AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #1 Del Skrevet 5. desember 2021 Hva gjør man da? Anonymkode: 0f6ae...7f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #2 Del Skrevet 5. desember 2021 Du må ta faget på nytt? Anonymkode: dbd62...700 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #3 Del Skrevet 5. desember 2021 Ofte får man en utsatt frist eller en ny oppgave. Eventuelt så må man ta emnet på nytt. Anonymkode: 991bf...538 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #4 Del Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du må ta faget på nytt? Anonymkode: dbd62...700 Hele faget pga ETT ikke bestått arbeidskrav? Anonymkode: 0f6ae...7f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #5 Del Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hele faget pga ETT ikke bestått arbeidskrav? Anonymkode: 0f6ae...7f2 😅ja Anonymkode: 17a26...5e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #6 Del Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ofte får man en utsatt frist eller en ny oppgave. Eventuelt så må man ta emnet på nytt. Anonymkode: 991bf...538 Rart hvis man må ta hele emnet på nytt når man ikke består ett av tre arbeidskrav. Bør man ikke få et nytt forsøk akkurat som man får ved ikke bestått eksamen? Anonymkode: 0f6ae...7f2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #7 Del Skrevet 5. desember 2021 Vanligvis så får du flere sjanser (3 sjanser) men hvis du ikke leverer noe i det hele tatt, altså at du leverer blank etter fristen har gått ut så må du nok ta hele emnet om igjen. Anonymkode: 17a26...5e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #8 Del Skrevet 5. desember 2021 Man får nytt forsøk. Består man ikke andre gang mister man rett til å gå opp til eksamen Anonymkode: b04c4...7d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #9 Del Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vanligvis så får du flere sjanser (3 sjanser) men hvis du ikke leverer noe i det hele tatt, altså at du leverer blank etter fristen har gått ut så må du nok ta hele emnet om igjen. Anonymkode: 17a26...5e3 Jeg leverte, nemlig for å holde fristen, men det var dårlig. Anonymkode: 0f6ae...7f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #10 Del Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man får nytt forsøk. Består man ikke andre gang mister man rett til å gå opp til eksamen Anonymkode: b04c4...7d2 🙁🙁 Vet du hvor lang tid man får til å skrive en ny oppgave? Ei uke? Anonymkode: 0f6ae...7f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #11 Del Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 🙁🙁 Vet du hvor lang tid man får til å skrive en ny oppgave? Ei uke? Anonymkode: 0f6ae...7f2 Tror det varierer fra studiested til studiested Anonymkode: b04c4...7d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #12 Del Skrevet 5. desember 2021 Varierer fra studiested til studiested. Hvor studerer du? Send mail til emneansvarlig. Anonymkode: 8d683...57c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrille79 Skrevet 5. desember 2021 #13 Del Skrevet 5. desember 2021 Hos oss er det slik at hvis vi ikke består arbeidskravet får vi en ny frist. Da får vi beskjed om hva som må rettes opp. Ikke skrive alt på nytt. Stryker vi igjen får vi ikke ta eksamen det semesteret😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #14 Del Skrevet 5. desember 2021 Det skal stå i reglementet til emnet du tar. Vanligvis får man 1-2 sjanser til, før man må ta emnet på nytt. Anonymkode: 86338...ca6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #15 Del Skrevet 5. desember 2021 Jeg har arbeidet i høgskolen. Mine studenter får èn ny øving som de må løse relativt raskt før jeg må levere en liste over alle studenter som har lov til å ta eksamen. Det er slik at 6 av 8 øvinger må være levert for å ta eksamen, mangler man èn øving eller to øvinger, så får en ny øving av meg. Om du løser denne da får du godkjent øvingsopplegget og får lov til å ta eksamen. Dersom du har færre enn 4 øvinger godkjent, da får du uansett ikke lov til å ta eksamen. I dette tilfellet må du ta hele emnet på nytt. Du får likevel ta eksamen om du har gyldig grunn, f.eks. har levert sykemelding for en lengre periode. Anonymkode: 64166...b79 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #16 Del Skrevet 5. desember 2021 Lilletrille79 skrev (Akkurat nå): Hos oss er det slik at hvis vi ikke består arbeidskravet får vi en ny frist. Da får vi beskjed om hva som må rettes opp. Ikke skrive alt på nytt. Stryker vi igjen får vi ikke ta eksamen det semesteret😀 Hvor lang tid får du til å rette oppgaven? Anonymkode: 0f6ae...7f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mhmjadda Skrevet 5. desember 2021 #17 Del Skrevet 5. desember 2021 Dette står nok i emnebeskrivelsen. Alt varierer fra sted til sted så svarene du får her trenger ikke gjelde for din situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #18 Del Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har arbeidet i høgskolen. Mine studenter får èn ny øving som de må løse relativt raskt før jeg må levere en liste over alle studenter som har lov til å ta eksamen. Det er slik at 6 av 8 øvinger må være levert for å ta eksamen, mangler man èn øving eller to øvinger, så får en ny øving av meg. Om du løser denne da får du godkjent øvingsopplegget og får lov til å ta eksamen. Dersom du har færre enn 4 øvinger godkjent, da får du uansett ikke lov til å ta eksamen. I dette tilfellet må du ta hele emnet på nytt. Du får likevel ta eksamen om du har gyldig grunn, f.eks. har levert sykemelding for en lengre periode. Anonymkode: 64166...b79 Jeg har bestått alle andre «øvinger» dette semesteret bortsett fra denne... Anonymkode: 0f6ae...7f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrille79 Skrevet 5. desember 2021 #19 Del Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor lang tid får du til å rette oppgaven? Anonymkode: 0f6ae...7f2 Litt usikker for jeg har ikke opplevd det ennå, men vil tro det er ei uke eller to? Man må jo rekke å bli oppmeldt til eksamen også 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #20 Del Skrevet 5. desember 2021 der jeg studerte var det noen som gikk deler av faget på nytt. eller de tok hele emnet men leverte kun inn de arbeidskravene de ikke hadde gjort forrige gang. Anonymkode: 8bbdc...513 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå