun å møtes hjemme. F.eks treningsturer, skogsturer og fest. Han sa også at han ikke har behov for å ligge med andre og at han holder seg til meg, dette kom frem under en samtale om bruk av kondom. I mitt hode kalles dette å date, men han ønsker ikke å date - han ønsker kun uforpliktende sex og hygge. Men hvorfor i alle dager vil han gjøre andre aktiviteter med meg? Og hvorfor har han ikke interesse og behov for å ligge med andre damer, hvis han uansett ikke ser på meg som en aktuell date/fremtidig partner? 🙄 Han ønsker familie og barn, så det står ikke på det. Ved å kun møte meg, setter han jo muligheten til å finne «drømmedama» på vent 🤔 Jeg forstår meg virkelig ikke på dette… Anonymkode: 04f88...486 Nå vet ikke jeg noe særlig om han. men for meg virker det ganske åpenbart? han liker deg,det å tilbringe tid etc med deg men vil ikke at det skal utvikle seg videre. han sier det jo selv. Har lest gjennom svarene her. Jeg er en mann på 29 og har vurdert å få til nesten akuratt det samme som du beskriver her(FWB -eksklusivt) min personlige grunn til at jeg ikke vil ha kjæreste er fordi jeg har for dårlig selvtillit/er ikke fornøyd med meg selv og synes ikke jeg er klar/god nok for et seriøst forhold. Jeg tenkte dette kunne være en løsning, jeg har aldri hatt og er ikke ute etter Ons. og vil ikke ha kjæreste kun for sex, det ville vært feil. må si jeg er introvert og er ganske ute av dating-markedet. Endret 6. desember 2021 av Epplekiwi 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #12 Skrevet 6. desember 2021 Jeg kastet bort 3 år på en sånn fyr. Du bør avslutte å heller beholde selvrespekt og energi og mulighet til å finne en som vil ha deg. Det er bare starten på evig lang plage for deg mentalt kan jeg love deg, spar deg selv for det, du er så mye bedre ❤️ Anonymkode: 0de94...c6f 6
Gjest Skogsalv Skrevet 6. desember 2021 #13 Skrevet 6. desember 2021 At han er " ærlig " , rettferdiggjør ikke at han bruker deg.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #14 Skrevet 6. desember 2021 Han er ikke interessert. Ville ikke tatt i han med ildtang. Anonymkode: 7ca68...e83 3
exictence Skrevet 6. desember 2021 #15 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): ikke forvent respekt eller forhold, ingen menn repsekterer en kvinne som ikke respekterer seg selv og sin egen kropp Anonymkode: 5a4f4...645 Fins det virkelig ikke, tror du? Jeg vil vise respekt for ham selv om han er usikker på seg og ikke respekterer seg selv og egen kropp. Jeg vil ha en sånn mann som viser respekt uansett. Ts, jeg synes det høres ut som han liker deg veldig godt. Han er bare redd og ikke fortrolig med ord som dating og kjæreste. Når du er den eneste for ham, og omvendt, så er dere to kjærester. Snakk om det. For deg er dere det, og hvis han ikke er enig, bør du kanskje trekke deg unna?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #16 Skrevet 6. desember 2021 exictence skrev (11 minutter siden): Fins det virkelig ikke, tror du? Jeg vil vise respekt for ham selv om han er usikker på seg og ikke respekterer seg selv og egen kropp. Jeg vil ha en sånn mann som viser respekt uansett. Ts, jeg synes det høres ut som han liker deg veldig godt. Han er bare redd og ikke fortrolig med ord som dating og kjæreste. Når du er den eneste for ham, og omvendt, så er dere to kjærester. Snakk om det. For deg er dere det, og hvis han ikke er enig, bør du kanskje trekke deg unna? Kvinner går i fella når de begynner å tillegge playere og menn som ikke er interesserte i å forplikte seg og involvere følelser, egenskaper som gir de sympati ved å forestille seg om at de innerst inne ønsker kjærlighet men bare er usikre på seg selv osv. Dette stemmer ikke i de første tilfeller, de er bare egoister som vil ha sex og nærhet uten det ansvaret for forpliktelsene et følelsesmessig forhold krever av dem. De vil ha godene fra en kvinne og fra et forhold uten å faktisk være i et forhold fordi de vil stå fri til å gå videre til en ny dame med god samvittighet når de har lyst til det. Og for de som bare er sårede guttebarn usikre på seg selv og som stenger følelsene sine i forsvar mot å bli såret, så javel men det er ikke kvinner sin jobb å heale de, det kan ingen andre enn dem selv gjøre og det er en felle at kvinner tror at bare de gir de nok kjærlighet og venter lenge nok så skal de bli klar for noe mer og åpne følelsene sine. Det er bortkasta tid og den tiden er dyrebar for en kvinne om hun ønsker å ha barn fordi da er plutselig fem år kastet bort på en sånn mann, også fordi man er så vant til sånne menn finner man en ny som også er emosjonelt utilgjengelig og kaster bort enda mer tid på han i et naivt håp om å være så spesiell for han at han endrer seg for henne. Sorry men det kommer ikke til å skje og man skal styre unna sånne menn. Når de fortsetter å få i pose og sekk så gjør de hvertfall ingenting for å jobbe med problemene sine for da er det jo ikke et problem for de i det hele tatt når de uansett får det de trenger av omsorg og sex Anonymkode: 47b1a...cd5 7
exictence Skrevet 6. desember 2021 #17 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kvinner går i fella når de begynner å tillegge playere og menn som ikke er interesserte i å forplikte seg og involvere følelser, egenskaper som gir de sympati ved å forestille seg om at de innerst inne ønsker kjærlighet men bare er usikre på seg selv osv. Det er nok en felle man går i dersom man unnskylder hverandre for dårlig oppførsel hele tiden. Men går kvinner i en felle dersom hun selv velger å være med mannen som er åpen og ærlig om hva han vil? Hva er en felle mannen går i, tenker du? Eller er det bare kvinne feller? Ts sin kjæreste vil jo bare ha henne, holder seg til henne, vil være med henne. AnonymBruker skrev (17 minutter siden): ..... for de som bare er sårede guttebarn usikre på seg selv og som stenger følelsene sine i forsvar mot å bli såret, så javel men det er ikke kvinner sin jobb å heale de, det kan ingen andre enn dem selv gjøre og det er en felle at kvinner tror at bare de gir de nok kjærlighet og venter lenge nok så skal de bli klar for noe mer og åpne følelsene sine. Det er mange kvinner som har fått den mannen de vil ha ved å kjempe med nebb og klør. Jeg vil heller velge den mannen jeg vil ha, enn å sitte på pynt og bli valgt av en mann. AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er bortkasta tid og den tiden er dyrebar for en kvinne om hun ønsker å ha barn fordi da er plutselig fem år kastet bort på en sånn mann, "Sånn mann" ?? Ok, en dårlig mann, tenker du på? Å ja, finne en mann for å få seg barn? Da må kvinnen ta seg til takke med en mann som vil ha henne raskt, sånn at tiden ikke løper fra? Jeg vil heller ha en mann jeg velger, god fantastisk mann riktig nok, og vente på ham lenge. Jeg tenker ikke på det som bortkastet tid om tiden går. Jeg tenker ikke på å få bra, så da er det sikkert annerledes. Men jeg forstår litt hva du tenker på. Du tenker på menn som er uærlige og ikke vil binde seg, men bare ha sex. Men finner ikke de fleste kvinner ut av det? Kanskje det er litt omvendt og? AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Når de fortsetter å få i pose og sekk så gjør de hvertfall ingenting for å jobbe med problemene sine for da er det jo ikke et problem for de i det hele tatt når de uansett får det de trenger av omsorg og sex Anonymkode: 47b1a...cd5
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #18 Skrevet 6. desember 2021 Han vil ha deg på vent. Jeg ville ikke ha fortsatt med denne mannen. Du blir garantert såret. Innen et år regner jeg med. Ikke tillat deg selv. Finn en som vil ha deg på orntlig. Anonymkode: 05595...abf 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #19 Skrevet 6. desember 2021 Her tror jeg nok du bør ta det akkurat som han sier det - Han vil ha deg som FF og en turvenn, men er jo ærlig på at han ikke vil noe mer. Selv om han vil ha familie/barn, så er han jo da ganske tydelig på at han ikke ønsker det med deg dessverre. Så da må du tenke på hva du vil fremover. Anonymkode: dc3ae...c40 2
Antiviruset Skrevet 6. desember 2021 #20 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Her tror jeg nok du bør ta det akkurat som han sier det - Han vil ha deg som FF og en turvenn, men er jo ærlig på at han ikke vil noe mer. Selv om han vil ha familie/barn, så er han jo da ganske tydelig på at han ikke ønsker det med deg dessverre. Så da må du tenke på hva du vil fremover. Anonymkode: dc3ae...c40 Dette er fakta! Altså TS har inngått et FF forhold til en mann som ikke vil ha noe mer, og han er helt klar på det. Det han sier med dette er at han ikke er interessert i noe forhold med henne. Han kan da selv velge akkurat det han vil av foredler som selskap, hygge, og sex med henne. Så drite i henne når det passer, eller bare forsvinne i morgen om han vil. Forstår godt TS som er fortvilet og har fått følelser for denn FF "vennen" sin, som skjer med de aller fleste normale mennesker når man holder på så intimt som dette med hverandre. Så ønske man et forhold, finn den rette og bruke tiden på det. I stedet for å plage seg selv slik TS gjør. Kunne aldri inngått et FF forhold med noen! Fordi jeg vet at jeg kommer da til å få ekte og gode følelser for henne, og så vil hun ikke mer? Kunne heller aldri fått for meg å ikke bry meg om henne, og bare behandle henne som en "sexdukke" og ikke stått frem som kjærester. Noen later som de klarer det, men klarer det tydeligvis ikke. De som klarer det mangler noen ting i følelseslivet sitt som gjør at de bare kobler ut sammenhengen med sex og følelser. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå