Adrenalina1 Skrevet 5. desember 2021 #1 Del Skrevet 5. desember 2021 Hvilke sko bruker dere ti styrketrening? De må være litt brede i tåboksen pga jeg har Hallux valgus. I tillegg må de selvfølgelig gi god støtte. Kanskje dere har en link til en norsk nettbutikk som selger gode sko til styrketrening. Takk for svar☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #2 Del Skrevet 5. desember 2021 For du kunne ikke lese en av de mange trådene som har vært om dette de siste ukene? Anonymkode: 73d1b...e95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 6. desember 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): For du kunne ikke lese en av de mange trådene som har vært om dette de siste ukene? Anonymkode: 73d1b...e95 Hadde jeg gjort det, hadde jeg ikke opprettet denne tråden. Typisk en AB å komme med flåsete svar. Hva fikk du ut av det? Koster det så mye å være litt hyggelig😡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #4 Del Skrevet 6. desember 2021 Hva slags styrketrening/vektløfting gjør du? Manualer, knebøy, markløft, rykk eller støt? Anonymkode: e905f...82f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 7. desember 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hva slags styrketrening/vektløfting gjør du? Manualer, knebøy, markløft, rykk eller støt? Anonymkode: e905f...82f Manualer, knebøy, markløft. Veksler mellom rykk og støt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå