AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #1 Skrevet 5. desember 2021 Hei! Trenger deres erfaring med strap on. I hovedsak for kvinne og kvinne i forhold. Hvordan fungerer dette? Lurer mest på den stroppeløse varianten. Lyst til å prøve dette i forholdet mitt, men usikker. Anonymkode: 30d04...16e
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #2 Skrevet 5. desember 2021 Har dere prøvd dobbeldildo? Eller blir det ikke helt hva dere ønsker dere? Har prøvd strapon, men synes gjerne at den delen man holder igjen med og har inni seg ikke gir meg så mye. Anonymkode: 443d7...c13
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #3 Skrevet 6. desember 2021 Ble lesbisk for å slippe pikk så har ikke prøvd det Anonymkode: c0b11...e89 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #4 Skrevet 6. desember 2021 Personlig synes jeg dobbeldildo er litt ubehagelig. Dessuten mister man litt av intimiteten da, siden man ikke kan ligge tett sammen. Jeg kjøpte en strapon en gang, men den var dessverre for liten og for myk, så det ble ikke nok motstand i den. Den ble festet med gummiseler, så den satt ihvertfall godt, men det var ikke så lett å kjenne noe. Hva mener du med stroppeløs, Ts? Tenker du på en dildo? Anonymkode: 79604...6ca
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #5 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Ble lesbisk for å slippe pikk så har ikke prøvd det Anonymkode: c0b11...e89 Strapon er ikke en pikk. Noen kvinner liker å bli penetrert. Også lesbiske. Anonymkode: 79604...6ca 3
Liberal Skrevet 6. desember 2021 #6 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Ble lesbisk for å slippe pikk så har ikke prøvd det Anonymkode: c0b11...e89 Nei alle lesbiske er jo selvfølgelig lesbisk kun grunnet underliv 🙄 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #7 Skrevet 6. desember 2021 Jeg har prøvd med min mann. Da jeg hadde den på meg var det veldig gøy å kjenne litt på det å dunke inn, men det ga lite fysisk stimuli for meg. Likevel verdt å prøve fordi gøy er en god ting når det gjelder sex. Da han hadde den på seg ble det dobbel penetrering. Det var både gøy og godt. Jeg skjønner ikke hva uten stropper betyr. Anonymkode: bef0b...e8f 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #8 Skrevet 6. desember 2021 Uten stropper kan være en slik: https://www.sinful.no/fun-factory-share-strap-on-dildo-silikon Men den ene enden er ikke så veldig interessant.. Litt hard også, men det kommer jo an på hva man liker. Anonymkode: 443d7...c13
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #9 Skrevet 6. desember 2021 Følger også spent med på om noen har erfaring med typen i #8 Bruker kun med stropp med partneren og det er helt fantastisk, anbefaler det hvis du ikke har prøvd før. Sitter godt, kan virkelig kose oss med ulike stillinger og vi kommer veldig nært hverandre, elsker å bruke den. Anonymkode: 942a2...a62
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #10 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Følger også spent med på om noen har erfaring med typen i #8 Bruker kun med stropp med partneren og det er helt fantastisk, anbefaler det hvis du ikke har prøvd før. Sitter godt, kan virkelig kose oss med ulike stillinger og vi kommer veldig nært hverandre, elsker å bruke den. Anonymkode: 942a2...a62 Vi har testet med stropp, men har du da en innvendig også? Har bare testet vanlig i belte som jeg bruker på partneren, men da går den ikke inn i meg selv. Finnes det en med stropp så man både gir og får? 😄 Anonymkode: 443d7...c13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå