AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #1 Skrevet 5. desember 2021 Jeg har truffet verdens kjekkeste mann. Vi er i dating perioden og jeg tror absolutt at dette er mannen jeg skal te meg med. Bare et lite problem. Han tror jeg er så sterk og sier flere ganger at jeg er sjarmerende og har bein i nesa. Dette siste stemmer overhodet ikke. Jeg har ikke sagt eller gjort noe spesielt. Aldri før har noen sagt at jeg har bein i nesa- Og jeg kjenner meg heller ikke igjen i det heller. Hva gjør jeg nå? Later som jeg er så «sterk»? Hjelp 😅😅😅 Anonymkode: 0ce59...b1e
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #2 Skrevet 5. desember 2021 Bare vær deg selv. Ikke overtenk❤️ Anonymkode: 87ab3...4d7
Maggi2 Skrevet 5. desember 2021 #3 Skrevet 5. desember 2021 Han ser vel noe i deg som du ikke ser selv, da? Du må jo bare fortsette å være deg selv. Hvis han ikke liker det, er han ikke den drømmemannen du trodde han var.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #4 Skrevet 5. desember 2021 Det kan hende han ser en form for styrke du ikke ser selv ❤️ Anonymkode: ce86e...f93
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #5 Skrevet 5. desember 2021 Nei, du skal ikke late som. Men neste gang han sier noe sånt så spør du "hva var det som fikk deg til å si det/tenke det om meg akkurat nå?" Kanskje du har noen meninger han tenker at er tøffe å stå for?🤷♀️ Anonymkode: 46d72...8ea
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #6 Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, du skal ikke late som. Men neste gang han sier noe sånt så spør du "hva var det som fikk deg til å si det/tenke det om meg akkurat nå?" Kanskje du har noen meninger han tenker at er tøffe å stå for?🤷♀️ Anonymkode: 46d72...8ea Det var et godt tips. Takk😅 Anonymkode: 0ce59...b1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå